Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Data: 2009-10-28 06:12:41
Autor: grzbiet
Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
On 27 Paź, 20:29, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
Witam!

Jakoś w maju br. na skutek szeregu zdarzeń połączonych z wrodzoną niechęcią
dawania w łapę załapałem 25 punktów karnych (i nieco ponad 1000zł w plecy)
za różnorakie przekroczenia przepisów drogowych np. 100km/h dwupasmówką w
zabudowanym lesie. Dla niewiedzących - zabudowany las znajduje się we
Włocławku (tam też jeździ się lewym pasem, bo tak nakazuje kodeks
Motylińskiego, ale to już inna sprawa).
a ja bym właśnie do tej sprawy, bo przed chwilą na tvn turbo też coś
pan z drogówki wspominał o takim czymś, ale tylko mi mignęło i mogłem
przeinaczyć.
ja rozumiem las zabudowany. ale żeby był obowiązek po lewym pasie?
nazwisko Motylińskiego wyskakuje w dyskusji z Andrzejem Lawą, no ale
ten skoro w telewizji też było...

--
grzbiet

Data: 2009-10-28 14:44:20
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Jak oblać egzaminatora oblanym egzami nem
grzbiet pisze:
(...)
ja rozumiem las zabudowany. ale żeby był obowiązek po lewym pasie?

Ten "las zabudowany", to wlot/wylot z/do Włocławka. W części na terenie
zabudowanym, gdzie są różne podwyższenia prędkości (chyba, że je
ostatnio zdjęli). Od lat wiadomo, że ta "obdwodnica" Włocławka (jak
i on sam) to dziura na dziurze. Cześć ludzi oczywiście jeździ lewym
pasem, ponieważ prawy jest wg. nich bardziej wybity. Tutaj mamy
narzekanie na jazdę 100km/h po tych wykrotach - raz, że jazda
z taką prędkością przystoi tylko kierowcom samochodów służbowych,
a dwa, że powszechnie wiadomo, tamtejsza policja dość skutecznie
poluje na przekraczających prędkość. Wnioski są oczywiste :)

nazwisko Motylińskiego wyskakuje w dyskusji z Andrzejem Lawą, no ale
ten skoro w telewizji też było...

Poszukaj :) Może coś znajdziesz o znajomym komendancie :)

Data: 2009-10-28 08:23:00
Autor: grzbiet
Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
On 28 Paź, 14:44, Artur 'futrzak' Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:
grzbiet pisze:
(...)

> [...]

> ten skoro w telewizji też było...

Poszukaj :) Może coś znajdziesz o znajomym komendancie :)
znalazłem :D ten tvn mnie zmylił, widać medium porównywalne ze
wspomnianymi. albo policjant był znajomym szwagrem...
--
grzbiet

Data: 2009-10-28 20:28:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 28 Oct 2009 14:44:20 +0100, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

[...]

Wniosek 1:
Futrzak ma auto, na które go nie stać. Jakoś ja tam swoimi autami bez
problemów jeżdżę. Wniosek 2:
Policja zamiast dbac o bezpieczeństwo i płynność ruchu staje z suszarkami
tam, gdzie niebezpiecznie nie jest, ale można skosić kupę kasy. Wniosek 3:
Futrzak to kapelusznik. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-28 20:40:45
Autor:
Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Dla Mr Trzypion lub 3pion :)

Netykieta (niektóre punkty,które narusza Mr Trzypion)

Netykieta to zbiór zasad savoir-vivre obowiązujących w Internecie. Została stworzona po to, żeby pomóc skutecznie i przyjemnie komunikować się z innymi.

-  Zawsze pisz na temat i możliwie zwięźle
- Pilnuj odpowiedniego cytowania listu, na który odpowiadasz. Cytuj tylko   potrzebne fragmenty, a resztę wycinaj. Nigdy nie cytuj sygnaturek   (podpisów)!
- Nie wysyłaj nikomu komercyjnych ogłoszeń ani reklam!
- Twoja sygnaturka, czyli podpis, powinna mieć co najwyżej cztery linie   tekstu. Może zawierać na przykład Twoje imię i nazwisko (w przypadku      Usenetu nawet powinna) lub pseudonim, adres e-mail, ICQ, ulubiony cytat.   Nie zamieszczaj w niej niepotrzebnych grafik czy ilustracji!
- Jeśli dyskusja przerodzi się w prywatną wymianę poglądów, kontynuuj ją   korespondując z Twoimi rozmówcami poza grupą czy forum.

To tyle w temacie netykiety.

Proponuję ze swego durnowato długiego opisu pod reklamą Twojej firmy fotograficznej(patrz zasady netykiety) usunąć skrót PJ dopóki nie uda Ci się - jak ktoś napisał gdzieś nad morzem - uzyskać pozytywnego wyniku egzaminu sprawdzającego Twoje wiedzę i umiejętności jako kierowcy.Bo jak na razie to Ty kierowcą nie jesteś i chyba cosik mi się zdaje długo nie będziesz. Głupie tłumaczenia o policji w krzakach i zbędnych ograniczeniach prędkości włóż między bajki i nie zasłaniaj się tym przy tłumaczeniu się z słusznie nałożonej na Ciebie kary.Wszyscy Użytkownicy Forum chcieliby jeździć bezpłatnymi autostradami,drogami ekspresowymi i obwodnicami miast, ale póki co nie mamy ich zbyt wiele,więc należy umieć poruszać się bezpiecznie i zgodnie z przepisami (podobno jesteś znawcą PORD. Więc czemu go nie stosujesz ?)po naszych polskich drogach.A jak się tego nie akceptuje i się bawi w miszcza szos no to się wcześniej czy później niestety ponosi za to karę.
Tylko zastanawiam się czemu w takim jak Twój przypadku nie narzucono badań lub rozmowy z psychologiem.Może wtedy większość tych debili ">25 pkt." nie odzyskiwałaby PJ...?No cóż-pażywiom-uwidim.
Na koniec ponownie życzę powodzenia na powtórnym egzaminie, który na pewno zdasz J.Przecież ten niedobry i zły egzaminator,który ośmielił się oblać Sz.P. Trzypiona Płaszczycę tam już nie pracuje i został wyklęty przez egzaminatorską brać i samego Marszałka Piłsudskiego i jego Kasztankę J.Oj nie wyspał się kolega nie wyspał chyba J

Data: 2009-10-29 00:00:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-10-28,   <19franz74@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Dla Mr Trzypion lub 3pion :)

[bzdury]

Ty naprawdę myślisz, że większość osób nie wie kto wysłał tego posta?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-10-29 00:52:31
Autor: Adam Płaszczyca
Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Dnia Wed, 28 Oct 2009 20:40:45 +0000 (UTC), 19franz74@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

[...]

Dlaczegóż? Mam i prawo jazdy, i uprawnienia.
razie to Ty kierowcą nie jesteś i chyba cosik mi się zdaje długo nie

Naprawdę? Nie jestem? Przebóg, znaczy Urząd Miasta Krakowa mnie
okłamał?!!!!

[...]

A czy ja kwestionuję ją w jakikolwiek sposób? Znam przepisy, znam
konsekwencje i je ponoszę :D

ale póki co nie mamy ich zbyt wiele,więc należy umieć poruszać się bezpiecznie i zgodnie z przepisami (podobno jesteś znawcą PORD. Więc czemu

Bezpiecznie tak. Zgodnie z przepisami? A czemuż?

go nie stosujesz ?

Bo mam w nosie ograniczenia ustawione pod osoby o niewielkich
umiejętnościach.
)po naszych polskich drogach.A jak się tego nie akceptuje i się bawi w miszcza szos no to się wcześniej czy później niestety ponosi za to karę.

