Jak odpali? Harley Davidson Electra Glide?

Data: 2011-02-20 17:16:19
Autor: adrianadernew
Jak odpali? Harley Davidson Electra Glide?
witam! otóż mam problem! sprowadziłem 3 dni temu harleya davidsona Electra Glide z 2010 roku lekko uzywany i nie potrafię go odpalić! mam 2 kluczyki i 2 piloty bez przycisków - domyslam sie ze to moze immobilisery i trzeba je gdzie¶ przyłożyć lecz gdzie? nie mam instrukcji i nie moge nigdzie znalezc....
pomozecie>?

pozdrawiam i czekam na odpowiedz .

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-20 18:31:27
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-02-20 18:16, adrianadernew pisze:
witam! otóż mam problem! sprowadziłem 3 dni temu harleya davidsona
Electra Glide z 2010 roku lekko uzywany i nie potrafię go odpalić!
pomozecie>?

wejdĽ do menu i ustaw strefę czasowa na USA AZ - wtedy dezaktywuje sie funkja outo of riding season safety kill switch - takie ustrojstwo ktore pozwala odpalic moto tylko w sezonie letnim.

KJ

Data: 2011-02-20 18:08:06
Autor: adrianadernew
Jak odpali? Harley Davidson Electra Glide?
KJ Siła Słównapisal

dzięki! sprawdze to !!!! :)

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-20 19:08:49
Autor: Kuczu
Jak odpaliÄ? Harley Davidson Electra Gl ide?
W dniu 2011-02-20 19:08, adrianadernew pisze:
KJ Siła Słównapisal

W dniu 2011-02-20 18:16, adrianadernew pisze:
witam! otóż mam problem! sprowadziłem 3 dni temu harleya davidsona
Electra Glide z 2010 roku lekko uzywany i nie potrafię go odpalić!
pomozecie>?

wejdĹş do menu i ustaw strefÄ™ czasowa na USA AZ - wtedy dezaktywuje sie

ROTFL !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-02-20 20:45:01
Autor: KJ Siła Słów
Jak odpali? Harley Davidson Electra Glide?
W dniu 2011-02-20 19:08, adrianadernew pisze:

dzięki! sprawdze to !!!! :)

jak juz ustawisz to sprawdz czy zalaczenie rozrusznika nie zalezy od wcisniecia ktorejs recznej dzwigni - hamulca albo sprzegla.

KJ

Data: 2011-02-20 20:10:37
Autor: adrianadernew
[...]

okej , a powiedz mi do czego sluzy ten pilocik bez przyciskow? to do immobilzajzera? trzeba go gdzies przykladac?

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-20 21:15:33
Autor: Kuczu
Jak odpaliÄ? Harley Davidson Electra Gl ide?
W dniu 2011-02-20 21:10, adrianadernew pisze:
KJ Siła Słównapisal

[...]

Starsze HD mialy pilot z przyciskiem, nowsze maja zblizeniowy. Teoretycznie wystarczy miec go w kieszeni aby odpalic motocykl. Na liczniku masz czerwona kontrolke z "kluczykiem). Jeli mryga to masz uzbrojone immo i nie odpalisz motocykla. Jest na to procedura awaryjna ale akurat nie pamietam bo sie tym dawno nie bawilem.

Data: 2011-02-20 20:23:29
Autor: adrianadernew
Jak odpali� Harley Davidson Electra Gl ide?
Kuczunapisal

W dniu 2011-02-20 21:10, adrianadernew pisze:
KJ Si�a S�ównapisal

W dniu 2011-02-20 19:08, adrianadernew pisze:

dzi�ki! sprawdze to !!!! :)

[...]

no bo zobacz, ja mam 2 klucze i 2 piloty i jak wsadzam kluczyk i przekręcam to pokrętło to mi ¶wieci na konsoli CZERWONY kluczyk i kierunkowskazy migaj± ;//// na przemian o co tu chodzi? musze zmienic te ustawienia w konsoli na inna strefe tak?

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-20 21:28:04
Autor: Kuczu
Jak odpali??� Harley Davidson El ectra Gl ide?
W dniu 2011-02-20 21:23, adrianadernew pisze:
Kuczunapisal

[...]

przekręcam to pokrętło to mi świeci na konsoli CZERWONY kluczyk i
kierunkowskazy migajÄ… ;//// na przemian o co tu chodzi?

Immo i alarm sa aktywne wiec mruga. Trzeba je wylaczyc. Skoro piloty sa w poblizu moto to powinien sie ladnie dezaktywowac. Logo HD na pilocie nie dziala jako przycisk ?

musze zmienic te ustawienia w konsoli na inna strefe tak?

