Jak odebrać przesyłkę?

Data: 2021-02-15 14:11:10
Autor: RadoslawF
Jak odebrać przesyłkę?
W dniu 2021-02-14 o 19:03, Michal Jankowski pisze:

... adresowaną na nazwisko panieńskie? Obecnie adresatka nosi nazwisko dwuczłonowe. Przez 9 lat takie przesyłki przychodziły i było dobrze, a teraz poczta się zbiesiła, że nie wyda i już.

Poczta Polska to stan umysłu.
I wygląda że tak twierdzący mają rację.
https://ithardware.pl/aktualnosci/otworzyl_skrytke_w_automacie_paczkowym_poczty_polskiej_a_tam_awizo-15029.html

Pozdrawiam

Data: 2021-02-15 21:21:03
Autor: Robert Tomasik
Jak odebrać przesyłkę?
W dniu 15.02.2021 o 14:11, RadoslawF pisze:

[...]

Dlatego staram się unikać korzystania z ich usług. Po prostu robią
wszystko, by klientów do siebie zniechęcić. Aż sie dziwię, ze w ogóle
ktokolwiek z ich usług korzysta.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-02-15 21:46:37
Autor: RadoslawF
Jak odebrać przesyłkę?

[...]

Jeszcze niedawno był przymus korzystania z poczty polskiej.
Obchodzony blaszkami przyklejanymi do listów. :-)

Pozdrawiam

Data: 2021-02-15 22:04:32
Autor: Andrzej Kłos
Jak odebrać przesyłkę?
Robert Tomasik pisze:

Dlatego staram się unikać korzystania z ich usług.

A kto inny przewiezie mi paczkę krajową do 20 kg za 10zł netto (jestem "detalistą")? W trybie "półkuriera", czyli do adresata dostarcza kurier.

Data: 2021-02-15 22:33:26
Autor: Robert Tomasik
Jak odebrać przesyłkę?
W dniu 15.02.2021 o 22:04, Andrzej Kłos pisze:

Dlatego staram się unikać korzystania z ich usług.
A kto inny przewiezie mi paczkę krajową do 20 kg za 10zł netto (jestem
"detalistą")? W trybie "półkuriera", czyli do adresata dostarcza kurier.

Paczkomat kosztuje coś koło 9 zł. Ale w każdym razie bez udziwnień.
Odbierzesz, kiedy możesz. Z pocztą same problemy. Zamiast paczki awizo
dostaniesz. Pójdziesz odebrać, to albo jeszcze nie ma, albo już nie ma,
albo (jak u kolegi) dane się nie zgadzają.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-02-16 11:03:02
Autor: Andrzej Kłos
Jak odebrać przesyłkę?
Robert Tomasik pisze:
[...]

Ale jest jeszcze "Polska C" gdzie najbliższy paczkomat jest w odległości 12 km albo "w ogóle", w każdym razie wyszukiwarka InPostu nawet nie próbuje podać najbliższego, bo w tej kategorii (najbliższy) nie występuje żaden. A kurier poczty dowiezie na miejsce.

Data: 2021-02-16 12:27:17
Autor: Michal Jankowski
Jak odebrać przesyłkę?
W dniu 16.02.2021 o 11:03, Andrzej Kłos pisze:
Robert Tomasik pisze:
[...]

Kurier inpostu też (ale pewnie drożej).

Inpost to była totalna porażka w listach, kiedy to się przesyłki sądowe odbierało z pudła stojącego na ladzie w szemranym sklepiku na Brzeskiej.

W paczkach są w porządku.

Z pocztą to ja się zawsze boję, że zamiast paczki będzie awizo. Zresztą taki DHL ma tak samo.

   MJ

Data: 2021-02-16 12:48:02
Autor: Olin
Jak odebrać przesyłkę?
Dnia Tue, 16 Feb 2021 12:27:17 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

Z pocztą to ja się zawsze boję, że zamiast paczki będzie awizo. Zresztą taki DHL ma tak samo.

PP poszła z duchem czasu i postarała się o paczkomaty, jednak tradycja
zobowiązuje i można w nich znaleźć awizo:

<<Jeden z użytkowników portalu wykop.pl udokumentował zawartość skrzynki od
Poczty Polskiej. Przy odbiorze wpisał kod i numer telefonu - dokładnie tak,
jak w przypadku odbioru przesyłki z paczkomatów InPost.

I do tej pory wszystko wyglądało podobnie. Niespodzianka nastąpiła, gdy
internauta otworzył skrytkę. Tam, zamiast wyczekiwanej od 4 dni paczki,
zobaczył awizo.

W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego, jak udać się na pocztę i
przesyłkę odebrać. Niestety, internauta odbierał przesyłkę z "awizomatu" w
sobotę. Z odbiorem paczki musiał więc poczekać do poniedziałku.>>

https://www.money.pl/gospodarka/awizomat-od-poczty-polskiej-w-srodku-awizo-a-przesylki-brak-6608521668721472a.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-19 01:01:29
Autor: Animka
Jak odebrać przesyłkę?
W dniu 2021-02-16 o 12:48, Olin pisze:
[...]

Te paczkomaty to są tego bogacza - założyciela Inpostu.

--
animka

Data: 2021-02-16 12:52:23
Autor: Tomasz Kaczanowski
Jak odebrać przesyłkę?
Robert Tomasik pisze:
[...]

Pewnie zależy gdzie. U mnie inpost działał lepiej niz Poczta Polska, a jak był polecony, to akurat w mojej okolicy to odbierało się w jakiejś chyba kasie stefczyka czy czyms podobnym.

--
http://kaczus.zrzeda.pl

Data: 2021-02-17 09:13:49
Autor: ąćęłńóśźż
Jak odebrać przesyłkę?
W takiej Kasie nie wydali mi przesyłki, bo był błąd ortograficzny w nazwisku (wiadomo bank to bank).
Na liście napisali "odmówiono odbioru" (a nie choćby odmówiono wydania) i zwrócili.
Sąd uznał za doręczone i olał moje pisma o terminy itp.
Po tym i podobnych doświadczeniach (także pocztowych) wiele lat odbierałem listy z włączonym dyktafonem.
Oczywiście zonki następowały dokładnie wtedy, gdy bardzo się spieszyłem i akurat dyktafonu nie włączyłem.
(akurat przedwczoraj poczta mi nie wydała sądówki bo był błąd w imieniu, czekam na rozwój sytuacji)
Generalnie największą wadą InPostu było absolutne niedoręczanie powtórnych awiz.
Natomiast pierwsze doręczali znacznie lepiej niż poczta (ale u mnie na rejonie ch_jowy listonosz był).

-- -- -

Data: 2021-02-19 00:58:50
Autor: Animka
Jak odebrać przesyłkę?
W dniu 2021-02-15 o 22:04, Andrzej Kłos pisze:
Robert Tomasik pisze:

Dlatego staram się unikać korzystania z ich usług.

A kto inny przewiezie mi paczkę krajową do 20 kg za 10zł netto (jestem "detalistą")? W trybie "półkuriera", czyli do adresata dostarcza kurier.

Mnie tak dostarczył przesyłkę "kurier" z DHL Parcel, że zostawił ją od razu na jakiejś stacji beznynowej daleko od domu i musiałam po nią taksówka jechać.
Mnie tylko wysłam sms-a, że mnie nie zastał i przesyłkę mam odebrać pod określonym adresem. Trzeba omijać tych bydlaków z daleka, sprawdzać kto by dostarczył przesyłkę i nie kupować u tej firmy, bo maja swoich urobionych kurierów.

--
animka

Jak odebrać przesyłkę?