No właśnie. Więc ponoszę - idę na egzamin, płacę zań i go zdaję. Różnica
między nami jest taka, że ja zdam, a Ty nie.
Tylko zastanawiam się czemu w takim jak Twój przypadku nie narzucono badań lub rozmowy z psychologiem.Może wtedy większość tych debili ">25 pkt." nie odzyskiwałaby PJ...?No cóż-pażywiom-uwidim.

Ależ naprawdę nie musisz dowodzić, że nie masz pojęcia o przepisach. Bo
widzisz, w takim przypadku jak moim badania takie sa obowiązkowe. I
oczywiście, takowe przeszedłem. A TY/ Miałeś kiedyukolwiek psychotechnikę zrobioną? Zmierzony czas reakcji,
zmierzoną sprawność psychomotoryczną, sprawdzone widzenie stereoskopowe,
odpornośc na olśnienie czy tez test szybkości decyzji?

[...]

Kolejny egzaminator będzie miał do wyboru - egzaminować rzetelnie, lub też
wylecieć tak samo jak jego kolega. Sugerujesz, że egzaminatorzy to idioci?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-29 19:50:48
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1rpaqoiyokj0t$.dlgoldfield.org.pl...

Lansujesz się w necie jako wielki znawca i orędownik Prawa o Ruchu Drogowym, a tu proszę, wręcz coś przeciwnego i robisz to już nie pierwszy raz. Wybacz, ale stracić PJ za wykroczenia drogowe to naprawdę nie lada wyczym, który świadczy tylko i wyłącznie o Twojej wyjątkowej ignorancji tego prawa. Do tego piszesz jeszcze:

Bo mam w nosie ograniczenia ustawione pod osoby o niewielkich
umiejętnościach.

Weź pod uwagę, że grupy usenetowe czytają takze młodzi ludzie, podatni zarówno na dobre, ale przede wszystkim na złe wpływy. Wpływy takich ludzi jak Ty, którzy łamią prawo i wmawiają, że to prawo jest (w podtekscie) tylko dla ludzi gorszych, za których przeciezoni nie chcą się uważać. Równie dobrze każdy z nas może stwierdzić: "ja będę  będę wjeżdżał na skrzyżowanie na czerwonym świetle, bo ja potrafię unikać zderzeń, a zakazy są dla ludzi o niewielkich umiejętnościach".
Pisząc w ten sposób namawiasz do czynienia zła i łamania prawa.
Nie rób tego, bo robisz krzywdę zarówno sobie jak i nam wszystkim. Ja, Ty i wiele innych osób bedzie musiało później borykać się na drogach z szaleńcami nieprzestrzegającymi PoRD. Młodzi ludzie, którzy czytają Twoje wypowiedzi nabierają przekonania o słuszności swoich złych zachowań na drodze. Utwierdzasz ich w przekonaniu, że jazda z niedozwolonymi prędkościami oraz łamanie prawa to dobry sposób na życie i bycie "cool", a to nie jest prawda.
Co do całej historii z egzaminem nie będę się wypowiadał. Jeżeli faktycznie decyzja egzaminatora była błędna to postąpiłeś słusznie.
Zważ jednak jeszcze to, że w stosunku do tego egzaminatora domagasz się bezwzględnego przestrzegania prawa i chcesz go z całą stanowczością i surowością ukarać, być może za jego drobny błąd, niekoniecznie złośliwość. Kiedy jednak to prawo dotyczy Twojej osoby to Ty piszesz, że jest ono tylko dla "osób o niewielkich umiejętnościach". Wybacz, ale czegoś tu nie rozumiem.
Czy Ty stoich ponad tym prawem ? Czy Ciebie ono nie dotyczy ?

Data: 2009-10-29 22:06:38
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-10-29, Jacek "Plumpi" <plumpixjr@wp.pl> wrote:

[ciach]

Czy Ty stoich ponad tym prawem ? Czy Ciebie ono nie dotyczy ?

Chrzanisz. W przepisach jest określone jakie konsekwencje ponosi
kierowca łamiący przepisy PORD, jak również jest określone jakie
konsekwencje ma ponieść egzaminator łamiący inne przepisy. Adaś swoje
konsekwencje ponosi, teraz czas na egzaminatora.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-10-30 00:24:10
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 29 Oct 2009 19:50:48 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Lansujesz się w necie jako wielki znawca i orędownik Prawa o Ruchu Drogowym, a tu proszę, wręcz coś przeciwnego i robisz to już nie pierwszy raz. Wybacz,

A co ma znajomość (dobra) przepisów i posiadanie umiejętności (IMO
wysokich) do przestrzegania przepisów?

ale stracić PJ za wykroczenia drogowe to naprawdę nie lada wyczym, który świadczy tylko i wyłącznie o Twojej wyjątkowej ignorancji tego prawa. Do tego piszesz jeszcze:

Stracić? Ciekawe, bo jakoś nie udało mi się jeszcze. Widzisz, łamago, ja znam przepisy i potrafię z nich korzystać,a Ty
potrafisz je tylko bezmyślnie powtarzać.
[...]

Dlatego też niweluję wpływy takich ludzi jak Ty.

dobrze każdy z nas może stwierdzić: "ja będę  będę wjeżdżał na skrzyżowanie na czerwonym świetle, bo ja potrafię unikać zderzeń, a zakazy są dla ludzi o niewielkich umiejętnościach".

Możesz. A potem to zweryfikuj.
Pisząc w ten sposób namawiasz do czynienia zła i łamania prawa.

Do niczego nie namawiam, zaś utożsamianie łamania przepisów ze złem jest
kretyństwem,. Ale to dla mnie nie niespodzianka, że tak czynisz.
[...]

Wolę takich, niż kapeluszników, którzy 'przestrzegają' PoRD i stwarzają
zagrożenie. Taki jeden mi ostatnio na A4 w tyłek wjechał i twierdził, że to
moja wina, bo na autostradzie nie wolno zwalniać.
Utwierdzasz ich w przekonaniu, że jazda z niedozwolonymi prędkościami oraz łamanie prawa to dobry sposób na życie i bycie "cool", a to nie jest prawda.

Owszem, jest.
[...]

Nie dziwię się. Jakoś ja się stosuje do prawa. Łamię przepisy i ponoszę
konsekwencje przewidziane prawem. Egzaminator łamie przepisy i ma to samo.
Czy Ty stoich ponad tym prawem ? Czy Ciebie ono nie dotyczy ?

Ależ dotyczy. Gdyby nie dotyczyło, to bym nie zdawał po raz kolejny. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-30 01:40:36
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

Widzisz, łamago, ja znam przepisy i potrafię z nich korzystać,

wkróce się okaze czy znasz przepisy w temacie działania na szkodę firmy, ochrony danych osobowych i pomówień.
naczytałeś się kodeksów amatorze, ale skoczyć, to możesz najwyżej jakiemuś czereśniakowi z MORDu

moon

Data: 2009-10-30 18:23:00
Autor: Adam Płaszczyca
Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Dnia Fri, 30 Oct 2009 01:40:36 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC international sp. z o.o. z siedzibą
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

[...]

Czereśniak z Chocimskiej może to sam i tak samo. Upadek czereśniaka będzie
bolesny

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-31 01:37:48
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
> Czereśniak z Chocimskiej może to sam i tak samo. Upadek czereśniaka
będzie bolesny

groźba karalna? która to już?
śmieszna, mała płaszczyca.

moon

Data: 2009-10-31 02:54:05
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 31 Oct 2009 01:37:48 +0100, Moon napisał(a):

> [...]
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

 > Czereśniak z Chocimskiej może to sam i tak samo. Upadek czereśniaka

Zerowa. Ani powyższe, ani wcześniejsze takową nie były, w odróznieniu od
Twoich.

śmieszna, mała płaszczyca.

Której Dynda się boi :D

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-30 06:02:41
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:13lejh2fwaoio$.dlgoldfield.org.pl...