Nie zartuj ze uwierzyles jak Cie KJ wkrecal ?

Piloty sa na pewno od tego motocykla ?

Data: 2011-02-20 21:36:37
Autor: Kuczu
W dniu 2011-02-20 21:28, Kuczu pisze:
[...]

Dobra, doczytalem. Po wyjeciu baterii albo innyhc przygodach zeby odpalic motocykl trzeba podac PIN ktory powinien znajdowac sie w dokumentacji motocykla. Procedura jego wprowadzania jest dosyc skomplikowana ale w razie czego odezwij sie na priv to wysle Ci dokumentacje w PDF. Jesli nie znasz PINu to czeka Cie wizyta w serwisie i przeprogramowanie kompa za kilkaset pln.

Data: 2011-02-20 20:49:36
Autor: adrianadernew
[...]

KJ Si�a S���wnapisal

W dniu 2011-02-20 19:08, adrianadernew pisze:

dzi��ki! sprawdze to !!!! :)

[...]

przekr�cam to pokr�t�o to mi �wieci na
[...]

czyli motor nie wykrywa tego pilota? musze sprawdzic drugi.... ;///

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-20 20:51:00
Autor: adrianadernew
Jak odpali?�� Harley Davidson El ectra Gl ide?
kuczu,prosze Cię podaj mi maila albo gg.

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-20 21:55:57
Autor: Kuczu
Jak odpaliÄ?�� Harley Dav idson El ectra Gl ide?
W dniu 2011-02-20 21:51, adrianadernew pisze:
kuczu,prosze CiÄ™ podaj mi maila albo gg.

Mail jest w naglowku moich postow. A dokumentacje w pdf wyslalem Ci juz na adres z Twojego naglowka.

Data: 2011-02-20 21:56:59
Autor: Kuczu
Jak odpaliÄ?�� Harley Dav idson El ectra Gl ide?
W dniu 2011-02-20 21:49, adrianadernew pisze:
Kuczunapisal

[...]

Moze byc ze to wina pilota ale prawdopodobnie masz po prostu permanentnie aktywowany alarm i immo. Doczytasz w dokumentacji ktora Ci wyslalem.

Data: 2011-02-20 21:36:55
Autor: adrianadernew
Jak odpali��� Harley Dav idson El ectra Gl ide?
WIELKIE DZIEKI! zaraz poczytam wszystko ;) odezwe sie na maila w razei czego:) pozdrawiam

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-02-21 23:01:20
Autor: Piotr May
[...]

Baterie w kluczyku zmien.

 musze zmienic te
ustawienia w konsoli na inna strefe tak?

KJ to zartownis, wkrecil Cie.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2011-02-21 23:04:27
Autor: Kuczu
W dniu 2011-02-21 23:01, Piotr May pisze:

[...]

Ale Piotrusiu, w tych kluczyczkach nie ma bateryjek. Z Pezo Ci sie pomylilo.

Data: 2011-02-21 23:09:14
Autor: Piotr May
W dniu 2011-02-21 23:04, Kuczu pisze:
[...]

Jestes pewien ? nie pamietam, a nie mam pod reka HD :) na moje: imobilajzer/alarm musi sie kontaktowac z baza, sam z siebie nie wytwarza energii a bez energii nie wytworzy pola i tym samym nie wylaczy alarmu.

Myle sie ?

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2011-02-21 23:16:08
Autor: Arni
Piotr May pisze:

[...]

baterie sa w pilotach z guzikami. immo wystarcza pętla indukcyjna, ktora go pobudza do życia. To tak w uproszczeniu

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-02-21 23:23:29
Autor: Kuczu
W dniu 2011-02-21 23:16, Arni pisze:
Piotr May pisze:

[...]

go pobudza do ĹĽycia. To tak w uproszczeniu

Nestepny co ma skrzywienie samochodowe i probuje je odniesc do Harleya :)

Data: 2011-02-21 23:48:27
Autor: Arni
Kuczu pisze:

baterie sa w pilotach z guzikami. immo wystarcza pętla indukcyjna, ktora
go pobudza do ĹĽycia. To tak w uproszczeniu

Nestepny co ma skrzywienie samochodowe i probuje je odniesc do Harleya :)

transponderowi jest obojetne czy obsługuje samochód czy motocykl,
naprawde :) Moze byc dotykowy, zblizeniowy, w formie pastylki albo
karty. Albo breloczka. Pilot musi miec guziki, inaczej nie jest pilotem :)

czy tu nie piszÄ… o tym samym? :

