Jak odkrecic przednia zebatke

Data: 2011-08-04 01:22:32
Autor: WIADRO
Jak odkrecic przednia zebatke
W dniu poniedziałek, 1 sierpnia 2011, 19:20:00 UTC+2 użytkownik rightbent80 napisał:
Jak odkrecic przednia zębatke, kiedy jest bardzo mocno przykrecona.

zawiodly juz proby z
1. uzycie hamulca tylneigo kola i odkrecanie przez klucz fajkowy
dodatkowo z prawie metrowa rurka dla zwiekszenie sily
2.walenie mmlotkiem w klucz (tu lancuch amortyzuje uderzenia)

klucz pneumatyczny boje sie podlaczyc z uwagi na mozliwosc uszkodzenia
walka, czy tez lozysk.

obecnie kombinuje jak tu zablokowac jakos zebatke.

zablokować tylne koło (szprychę) na wachaczu, co do siły na zębatce, ja jak odkręcałem musiałem użyć dużej dźwigni, miałem pod ręką dwumetrowy kształtownik, i też od razu nie puściło.

Jak odkrecic przednia zebatke