Stracić? Ciekawe, bo jakoś nie udało mi się jeszcze.
Widzisz, łamago, ja znam przepisy i potrafię z nich korzystać,a Ty
potrafisz je tylko bezmyślnie powtarzać.

Czy mógłbyś prowadzić dyskusję bez impertynencji w stosunku do osón, z którymi dyskutujesz ?
Ponoc uważasz się za człowieka inteligentnego i kulturalnego. Jakoś tego nie można dostrzec.

Weź pod uwagę, że grupy usenetowe czytają takze młodzi ludzie, podatni
zarówno na dobre, ale przede wszystkim na złe wpływy. Wpływy takich ludzi

Dlatego też niweluję wpływy takich ludzi jak Ty.

Tyle, że swoje PJ mam i mieć będę.

Do niczego nie namawiam, zaś utożsamianie łamania przepisów ze złem jest
kretyństwem,. Ale to dla mnie nie niespodzianka, że tak czynisz.

To już nawet nie jest kretyństwo, to recydywa.
Złem jest nieświadome łamanie prawa, ale w Twoim przypadku jest to świadomome i celowe łamanie prawa, a następnie oficjalne, publiczne lansowanie takiego stylu. Jak to nazwiesz ?
Zapewne egzaminatorowi też powiedziałeś, że jest kretynem, bo prawo jest tylko dla "osób o niewielkich umiejętnościach" ?

Utwierdzasz ich w przekonaniu, że jazda z niedozwolonymi prędkościami oraz
łamanie prawa to dobry sposób na życie i bycie "cool", a to nie jest prawda.

Owszem, jest.

Tylko później się kończy zatrzymaniem PJ i ponownym egzaminem, którego nie jesteś w stanie zdać.

Data: 2009-10-30 18:34:57
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 30 Oct 2009 06:02:41 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Czy mógłbyś prowadzić dyskusję bez impertynencji w stosunku do osón, z którymi dyskutujesz ?

Mógłbym. Na Twoje nieszczęście nie jesteś osobą. Jesteś żałosnym,
anonimowym trzęsidupkiem.
Ponoc uważasz się za człowieka inteligentnego i kulturalnego. Jakoś tego nie można dostrzec.

Poprawię Cię - Ty nie możesz dostrzec. A to już Twoje zmartwienie.
[...]

I dlatego niweluje wpływy takich ludzi jak Ty - niebezpiecznych łamag które
bezmyślnie klepią przepisy.
Do niczego nie namawiam, zaś utożsamianie łamania przepisów ze złem jest
kretyństwem,. Ale to dla mnie nie niespodzianka, że tak czynisz.

To już nawet nie jest kretyństwo, to recydywa.

Nie, to jest recydywa z kretyństwa - robisz to raz za razem.
Złem jest nieświadome łamanie prawa, ale w Twoim przypadku jest to świadomome i celowe łamanie prawa, a następnie oficjalne, publiczne lansowanie takiego stylu. Jak to nazwiesz ?

Jest to poprawa bezpieczeństwa na drodze poprzez promowanie doskonałej
znajomości prawa (nie tylko PoRD), wynikających z tegoż obowiązków oraz
konsekwencji, oraz poprzez promowanie doskonalenia techniki jazdy, stylu
jazdy i zachowań na drodze. W połączeniu umożliwia to olewanie ograniczeń które drogowcy wszędzie
stawiają z myślą o bezmyślnych i bezwolnych ciamajdach, szybszą jazdę przy
zachowaniu o wiele mniejszego poziomu zagrożenia niż sprawia przeciętny
dziadek memłający w głowie jak mantrę słowa 'na autostradzie nie wolno
zwalniać' - takowego niedawno spotkałem, niestety jechałem ZA WOLNO i mi
przywalił w tyłek.
Zapewne egzaminatorowi też powiedziałeś, że jest kretynem, bo prawo jest tylko dla "osób o niewielkich umiejętnościach" ?

Nie, powiedziałem mu, że skoro, jak sam przyznał, mój manewr nie był
sprzeczny z PoRD, nie spowodował zagrożenia, ani też nie spowodował
utrudnienia w ruchu, to był poprawny, gdyż to jest egzamin z umiejętności
jazdy, a nie odgadywania jak się panu egzaminatorowi widzi. Jak dało się zauważyć miałem w tym względzie rację.
łamanie prawa to dobry sposób na życie i bycie "cool", a to nie jest prawda.

Owszem, jest.

Tylko później się kończy zatrzymaniem PJ i ponownym egzaminem, którego nie jesteś w stanie zdać.

No w Twoim przypadku zapewne tak by się skończyło, w moim nie skończyło się
ani zatrzymaniem prawa jazdy, ani też nie skończyło się ważnym egzaminem,
którego nie byłbym w stanie zdać. Mam i prawo jazdy, i uprawnienia, a do tego zero punktów i co najweselsze -
jeśli teraz złapię jakieś punkty, to po zdaniu praktyki na kat. A, co
nastąpi najwcześniej w kwietniu przyszłego roku - znów będe miał zero
punktów. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-30 22:36:56
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1upnxc9c3urzq$.dlgoldfield.org.pl...

Ponoc uważasz się za człowieka inteligentnego i kulturalnego. Jakoś tego nie
można dostrzec.

Poprawię Cię - Ty nie możesz dostrzec. A to już Twoje zmartwienie.

Oraz wielu innych.

I dlatego niweluje wpływy takich ludzi jak Ty - niebezpiecznych łamag które
bezmyślnie klepią przepisy.

O! Następny życiowy sukces do zapisania w adasiowym CV http://www.goldenline.pl/adam-plaszczyca
Adasiu jak będzie brzmiał wpis ?
Niwelowanie Plumpiego ?
A może bat na Plumpiego ?
:D

[...]

Już udowodniłeś ilością punbktów jak dobrze znasz PoRD.
Nie ośmieszaj się bardziej.

W połączeniu umożliwia to olewanie ograniczeń które drogowcy wszędzie
stawiają z myślą o bezmyślnych i bezwolnych ciamajdach,

Jak widać to ty jesteś tą ciamajdą, która nie dość, że nie zna PoRD to jeszcze nie potrafi korzystać z dobrodziejstw, które sobie zamontowałeś , aby unikać odpowiedzialności i móc bezkarnie łamać prawo.

[...]

Adasiu rozumujesz jak pięciolatek.
Dla ciebie zapewne jazda drogą jednokierunkową pod prąd czy jazda po pijanemu także nie będzie sprzeczna z prawem jeżeli nie spowoduje zagrożenia ani utrudnienia w ruchu. Zapewne strzelanie z pistoletu do ludzi także nie jest przestępstwem jeżeli nie zakończy się śmiertelnym postrzałem.
Zastanów się najpierw co piszesz i nie pisz takich bzdur.

[...]

No widzisz, a ja nie mam problemów i nie mam żadnych punktów od wielu lat. Nie miałem wypadków z własnej winy, ani też wypadków z winy innych, bo potrafiłem przewidzieć takie ewentualności i ich uniknąć, a przy tym nie należę do niedzielnych kierowców, bo bywają miesiące, że przejeżdżam i po 10 tys. km, a poniżej 4 tys. w miesiącu to raczej nie schodzę.
O dziwo PJ zdałem za pierwszym podejściem jako jedna z 2 osób, które zdały za pierwszym razem egzaminy teoretyczne oraz jazdy kat. A i B spośród 16 osobowej grupy podchodzącej do egzaminaów.
A ty kolejny raz udowaniesz , że jesteś kłamcą i osobą nieodpowiedzialną :)

Data: 2009-10-31 00:11:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 30 Oct 2009 22:36:56 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Poprawię Cię - Ty nie możesz dostrzec. A to już Twoje zmartwienie.
Oraz wielu innych.

