Jak odpali? Harley Davidson Electra Glide?

Data: 2011-02-21 00:13:05
Autor: zefir
Jak odpali? Harley Davidson Electra Glide?
W dniu 20.02.2011 18:16, adrianadernew pisze:
witam! otóż mam problem! sprowadziłem 3 dni temu harleya davidsona
Electra Glide z 2010 roku lekko uzywany i nie potrafię go odpalić! mam 2
kluczyki i 2 piloty bez przycisków - domyslam sie ze to moze
immobilisery i trzeba je gdzieś przyłożyć lecz gdzie? nie mam instrukcji
i nie moge nigdzie znalezc....
pomozecie>?

To dlatego, że o Harleya trzeba dbać. Bez polerowania przed jazdą nie odpali. Na szczęście jest dla Ciebie ratunek, przypadkiem mam coś takiego na sprzedaż:
http://www.harleyczesci.net/harleyreg-care-starter-kit-p-46754.html
Gdyby wyłączenie blokady jazdy poza sezonem nie zadziałało (jak będzie mróz to system nie da się oszukać) będzie jak znalazł.

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-02-21 09:33:39
Autor: Monster
W dniu 2011-02-21 00:13, zefir pisze:

[...]

Fajna stronka,na szybko wyszukałem takie cuś:

http://www.harleyczesci.net/mens-12in1-outerwear-jacket-p-51603.html
fajna kurtka,prawie darmo:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-02-22 21:20:33
Autor: morghul
Jak odpali? Harley Davidson Electra Glide?
http://www.harleyczesci.net/mens-12in1-outerwear-jacket-p-51603.html
fajna kurtka,prawie darmo:-)

E tam, przecież widać że im się przecinki i kropki mylą więc może i za dużo cyferek nastawiali ;)

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Jak odpali? Harley Davidson Electra Glide?