Dla starszych i leniwych Harleyowców wymyślono Smart Security System: elektroniczny immobilizer ze zintegrowanym urządzeniem alarmowym i pilotem, bez kluczyków. Należy nosić przy sobie jedynie rodzaj transpondera. Kiedy jeździec o kilka metrów odejdzie od motocykla, urządzenie samoczynnie uaktywnia się. Zbliżysz się do maszyny z transponderem w kieszeni i już możesz ją odpalać. Dopóki nie zgubisz transpondera – wszystko jest OK. Jeśli go stracisz lub należysz do bałaganiarzy – masz kłopot. Wystarczy choćby najdelikatniejsza próba złożenia bocznej podstawki 314-kilogramowego Night Traina 96, aby zawył alarm i zadziałało odcięcie zapłonu. Na szczęście Smart Security System nie jest jedyną możliwością – w dalszym ciągu można używać klasycznych kluczyków (stacyjka i blokada kierownicy).

--
Arni         ToruĹ„
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'91 Honda Prelude 2,0 EX  na sprzedaĹĽ
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

Data: 2011-02-21 23:22:42
Autor: Kuczu
W dniu 2011-02-21 23:09, Piotr May pisze:
[...]

W tym systemie kluczyczek to kluczyczek a pilotek to pilotek. Dwa oddzielne urzadzenia. Na dodatek pilotek nie ma klawiszkow tylko dziala zblizeniowo.

Data: 2011-02-22 07:00:34
Autor: Piotr May
W dniu 2011-02-21 23:22, Kuczu pisze:
[...]

Przeciez to (chyba ?) jasne ze mowiac "kluczyk" mialem na mysli pilota. Tym bardziej ze w nowszych HDkach kluczyk sluzy tylko i wylacznie do zblokowania stacyjki a nie do odpalenia.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2011-02-20 22:49:21
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-02-20 22:01, KJ Siła Słów pisze:

[...]

Nie pisz takich rzeczy, bo jak bede mial 70 lat, to moze tez sobie kupie charleja i nie bede mogl go odpalic i wyguglam twoja odpowiedz i sie dam oszukac :-D

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-02-21 14:58:09
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-02-20 19:19, Michał V-R pisze:

> Nie pisz takich rzeczy, bo jak bede mial 70 lat

Jak bedziesz mial 70 lat to wtedy wlasnie bedzie to tak dzialac jak opisalem ;-)

A koledze z Elektra gratuluje poczucia humoru, dzieki ktoremu dotrwal w watku az do zaangazowania sie osob dobrze zorientowanych w temacie.

KJ

Data: 2011-02-21 19:19:50
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-02-21 18:28, KJ Siła Słów pisze:

 > Nie pisz takich rzeczy, bo jak bede mial 70 lat

Jak bedziesz mial 70 lat to wtedy wlasnie bedzie to tak dzialac jak
opisalem ;-)

A Ty myslisz, ze majac 70 lat, bedzie mnie wtedy z emerytury stac na nowy? Pewnie wtedy kupie wlasnie model 2010 :-D

Data: 2011-02-21 00:13:05
Autor: zefir
W dniu 20.02.2011 18:16, adrianadernew pisze:
[...]

To dlatego, że o Harleya trzeba dbać. Bez polerowania przed jazd± nie odpali. Na szczę¶cie jest dla Ciebie ratunek, przypadkiem mam co¶ takiego na sprzedaż:
http://www.harleyczesci.net/harleyreg-care-starter-kit-p-46754.html
Gdyby wył±czenie blokady jazdy poza sezonem nie zadziałało (jak będzie mróz to system nie da się oszukać) będzie jak znalazł.

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-02-21 09:33:39
Autor: Monster
W dniu 2011-02-21 00:13, zefir pisze:

[...]

Fajna stronka,na szybko wyszukałem takie cu¶:

http://www.harleyczesci.net/mens-12in1-outerwear-jacket-p-51603.html
fajna kurtka,prawie darmo:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-02-22 21:20:33
Autor: morghul
Jak odpali? Harley Davidson Electra Glide?
http://www.harleyczesci.net/mens-12in1-outerwear-jacket-p-51603.html
fajna kurtka,prawie darmo:-)

E tam, przecież widać że im się przecinki i kropki myl± więc może i za dużo cyferek nastawiali ;)

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Jak odpali? Harley Davidson Electra Glide?