Na szczęście niewielu, choć w jutro i pojutrze będzie ich sporo na drodze -
ludzi których umiejętności są nikłe, których kultura jazdy jest zerowa, a
znajomość prawa - żadna.
[...]

Marzy Ci się, co? Musiałbyś przestać być anonimowym trzęsidupkiem.
[...]

Ależ ja doskonale znam PoRD. Znać, a przestrzegać to dwie różne sprawy. Ja
świadomie łamię przepisy. Świadomie, bo raz, wiem że je łamię i dwa - bo
wiem jakie konsekwencje mogą mnie za to spotkać.
[...]

Ja nie zamierzam unikać odpowiedzialności i jej nie unikam. Znam koszty
łamania prawa i je akceptuję.
[...]

Oczywiście. Na szczęście, Urząd Marszałkowski rozumuje tak samo i przyznał
mi z tego powodu rację.
Dla ciebie zapewne jazda drogą jednokierunkową pod prąd czy jazda po pijanemu także nie będzie sprzeczna z prawem jeżeli nie spowoduje zagrożenia ani utrudnienia w ruchu.

Jacusiu, wybacz, naucz się czytać. Zacytuję: "skoro, jak sam przyznał, mój
manewr nie był sprzeczny z PoRD"

Zapewne strzelanie z pistoletu do ludzi także nie jest przestępstwem jeżeli nie zakończy się śmiertelnym postrzałem.
Zastanów się najpierw co piszesz i nie pisz takich bzdur.

Jacusiu, ja ich nie piszę. To Ty je wypisujesz.
[...]

Ten dureń, co mi na A4 wjechał w tyłek też tak twierdził.
należę do niedzielnych kierowców, bo bywają miesiące, że przejeżdżam i po 10 tys. km, a poniżej 4 tys. w miesiącu to raczej nie schodzę.

Strasznie mało jeździsz.
[...]

Och, kłamcą? Gdzie skłamałem?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-31 09:33:51
Autor: Iguan007

"Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote in message
należę do niedzielnych kierowców, bo bywają miesiące, że przejeżdżam i po
10
tys. km, a poniżej 4 tys. w miesiącu to raczej nie schodzę.

Strasznie mało jeździsz.

130km-330km codziennie to malo? Dla kogos pracujacego jako kierowca pewnie
tak. Ale chyba dla kogos kto ma inna prace i zycie poza praca marnowanie 3
godzin dziennie na siedzenie za kolkiem to (moim zdaniem) bardzo duzo.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-10-31 00:48:11
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 31 Oct 2009 09:33:51 +1000, Iguan007 napisał(a):

[...]

No, w wypadku Jacusia, to dwa razy więcej czasu, bo on przeciez powoli
jeździ ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-31 09:36:22
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:r7oizo1m0ux6$.dlgoldfield.org.pl...

[...]

Tak, tak Adasiu, pisz więcej tego typu wypowiedzi. Przydadzą się :)
Widzisz, Tobie mylą się podwyższone opłaty z karami, a niewątpliwie mandaty i egzaminy to są kary, które mają jeden cel: doprowadzić do przestrzegania PoRD.

Oczywiście. Na szczęście, Urząd Marszałkowski rozumuje tak samo i przyznał
mi z tego powodu rację.

Chwilowo. Pisz, Adasiu, pisz .... :)

[...]

Ale przecież nie chodzi tu o Twój manewr tylko o Twój stosunek do PoRD. Czytaj ze zrozumieniem.

[...]

Nie wiem jaki dureń ci wjechał w tyłek i w ogóle mnie to nie interesuje.
Nie ma to żadnego związku z naszą dyskusją.

Data: 2009-11-01 01:13:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 31 Oct 2009 09:36:22 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

[...]

Nic mi się nie myli, Jacusiu. I masz rację - cały ten niewydolny mechanizm
ma na celu utrzymanie w ryzach takich kierowców jak Ty. Tym, którzy znają i
przepisy i możliwości, jak widać na moim przykładzie - przepisy nie
przeszkadzają.
Oczywiście. Na szczęście, Urząd Marszałkowski rozumuje tak samo i przyznał
mi z tego powodu rację.

Chwilowo. Pisz, Adasiu, pisz .... :)

Nie chwilowo, a permanentnie.

Jacusiu, wybacz, naucz się czytać. Zacytuję: "skoro, jak sam przyznał, mój
manewr nie był sprzeczny z PoRD"

Ale przecież nie chodzi tu o Twój manewr tylko o Twój stosunek do PoRD. Czytaj ze zrozumieniem.

Och, Jacusiu, najpierw sam zdobądź tą umiejętność, a potem innych do tego
namawiaj. Mój stosunek do każdych przepisów odzwierciedla przydatność tych
przepisów w kontekście praktyki ich stosowania. PoRD jest według mnie
ustawą która powinna zostać przepisana na nowo, gdyż przez 27 lat jej
stosowania w obecnym zarysie (weszła w życie w 1983 roku) obrosłą takim
balastem wyjątków, a przy okazji nieścisłości, że jest ona bardziej
przeszkodą niż pomocą. jej stosowanie jest jeszcze gorsze.

Ten dureń, co mi na A4 wjechał w tyłek też tak twierdził.

Nie wiem jaki dureń ci wjechał w tyłek i w ogóle mnie to nie interesuje.
Nie ma to żadnego związku z naszą dyskusją.

Ależ ma - to był doskonały kierowca - taki jak Ty. Zawsze przepisowo,
zawsze dobrze i bez stłuczek. A ja jechałem za wolno. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 18:12:08
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:pjv7rgpgirr5.dlgoldfield.org.pl...

[...]

Adasiu , mnie także się nie podoba wiele zapisów i chętnie bym je zmienił. Jednak moim obowiązekiem jest stosować się do takich jakie są obowiązujące. W przeciwnym wypadku zacznie się anarchia i samowola na drodze, a to doprowadza do wypadków i nieszczęść.

Ależ ma - to był doskonały kierowca - taki jak Ty. Zawsze przepisowo,
zawsze dobrze i bez stłuczek. A ja jechałem za wolno.

W ogóle mnie to nie interesuje. To jego i twój problem.

Data: 2009-11-01 18:33:15
Autor: Artur Maśląg
Jacek "Plumpi" pisze:
[...]

W kwestii formalnej - Adaś jak zwykłe mija się z prawdą. Nowy PoRD
wszedł w życie w 1984, a nie w 1983. W sumie nie dziwne - pamiętać
tego raczej nie może.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-11-01 19:41:24
Autor: J.F.
On Sun, 01 Nov 2009 18:33:15 +0100,  Artur Maśląg wrote:
Jacek "Plumpi" pisze:
[...]

W kwestii formalnej 1 - owszem, 1984, ale 1 stycznia. Opracowano i
uchwalono w 1983, wiec nie myli sie tak bardzo.

W kwestii formalnej 2 .. czy mi sie wydaje czy teraz obowiazuje ustawa
z 20 czerwca 1997 ? [i pewnie obowiazuje od 1.1.1998]

A tak w kwestii merytorycznej:
- przepisy az tak bardzo sie nie zmienily, skoro ciagle konwencja nie
ma zalacznikow

- ta nasza ustawa jak sie przyjrzec szczegolowo to jest napisana
fatalnie. Skomplikowanie, nieprecyzyjnie .. ale czy to ma az takie
znaczenie ?  Kierowca z kursu i tak wie jak ma jechac, ma byc ostrozny
i unikac wypadkow. A jak nie wie, to lepsza  :-)

- w kwestii przepisow scisle drogowych - duzo ich i niemozliwe do
zapamietania. Ale co wykreslic ? W zasadzie wszystkie sa potrzebne. - jest w ustawie pare rzeczy kierowcy nieprzydatnych. I nawet byly
pomysly zeby je przerzucic do osobnej ustawy. Ale czy jest tak duzo ? Jak widac znajomosc przepisow o organizacji egzaminu i egzaminatorach
tez sie przydaje :-)

W sumie to az tak bardzo ustawa nie wymaga zmiany.

