Jak odbieracie innych rowerzystów?

Data: 2011-05-25 17:08:18
Autor: Publius
Jak odbieracie innych rowerzystów?
W dniu 2011-05-25 12:00, ikov pisze:
Brak jakiegoÅ› zdecydowania i konsekwencji. To tylko moje
wrażenie, czy też macie coś podobnego?

Nie ma tragedii, ale zastanawia mnie inna rzecz. Skąd u większości rowerzystów taka niechęć do sygnalizowania skrętów na drogach dla rowerów. Owszem, rozumiem, sam się nie wygłupiam na pustej rowerówce, ale są miejsca w których bywa ciasno. Kilka razy nagły manewr kolegi/koleżanki cyklisty mnie zaskakiwał. Naprawdę jestem jedyną osobą, której zdarza się sygnalizować skręty na DDR?

Karol

Data: 2011-05-25 11:00:00
Autor: kaczor1
On 25 Maj, 17:08, Publius <"publius-enigma[nospam]"@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-25 12:00, ikov pisze:

> Brak jakiego¶ zdecydowania i konsekwencji. To tylko moje
> wra¿enie, czy te¿ macie co¶ podobnego?

Nie ma tragedii, ale zastanawia mnie inna rzecz. Sk±d u wiêkszo¶ci
rowerzystów taka niechêæ do sygnalizowania skrêtów na drogach dla
rowerów. Owszem, rozumiem, sam siê nie wyg³upiam na pustej rowerówce,
ale s± miejsca w których bywa ciasno.

A ja owszem. Wyg³upiam siê.
Staram siê, ¿eby by³o to dla mnie odruchem, tak jak odruchowo w³±cza
siê
kierunkowskaz w samochodzie, podczas manewrów na pustym parkingu.

Kilka razy nag³y manewr
kolegi/kole¿anki cyklisty mnie zaskakiwa³.

Mnie nie.
Jeden pisk opon, oraz reprymenda i oni te¿ ju¿ sygnalizuj±.
Czasem rêk±, czasem mordofonem.

Naprawdê jestem jedyn± osob±,
której zdarza siê sygnalizowaæ skrêty na DDR?

Nie

www.kaczor2.blogspot.com

Data: 2011-05-26 00:10:51
Autor: Piotrpo
> [...]

rowerzystów taka niechêæ do sygnalizowania skrêtów na drogach dla
rowerów. Owszem, rozumiem, sam siê nie wyg³upiam na pustej rowerówce,
ale s± miejsca w których bywa ciasno. Kilka razy nag³y manewr
kolegi/kole¿anki cyklisty mnie zaskakiwa³. Naprawdê jestem jedyn± osob±,
której zdarza siê sygnalizowaæ skrêty na DDR?
Nie jeste¶ - sam staram siê jak to kto¶ okre¶li³ robiæ to odruchowo,
wiêc na ¶cie¿ce równie¿ macham ³apami. Szkoda tylko, ¿e góral jest
trochê niedostosowany do takich sygna³ów - wracaj±c mam do¶æ czêsto
kombinacjê do¶æ konkretnego zjazdu (bez hamowania oko³o 35km/h) i
ciasnego skrêtu w prawo - zawsze siê zastanawiam kiedy przez t±
sygnalizacjê zrobiê OTB.

Data: 2011-05-26 06:43:09
Autor: PeJot
Jak odbieracie innych rowerzystów?
W dniu 2011-05-25 17:08, Publius pisze:
NaprawdÄ™ jestem jedynÄ… osobÄ…,
której zdarza się sygnalizować skręty na DDR?

Nie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem