Jak obnizyć mandaty!!!!

Data: 2009-05-07 09:04:27
Autor: jack
Jak obnizyć mandaty!!!!
Ciekawe
co:http://polskalokalna.pl/wiadomosci/kujawsko-pomorskie/news/ludzka-twarz-policji,1301956,5149
A jak sie to ma w praktyce??
Mnie złapali na suszarkę ciekawe czy jak bym sie zgłosiał to mi obniza???
Czy ktos ma juz takie doświadczenia?
pozdro.jack

Data: 2009-05-07 10:27:45
Autor: P.H.
Jak obnizyć mandaty!!!!

Użytkownik "jack" <jackglajt@vp.pl> napisał w wiadomości news:653d.000003f4.4a0287fbnewsgate.onet.pl...
[...]

nie mam doświadczeń bo nie daje się złapać, ale... od kiedy w RP są mandaty w kwocie niewielokrotności 50pln (w artykule pisza o 170pln) ??

Data: 2009-05-07 11:38:27
Autor: Piter
Jak obnizyć mandaty!!!!
[...]

zdaje się że straż miejska/gminna nie ma prawa wystawiać mandatów, jak się ktoś upiera to zdaje się że mogą przekazać co najwyżej policji, więc żadna to ludzka twarz policji

Data: 2009-05-07 11:46:17
Autor: K
Jak obnizyć mandaty!!!!
jack pisze:
[...]

no to widać że pan Robert jest lekkim mulem, mógł sie nie przyznawać i dostałby mandat za niewskazanie sprawcy i bez punktów.

Data: 2009-05-07 12:21:38
Autor: Maverick
Jak obnizyć mandaty!!!!
K wrote:
jack pisze:
[...]

ale 200-300 pln to nie 100, jak ktos nie ma pktow to lepiej zaplacic mniej.

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-07 19:37:06
Autor: K
Jak obnizyć mandaty!!!!
Maverick pisze:

no to widać że pan Robert jest lekkim mulem, mógł sie nie przyznawać i dostałby mandat za niewskazanie sprawcy i bez punktów.

ale 200-300 pln to nie 100, jak ktos nie ma pktow to lepiej zaplacic mniej.

120 pln za niewskazanie.

Data: 2009-05-07 20:00:54
Autor: nocai
Jak obnizyć mandaty!!!!
K pisze:
Maverick pisze:

[...]

Ja płaciłem 100

Data: 2009-05-07 20:52:31
Autor: jack
Jak obnizyć mandaty!!!!
K pisze:
> [...]

Ja płaciłem 100
Dzwoniłem na komisariat w Krzeszowicach.
Powiedzieli zeby nie wierzyć w to co piszą w internecie.
Jezeli przyjąłem mandat to po ptokoach.
Nastepny taz nie przyjmować-w tedy mozna negocjowac.I tyle.
Sory za zamieszanie.
pozdro.jack[300stówy trzeba zapłacic]

Data: 2009-05-07 20:51:25
Autor: Bassteq
Jak obnizyć mandaty!!!!
jack wrote:
Ciekawe
A gdzie Ci sie kurna tak spieszy ?? hmmm??? Na ciepłą zupę swojej baby ?

jak obniżyć mandaty ... no temat nr 1 w kraju...zamiast myśleć że te przepisy PORD to nie dla mandatów a dla życia was i waszego potomstwa .....

Nie pozdrawiam
Bassteq

Data: 2009-05-08 10:10:31
Autor: Mario
Jak obnizyć mandaty!!!!

przepisy PORD to nie dla mandatów a dla życia was i waszego potomstwa .....

hehe, dobry text :-D. Ty naprawde w to wierzysz? A prawo jazdy masz?

Nie pozdrawiam
Bassteq

ja również nie pozdrawiam
mario