J.

Data: 2009-11-01 21:34:51
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 01 Nov 2009 19:41:24 +0100, J.F. napisał(a):

W kwestii formalnej 2 .. czy mi sie wydaje czy teraz obowiazuje ustawa
z 20 czerwca 1997 ? [i pewnie obowiazuje od 1.1.1998]

Tak, ale to na podstawie poprzedniej uchwalona.
- ta nasza ustawa jak sie przyjrzec szczegolowo to jest napisana
fatalnie. Skomplikowanie, nieprecyzyjnie .. ale czy to ma az takie
znaczenie ?

Ma dość spore. Efektem jest upraszczanie zasad przez kierowców do takich,
które można zapamiętać. Niestety, z wielką ilością błędów i przekłamań co
skutkuje na przykład przekonaniem, że jak ktoś z ronda zjeżdża, to ma
pierwszeństwo - tylko zapomina, że nie nad wszystkimi, a tylko nad
wjeżdżającymi i to nie na każdym rondzie.
- w kwestii przepisow scisle drogowych - duzo ich i niemozliwe do
zapamietania. Ale co wykreslic ? W zasadzie wszystkie sa potrzebne.

Nie wykreślić, a uporządkować i zlikwidować wielokrotne odniesienia. Dodać
brakujące definicje, sprecyzować też zasady wyznaczania winnego kolizji. Zmniejszyć spaghetti dotyczące prędkości dozwolonych - niech będą trzy i
koniec, a nie kilkanaście. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 22:05:58
Autor: J.F.
On Sun, 1 Nov 2009 21:34:51 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Ta z 84 tez chyba na podstawie poprzedniej, a poprzednia tez sie nie
wziela z powietrza.

[...]

Zaraz zaraz - ale to chyba skutek starych przepisow, gdzie jakos tak
wjezdzajacy musieli ustapic zjezdzajacych.

Obecnie nic takiego nie ma.

- w kwestii przepisow scisle drogowych - duzo ich i niemozliwe do
zapamietania. Ale co wykreslic ? W zasadzie wszystkie sa potrzebne.

Nie wykreślić, a uporządkować i zlikwidować wielokrotne odniesienia.

No to nadal wyprzedzanie z prawej strony bedzie dlugo opisane, na
zakrecie nie zdazysz przeanalizowac czy wolno, i ciagle beda dyskusje
o zawracaniu na S-3. Uproscic to uproscic - likwidujemy zapisa o S-3, a jak ma byc
zakazane, to znakiem. A wyprzedzac z prawej strony niech bedzie mozna
zawsze jesli sa co najmniej 2 pasy ruchu w jedna strone. Albo nigdy.

sprecyzować też zasady wyznaczania winnego kolizji.

albo na odwrot - uznawac wine obustronna jesli sie obaj przyczynili.

Zmniejszyć spaghetti dotyczące prędkości dozwolonych - niech będą trzy i
koniec, a nie kilkanaście.

A tu pozwolisz ze zachowam sie jak Kali - rozbudowac, i niech nawet
policja nie bedzie pewna jakie tu naprawde ograniczenie obowiazuje i
ograniczy sie do pouczania :-)

I bardzo by mi sie podobal przepis ze np na drogach krajowych w
obszarze zabudowanym wolno 70. W zasadzie to nawet w konstytucje
mozemy wpisac ze na drogach krajowych predkosc ponizej 100 mozna
ograniczyc znakiem nie dluzej niz pol roku :-)

J.

Data: 2009-11-01 23:01:08
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 01 Nov 2009 22:05:58 +0100, J.F. napisał(a):

Tak, ale to na podstawie poprzedniej uchwalona.

Ta z 84 tez chyba na podstawie poprzedniej, a poprzednia tez sie nie
wziela z powietrza.

Oj nie. Ta była pisana od nowa, oczywiście podstawowe zasady zostały takie
same, jednak wiele rzeczy uległo zmianie nie tyle co do sensu, co do
sposobu kodyfikacji.
Zaraz zaraz - ale to chyba skutek starych przepisow, gdzie jakos tak
wjezdzajacy musieli ustapic zjezdzajacych.

Obecnie nic takiego nie ma.

Na klasycznym rondzie, jakich w Polsce najwięcej zjeżdżający z ronda ma
pierwszeństwo nad wjeżdżającym. I takie uproszczenie idzie, bo w sumie
zasady ruchu okrężnego nie są nigdzie wyartykułowane wprost.
[...]

O, właśnie - sam widzisz.
sprecyzować też zasady wyznaczania winnego kolizji.
albo na odwrot - uznawac wine obustronna jesli sie obaj przyczynili.

Proponuję rozwiązanie z kodeksu morskiego - tam się ocenia procentową wine
wszystkich biorących udział w kolizji + udział czynników zewnętrznych.
[...]

IMO ograniczenia prędkości powinny mieć taki sens, że jeśli ktoś będzie
uczestnikiem kolizji, jeśli przekraczał w trakcie lub bezpośrednio przed
zdarzeniem prędkość - to jest winny. To wystarczający bat na popierdalaczy bez wyobraźni, a jednocześnie
suszarki staną się bezużyteczne i miśki będą musiały szukać zarobku gdzie
indziej. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 21:30:46
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 01 Nov 2009 18:33:15 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

[...]

Możliwe, wszak miałem wtedy całe 13 lat. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 21:30:22
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 18:12:08 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Adasiu , mnie także się nie podoba wiele zapisów i chętnie bym je zmienił. Jednak moim obowiązekiem jest stosować się do takich jakie są obowiązujące.

Moim również. Za olewanie tego obowiązku grozi kara. Olewam i ją ponoszę.
Widać mi się bardziej to opłaca.
W przeciwnym wypadku zacznie się anarchia i samowola na drodze, a to doprowadza do wypadków i nieszczęść.

Jakoś w moim przypadku do wypadków doprowadza zbyt wolna jazda.
Ależ ma - to był doskonały kierowca - taki jak Ty. Zawsze przepisowo,
zawsze dobrze i bez stłuczek. A ja jechałem za wolno.
W ogóle mnie to nie interesuje. To jego i twój problem.

Nie mój, tylko jego - posiedział w areszcie, dostał wyroczek i teraz płaci. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 22:38:04
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:ujrpag9qzvw9$.dlgoldfield.org.pl...

[...]

Tylko dlatego, ze ci wjechał w dupe?
Adasiu, kłamco, nikogo nie wsadzają do aresztu za spowodowanie kolizji drogowej. Wsadzają za pijaństwo za kierownicą.
Tak więc teraz napisz jak było naprawdę i co było bezpośrednim powodem.

Data: 2009-11-02 23:03:06
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 22:38:04 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

W ogóle mnie to nie interesuje. To jego i twój problem.

Nie mój, tylko jego - posiedział w areszcie, dostał wyroczek i teraz płaci.

Tylko dlatego, ze ci wjechał w dupe?

Nie, dlatego, że uważał, że to moja wina, był formalnie obywatelem RFN, a
sąd 24 godzinny miał najbliższy termin o 14 następnego dnia.
Adasiu, kłamco, nikogo nie wsadzają do aresztu za spowodowanie kolizji drogowej. Wsadzają za pijaństwo za kierownicą.
Tak więc teraz napisz jak było naprawdę i co było bezpośrednim powodem.

Jak widzisz, Jacusiu, na przepisach sie nei znasz, boś łajza. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-03 15:44:15
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Data: 2009-11-03 17:33:05
Autor: masti
Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Data: 2009-11-05 23:37:07
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 3 Nov 2009 15:44:15 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Nie, dlatego, że uważał, że to moja wina, był formalnie obywatelem RFN, a
sąd 24 godzinny miał najbliższy termin o 14 następnego dnia.

A co to jest RFN ?

Wybacz, za szkołę podstawową nie będe robił.

A co to jest łąjza ?

Ty, Jacusiu. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 15:20:33
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1js75hw6kb5zo$.dlgoldfield.org.pl...

A co to jest RFN ?

Wybacz, za szkołę podstawową nie będe robił.

No tak, wolisz za przygłupa :D

Data: 2009-11-08 01:37:01
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 6 Nov 2009 15:20:33 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

A co to jest RFN ?

Wybacz, za szkołę podstawową nie będe robił.

No tak, wolisz za przygłupa :D

Nie, za Ciebie też nie.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-31 01:45:18
Autor: Moon
Jacek "Plumpi" wrote:

O! Następny życiowy sukces do zapisania w adasiowym CV
http://www.goldenline.pl/adam-plaszczyca

nie płosz go!
specjalnie nic o tym nie mówię.
to już wisi od 10 miesięcy i myślę, że samo to ma przesrane,
podszywanie się pod pracownika firmy to jest przestępstwo.
w tym wypadku - ciągłe.

moon

Data: 2009-10-31 01:15:42
Autor: to
Moon wrote:

to już wisi od 10 miesięcy i myślę, że samo to ma przesrane, podszywanie
się pod pracownika firmy to jest przestępstwo. w tym wypadku - ciągłe.

Zatrudniasz kogoś na stanowisku "bat na prezesa"?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-01 00:52:04
Autor: Moon
to wrote:
Moon wrote:

to już wisi od 10 miesięcy i myślę, że samo to ma przesrane,
podszywanie się pod pracownika firmy to jest przestępstwo. w tym
wypadku - ciągłe.

Zatrudniasz kogoś na stanowisku "bat na prezesa"?

kluczowe słowo to "zatrudniam", a nie na jakim stanowisku.
i nie, nie zatrudniam i nie chcę żeby ktokolwiek mógł pomyśleć, że jakaś mentalna porażka ma coś wspólnego z moją firmą.
jak myślisz, mogę? wolno mi?

moon

Data: 2009-11-01 03:16:54
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 00:52:04 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Chcieć - wolno. Tylko dlaczego w takim razie ciągle Pan pokazuje, że sam
jest Pan mentalną porażką dowodząc wszem i wobec, w tym również swoim
klientom, że Pańską firmą zarządza osoba o wątpliwej poczytalności
umysłowej?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 10:12:42
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

[...]

moja firma, moje metody, a ty się odpierdol.
trzymaj się z daleka bo ci zaszkodzi.
zajmij się swoją starą.
NTG.

moon

Data: 2009-11-01 15:48:25
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 10:12:42 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Pana firma, Pana metody, a Pana potencjalni klienci mają prawo wiedzieć o
niej wszystko. Dziwię się zatem, że robi Pan swojej firmie koło pióra w
sposób tak skuteczny. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 16:08:24
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

Pana firma, Pana metody, a Pana potencjalni klienci mają prawo
wiedzieć o niej wszystko.

kto ci tak powiedział matołku?

Dziwię się zatem, że robi Pan swojej firmie
koło pióra w sposób tak skuteczny.

wkrótce wyjaśnisz swój tok myślenia prokuratorowi, ja już się przepychać skończyłem.
znużyłeś mnie.

moon

Data: 2009-11-01 21:37:39
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 16:08:24 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Ustawa o DG i kodeks SPH. Te, których Pan nie zna, bo przecież w niech jest
zapis o obowiązku podawania danych spółki na stronie internetowej, których
Pan, pomimo kilku wezwań nie umieścił łamiąc w ten sposób prawo.
Dziwię się zatem, że robi Pan swojej firmie
koło pióra w sposób tak skuteczny.

wkrótce wyjaśnisz swój tok myślenia prokuratorowi, ja już się przepychać skończyłem.
znużyłeś mnie.

Nie będę niczego takiego wyjaśniał. Zapytam się po prostu jakie to
działania podjąłem i jakie na nie są dowody. Brak działań i brak dowodów. A jaka będzie riposta, to wiesz. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-02 01:04:46
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

Brak działań i brak dowodów. A jaka będzie riposta, to wiesz.

to dobrze, że jesteś tak głupi.
będzie łatwiej.

moon

Data: 2009-11-02 23:03:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 2 Nov 2009 01:04:46 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Cieniutko jakoś, Panie Dynda....

'Dynda spuścił nos na kwintę...' ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 12:38:54
Autor: to
Moon wrote:

[...]

Tylko idiota mógłby pomyśleć, że ktoś pisząc, że jest zatrudniony na stanowisku "bat na prezesa" podszywa się pod pracownika tej firmy. Chyba więc musisz wymyślić inną kwalifikację tego strasznego czynu...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-31 02:54:59
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 31 Oct 2009 01:45:18 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Mhm. A teraz wysil swój mały łepek, Piotrusiu i spróbuj pomyśleć nad tym,
jak dowodzisz, że to ja ta informację tam umieściłem. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 00:56:12
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

w dupie to mam jak policja to ustali.
może w ten sposób, imbecylu, że sam dawałeś link do tej strony?
ty jesteś cienki jak dupa węża, a wydaje ci się, że jesteś sprytny.
nie jesteś i mam cię upieprzonego na 15 sposobów.
może twój numer GG też "ktoś ci założył".

adaś - nie dość, że sram na ciebie to jeszcze cię wykończę, gnido.
takich psychopatów jak ty trzeba izolować.

moon

Data: 2009-11-01 03:18:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 00:56:12 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Nie, nie ustali.
może w ten sposób, imbecylu, że sam dawałeś link do tej strony?

Ach, czyli jeśli Ty dajesz link do jakiejś informacji, to jesteś jej
autorem?

ty jesteś cienki jak dupa węża, a wydaje ci się, że jesteś sprytny.
nie jesteś i mam cię upieprzonego na 15 sposobów.
może twój numer GG też "ktoś ci założył".

Może, może :D

adaś - nie dość, że sram na ciebie to jeszcze cię wykończę, gnido.
takich psychopatów jak ty trzeba izolować.

Oczywiście. Od Pana. I wszystkich innych. Dlatego też powinien Pan dostac
izolatkę na Babińskiego. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-31 01:43:01
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

Czy mógłbyś prowadzić dyskusję bez impertynencji w stosunku do osón,
z którymi dyskutujesz ?

Mógłbym. Na Twoje nieszczęście nie jesteś osobą. Jesteś żałosnym,
anonimowym trzęsidupkiem.

zaczynasz znów?
nie omieszkam dołączyć tego postu, jako wskazującego na twoje "modus operandi", do wniosku o ściganie.
w polsce wolno być anonimowym w sieci.
a mając na uwadzę świrów i psychopatów jak ty, to nawet wskazane.
twoje fobie, obsesje i omyłkowe poglądy, to tylko TWÓJ problem.

m8n

Data: 2009-10-31 02:56:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 31 Oct 2009 01:43:01 +0100, Moon napisał(a):

[...]

A skończyłem kiedykolwiek?

nie omieszkam dołączyć tego postu, jako wskazującego na twoje "modus operandi", do wniosku o ściganie.

A wpisuj do niego dowolne bzdury - im więcej debilizmu w nim będzie, tym
szybciej prorok umorzy.
w polsce wolno być anonimowym w sieci.

W Polsce wolno też prezentować swoje poglądy na anonimowych dupków.
a mając na uwadzę świrów i psychopatów jak ty, to nawet wskazane.
twoje fobie, obsesje i omyłkowe poglądy, to tylko TWÓJ problem.

Znów do lustra spojrzałeś, obsesyjny frustracie?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 00:57:59
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

w polsce wolno być anonimowym w sieci.

W Polsce wolno też prezentować swoje poglądy na anonimowych dupków.

ale ty, śmieszny debilu, wpisujesz moje dane.
ty masz mózg, czy ci jakieś mendy wyżarły neurony?
a może tatuś za mocno tłukł w mordę?

moon

Data: 2009-11-01 03:19:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 00:57:59 +0100, Moon napisał(a):

[...]

No i co z tego? Wolno mi, choćby się Pan zapierał, że nie.
ty masz mózg, czy ci jakieś mendy wyżarły neurony?
a może tatuś za mocno tłukł w mordę?

Wybaczy Pan, nie miałem takich tram w dzieciństwie jak Pan. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 10:13:46
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Sun, 1 Nov 2009 00:57:59 +0100, Moon napisał(a):

ale ty, śmieszny debilu, wpisujesz moje dane.

No i co z tego? Wolno mi, choćby się Pan zapierał, że nie.

bez mojej zgody nie wolno.
nie udawaj większego kretyna niż jestem.

moon

Data: 2009-11-01 15:49:45
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 10:13:46 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Tak? A jaka ustawa zabrania. Konkretnie poproszę. Bo Twoje dane są jawne
zgodnie z ustawą o działalności gospodarczej.
nie udawaj większego kretyna niż jestem.
Nie mam zamiaru udawać Pana. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 15:43:40
Autor: to
Adam Płaszczyca wrote:

Tak? A jaka ustawa zabrania. Konkretnie poproszę. Bo Twoje dane są jawne
zgodnie z ustawą o działalności gospodarczej.

Są jawne w związku z działalnością gospodarczą, którą prowadzi, a nie jawne w ogóle.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-01 21:39:08
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 1 Nov 2009 16:43:40 +0100, to napisał(a):

Tak? A jaka ustawa zabrania. Konkretnie poproszę. Bo Twoje dane są jawne
zgodnie z ustawą o działalności gospodarczej.

Są jawne w związku z działalnością gospodarczą, którą prowadzi, a nie jawne w ogóle.

Się mylisz. Są jawne w ogóle. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-02 01:03:46
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Się mylisz. Są jawne w ogóle.

wkrótce wyjaśnisz to sędziemu, debilu - samobójco.

moon

Data: 2009-11-02 23:04:26
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 2 Nov 2009 01:03:46 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą
przy ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie

Się mylisz. Są jawne w ogóle.

wkrótce wyjaśnisz to sędziemu, debilu - samobójco.

Kogucig dalej podskakuje, choć gospodarz z siekiera juz nadchodzi?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-02 08:55:49
Autor: to
Adam Płaszczyca wrote:

Są jawne w związku z działalnością gospodarczą, którą prowadzi, a nie
jawne w ogĂłle.

Się mylisz. Są jawne w ogóle.

Celem ujawnienia tych danych jest wskazanie, kto ponosi odpowiedzialność za daną firmę, a nie pozbawianie kogokolwiek prywatności w sprawach niezwiązanych z działalnością gospodarczą. Mogę się zgodzić, że nie jest to niestety uregulowane wystarczająco jasno, ale nie podzielam Twojego przekonania, ze możesz robić z danymi Moona co Ci się podoba.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-02 14:15:25
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 2 Nov 2009, to wrote:

Adam Płaszczyca wrote:

[...]

  IMO *na pewno* nie może "do czegokolwiek".

  Problemem jest pojęcie "wykorzystywania".
  Samo ich "podanie" IMVHO nie nosi znamion "wykorzystywania", bo przy
podawaniu same są "obiektem" (a nie "środkiem do" - co jest cechą
"wykorzystywania").
  Na wszelki wypadek jak to mi wychodzi: "środkiem do" owe dane będą
jak ktos np. spróbuje je wykorzystać do reklamy. Albo do wysłania
niezamówionego towaru przeznaczonego do celów osobistych (zdarzają
się tacy "działacze gospodarczy").
  Oczywiście nie dotyczy to reklamy itd "w celach gospodarczych", czyli
związanych z prowadzoną lub reprezentowaną działalnością.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-11-02 14:24:15
Autor: to
Gotfryd Smolik news wrote:

Problemem jest pojęcie "wykorzystywania". Samo ich "podanie" IMVHO nie
nosi znamion "wykorzystywania", bo przy
podawaniu same są "obiektem" (a nie "środkiem do" - co jest cechą
"wykorzystywania").

Gdyby Adam wysłał na grupę informacje o tym, jakiej firmy prezesem jest Piotr to zgoda, ale przecież zrobił znacznie więcej. Pytanie, czy to znacznie więcej wykraczało ponad to, co mógł zrobić. Moim zdaniem raczej tak, ale nie jestem kompetentny by to jednoznacznie rozstrzygać.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-02 23:06:59
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 2 Nov 2009 15:24:15 +0100, to napisał(a):

Gdyby Adam wysłał na grupę informacje o tym, jakiej firmy prezesem jest Piotr to zgoda, ale przecież zrobił znacznie więcej. Pytanie, czy to

Co więcej, przepraszam?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-03 11:40:57
Autor: to
Adam Płaszczyca wrote:

Gdyby Adam wysłał na grupę informacje o tym, jakiej firmy prezesem jest
Piotr to zgoda, ale przecież zrobił znacznie więcej. Pytanie, czy to

Co więcej, przepraszam?

Pozwolę sobie zachować swoje teorie dla siebie, bo nie chce nikomu poddawać pomysłów, a po za tym nie czuję się w tej materii wystarczająco kompetentny, żeby coś obiektywnie rozstrzygać.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-05 23:38:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 3 Nov 2009 12:40:57 +0100, to napisał(a):

[...]

Skoro twierdzisz, że zrobiłem znacznie więcej, to nie były to teorie, a
raczej tezy. Skoro stawiasz zarzut, to albo obroń go, albo przeproś za
oskarżanie bez dowodów. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-06 09:14:35
Autor: to
Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem

Data: 2009-11-08 01:38:01
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 6 Nov 2009 10:09:05 +0100, to napisał(a):

"Gdyby Adam wysłał na grupę informacje o tym, jakiej firmy prezesem jest Piotr to zgoda, ale przecież zrobił znacznie więcej."

Chyba fakt, że zrobiłeś coś więcej niż tylko posta o treści "Piotr D. jest prezesem firmy takiej, a takiej" nie podlega dyskusji i o tym pisałem.

Tak? Zatem co więcej?

Gdzie tu widzisz jakieś oskarżenie? Przecież napisałem wyraźnie, że nie

Napisałeś, że zrobiłem 'znacznie więcej'. Dowodź.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-08 10:24:50
Autor: to
Adam Płaszczyca wrote:

[...]

Czy zrobiłeś coś więcej niż wysłanie na grupę posta z suchą informacją w stylu "Piotr taki a taki jest prezesem firmy takiej a takiej z siedzibą tam i tam"? [tak/nie]

Gdzie tu widzisz jakieś oskarżenie? Przecież napisałem wyraźnie, że nie

Napisałeś, że zrobiłem 'znacznie więcej'. Dowodź.

Co nie zmienia faktu, Ĺźe to nie jest Ĺźadne oskarĹźenie.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-08 14:22:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 8 Nov 2009 11:24:50 +0100, to napisał(a):

[...]

'Coś więcej' <> 'znacznie więcej'.
Napisałeś, że zrobiłem 'znacznie więcej'. Dowodź.

Co nie zmienia faktu, że to nie jest żadne oskarżenie.

Owszem, jest. Oskarżyłes mnie o zrobinienie 'znacznie więcej'.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-11-09 11:05:11
Autor: to
Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem
Adam Płaszczyca wrote:

'Coś więcej' <> 'znacznie więcej'.

Ale o czym chcesz dyskutować? O znaczeniu słowa "znacznie"?

Wyniki 1 - 10 spośród około 1,770 dla zapytania "Panie Piotrze" author:Płaszczyca.
Napisałeś, że zrobiłem 'znacznie więcej'. Dowodź.

Co nie zmienia faktu, Ĺźe to nie jest Ĺźadne oskarĹźenie.

Owszem, jest. Oskarżyłes mnie o zrobinienie 'znacznie więcej'.

O nic Cię nie oskarżyłem tylko stwierdziłem fakt, ba, zaznaczyłem nawet, że nie podejmuje się oceniania Twoich działań pod kątem prawnym.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-02 23:06:21
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 2 Nov 2009 09:55:49 +0100, to napisał(a):

[...]

Ależ nie wszystko co mi się podoba, jednak użycie imienia i nazwiska do
odpowiedzi danemu człowiekowi wraz z dodatkowymi, jawnymi danymi
dotyczącymi funkcji, jaką sprawuje jest jak najbardziej legalne. Zresztą Dynda już się burzył i mu paru ludzi podało odpowiednie zapisy z
ustawy o ODO i paru innych. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-02 11:22:37
Autor: Gotfryd Smolik news
Dane osobowe, bylo: Jak oblac...
On Sun, 1 Nov 2009, to wrote:

Adam Płaszczyca wrote:

[...]

  Nie tak i nie do końca.
  Jak już są jawne, to są jawne i koniec.
  Ograniczenie dotyczy ich wykorzystania - w związku z ich jawnością nie
wolno ich np. wykorzystać do wysyłania własnych reklam.

  To co może komuś się wydać dziwne, to pomylenie "wykorzystywania"
z ujawnianiem: "dalsze ujawnianie" ujawnionego nie jest przecież
"ujawnianiem" (skoro coś *już* jest jawne), nie jest rownież
"wykorzystywaniem".
  Podanie danych nie jest ich "wykorzystywaniem", nie widać
co jest "wykorzystane" (coś, co się "wykorzystuje" musi być środkiem,
a nie celem działania).

BTW:
  Chyba tylko "ujawnianie" stoi na przeszkodzie do "prywatnego
wykorzystania danych" w przypadkach, kiedy owo wykorzystanie
wymaga "ujawnienia" - bo zbierać *dla siebie*, do celów osobistych
wolno (jest wyraźny zapis w ustawie) bez względu na publiczne
"ujawnienie".
  W przypadku jak dane są jawne, tego ograniczenia już nie ma.

  Przekładając na przykład: ktoś mógłby sobie życzyć, że wyda książkę
pod pseudonimem Bolesław Prus (ustawa PA daje mu takie prawo).
  Ale jakby informacja, że Bolesław Prus to Aleksander Głowacki
*oraz* dane Głowackiego były publicznie dostępne, to rzeczony Głowacki
mógłby naskoczyć na każdego, kto to ujawnia że autorem jest
A.Głowacki - i tylko tyle.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-11-01 16:10:26
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:

Tak? A jaka ustawa zabrania. Konkretnie poproszę. Bo Twoje dane są
jawne zgodnie z ustawą o działalności gospodarczej.

LOL!
w obrocie gospodarczym - może.
a ty jesteś tylko psychotyczmnym pierdolcem w usenecie.
skończyłem z tobą, wyjaśniaj swoje prawnicze odkrycia swoim kolegom z Jagiellońskiego.

moon

Data: 2009-11-01 21:38:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 16:10:26 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Jeszcze raz - jaka ustawa mi zabrania moją odpowiedź, skierowana do Piotra
Dyndy zaadresować do Piotra Dyndy?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-10-31 09:40:02
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcfvrd$mjh$1news.interia.pl...

[...]

Tym bardziej, że nie jestem anonimowy, bo w pewnych środowiskach osób, które także tu bywają na grupach jestem rozpoznawalny, właśnie po nicku. Ale Adam i tak tego nie zrozumie.

Data: 2009-11-01 00:59:55
Autor: Moon
Jacek "Plumpi" wrote:

Tym bardziej, że nie jestem anonimowy, bo w pewnych środowiskach
osób, które także tu bywają na grupach jestem rozpoznawalny, właśnie
po nicku. Ale Adam i tak tego nie zrozumie.

on to bardzo dobrze rozumie, wie również, że nikomu się nie chce taplać w gównie tracąc czas i pieniądze żeby go załatwić. robi sobie rzewne jaja branzlując się swoim "sprytem".
po prostu się rozbestwił.
ale to najlepszy moment, żeby go wreszcie sprawdzić.

moon

Data: 2009-11-01 01:14:00
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 31 Oct 2009 09:40:02 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

Tym bardziej, że nie jestem anonimowy, bo w pewnych środowiskach osób, które także tu bywają na grupach jestem rozpoznawalny, właśnie po nicku. Ale Adam i tak tego nie zrozumie.

Tutaj jesteś anonimowym trzęsidupkiem, Jacusiu. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 10:14:18
Autor: Moon
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

przed chwilą dowodziłeś, że ty też.
assholu

moon

Data: 2009-11-01 15:50:01
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 1 Nov 2009 10:14:18 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Owszem nie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-01 14:09:01
Autor: to
Jacek \"Plumpi\" wrote:

Tym bardziej, że nie jestem anonimowy, bo w pewnych środowiskach osób,
które także tu bywają na grupach jestem rozpoznawalny, właśnie po nicku.
Ale Adam i tak tego nie zrozumie.

Więc w tamtych kręgach nie jesteś anonimowy, ale tu jesteś.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-01 18:16:12
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4aed967d$1news.home.net.pl...

[...]

Te osoby tu bywają i znaja mnie osobiście.

Data: 2009-11-01 17:32:58
Autor: to
Jacek \"Plumpi\" wrote:

Te osoby tu bywają i znaja mnie osobiście.

Ale większość nie zna.

--
cokolwiek

Data: 2009-11-01 18:35:33
Autor: Artur Maśląg
to pisze:
Jacek \"Plumpi\" wrote:

Te osoby tu bywają i znaja mnie osobiście.

Ale większość nie zna.

Zrób głosowanie na grupie, kto zna "Plumpiego" :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-11-01 22:38:49
Autor: Jacek \"Plumpi\"

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hckgt7$jtc$1inews.gazeta.pl...

Te osoby tu bywają i znaja mnie osobiście.

Ale większość nie zna.

Zrób głosowanie na grupie, kto zna "Plumpiego" :)

A co jest do wygrania ? :D

Data: 2009-11-02 03:13:27
Autor: to
Jacek \"Plumpi\" wrote:

Zrób głosowanie na grupie, kto zna "Plumpiego" :)

A co jest do wygrania ? :D

ProdiĹź.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-30 10:57:51
Autor: Jan Strybyszewski
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Czlowiek ktory dostaje mandat, jezdzi szpalochozem i zwiedza rowy  niech sie nie wypowiada juz o PoRD jestes skonczony

Data: 2009-10-30 18:35:47
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 30 Oct 2009 10:57:51 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

[...]

Człowiek który nie potrafi napisać ani jednego prawdziwego zdania jest
kretynem. Jan Strybyszewski udowadnia od dawna, że nie potrafi takowego sklecić. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-29 16:26:49
Autor: neelix

Użytkownik <19franz74@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcaa8d$t7j$1inews.gazeta.pl...

[...]

To jest przypadek schizofreniczny. Punktów ma a może miał 0, uprawnień nie stracił, a pieprzy o jakimś egzaminie, który oblał. Olać i nie wnikać.
neelix

Data: 2009-10-30 00:24:55
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 29 Oct 2009 16:26:49 +0100, neelix napisał(a):

To jest przypadek schizofreniczny. Punktów ma a może miał 0, uprawnień nie stracił, a pieprzy o jakimś egzaminie, który oblał. Olać i nie wnikać.

Zapal światła, ciemnota Cię dopadła ;)

--

Jak oblać egzaminatora oblanym egzaminem