Jak odróżnić Żyda od Polaka

Data: 2013-07-11 05:59:23
Autor: ipse
Jak odróżnić Żyda od Polaka
Szechita to w judaizmie ubój rytualny zwierząt lądowych i ptaków, którego dokonuje specjalnie w tym celu uczony rytualny rzezak - szojchet

Zwierzętom przecina się przełyk i arterie jednym cięciem przy użyciu specjalnego noża, odmawiając stosowną modlitwę. Zwierzę nie może zostać wcześniej pozbawione świadomości poprzez ogłuszenie jakąkolwiek z dostępnych metod. Zwierzęta zabite w inny sposób lub padłe nie mogą być spożywane przez ortodoksyjnego żyda.

Ludwik Dorn (Solidarna Polska) zaapelował do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego, by nie wprowadzał dyscypliny wśród posłów swojej partii podczas głosowania nad projektem ustawy dopuszczającej ubój rytualny. Przekonywał, że zakaz uboju bez ogłuszania zwiększy bezrobocie. - Jednego, czego chcemy, to zniesienia dyscypliny i pozwolenia tym kilkudziesięciu członkom klubu PiS, którzy się pana boją, żeby głosowali w tej sprawie zgodnie ze swoimi przekonaniami - powiedział Dorn.

Zdaniem Dorna, jeśli Sejm przy głosach klubu PiS odrzuci rządowy projekt dopuszczający ubój rytualny, będzie to oznaczało, że "całkowicie niewiarygodne jest stwierdzenie, że PiS chce działać w interesie polskiego rolnika". - Po drugie całkowicie niewiarygodne będzie stwierdzenie, także z kampanii wyborczej PiS, że Prawo i Sprawiedliwość chce walczyć z bezrobociem - powiedział Dorn na konferencji prasowej w Sejmie.

Zwrócił uwagę, że zbliżają się wybory m.in. parlamentarne oraz wybory uzupełniające do Senatu na Podkarpaciu i - jak zaznaczył - Solidarna Polska "bardzo nie chciałaby musieć podnosić w kampanii wyborczej argumentu: co zrobiłeś prezesie Kaczyński z 5 tys. miejsc pracy w przemyśle mięsnym".

Data: 2013-07-11 04:24:45
Autor: leming.show
Jak odró¿niæ ¯yda od Polaka
Masz tu swoje odmawianie modlitwy

https://www.youtube.com/watch?v=HQOKQ__3vQw

Data: 2013-07-12 02:00:46
Autor: ipse
Jak odróżnić Żyda od Polaka
Użytkownik leming.show@gmail.com napisał, Dnia 7/11/2013 6:24 AM:
Masz tu swoje odmawianie modlitwy

https://www.youtube.com/watch?v=HQOKQ__3vQw

Każdy przedstawiciel rządu polskiego powinien wiedzieć, jak ważny jest wizerunek Polski na świecie, dlatego powinien dążyć, żeby w sposób legalny można było robić ubój koszerny w Polsce - powiedział przewodniczący Chabad-Lubawicz (wspólnota chasydzka) w Polsce rabin Szalom Ber Stambler

Data: 2013-07-12 09:06:13
Autor: A. Filip
Jak odróżnić Żyda od Polaka
ipse <ipse@gmail.com> pisze:
[...]

A czy mister rabin byłby także za ubojem koszernym *z zakazem eksportu*? :-)

--
A. Filip
Chleb szczęścia posmarowany jest masłem z obu stron.

Data: 2013-07-14 06:09:20
Autor: leming.show
Jak odró¿niæ ¯yda od Polaka
Ka¿dy przedstawiciel rz±du polskiego powinien wiedzieæ, jak wa¿ny jest wizerunek Polski na ¶wiecie, dlatego powinien d±¿yæ, ¿eby w sposób legalny mo¿na by³o robiæ ubój koszerny w Polsce - powiedzia³ przewodnicz±cy Chabad-Lubawicz (wspólnota chasydzka) w Polsce rabin Szalom Ber Stambler

Tu sprawa sie rozbija o kase ktora ci rabini straca, z eksportu. O to co oni sami beda jesc, nie matrw sie, i nie daj sie czarowac. Mozna sprowadzic banany z ameryki to i mozna sprowadzic koszerne miesko od sasiadow zza miedzy.

Data: 2013-07-11 13:47:09
Autor: A. Filip
Jak odróżnić Å»yda(tú%jFƒ¢¹îµÿ¹°·x rytualny/eksportowy]
ipse <ipse@gmail.com> pisze:
[...]

Jedyne co ja mogę od biedy poprzeć (na średnią metę) to znacząca
*akcyza* (podatek) od uboju rytualnego żeby zagwarantować że zwierzęta
nie będą zabijane z nadmiernym okrucieństwem bo "*może* mięso pójdzie na
eksport" do Izraela albo jakiegoś kraju muzułmańskiego.
Nie zakaz ale zniechęcanie ekonomiczne.

--
A. Filip
Å»art w rozmowie jest jak sól w potrawie.   -- PrzysÅ‚owie arabskie

Data: 2013-07-11 13:49:17
Autor: zdumiony
Jak odróżnić Żyda od Polaka [Dorn, ubój rytualny/eksportowy]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:repack2k+i6xkoin3sf-d7b4@gmail.com...
Nie zakaz ale zniechęcanie ekonomiczne.

A dlaczego nie zakaz?? Gdyby satanisci chcieli legalnie zabijać ludzi, to tez im pozwalac?
Dorn nie po raz pierwszy wykazał swoje przywiązanie do Narodu Wybranego

Data: 2013-07-12 08:07:46
Autor: Bogdan Idzikowski

ipse <ipse@gmail.com> pisze:
[...]

Jakie to symptomatyczne. Izrael wymieniany na pierwszym miejscu, a kraje muzułmańskie jakby mimochodem. A liczby zabijają. Kilka milionów izraelczyków przeciwko prawie miliardowi muzułmanów.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-07-12 08:19:52
Autor: A. Filip
ipse <ipse@gmail.com> pisze:
[...]

A kto od kogo *przejął* ten (obecnie) barbarzyński religijny nakaz?
Islam powstał przed Judaizmem? WOW! ;-)

Podobnie nie mówi się po usańsku tylko po angielsku :-)

--
A. Filip
Czy to z góry, czy pod górę - furman patrzy w końską dziurę.

Data: 2013-07-12 08:39:41
Autor: Bogdan Idzikowski

ipse <ipse@gmail.com> pisze:
[...]

Pieprzysz jak mały Kazio. Od kogo przejęliśmy religię i dlaczego nie mówimy, że chrześcijanie to wyznawcy żydowskiej religii? Jebnij się zdeczko w łepetynkę.

ubawiony

Data: 2013-07-12 08:44:55
Autor: A. Filip
ipse <ipse@gmail.com> pisze:
[...]

zdeczko w Å‚epetynkÄ™.

ubawiony

A ty boukuna czytujesz? On tak AFAIR mówi :-)
A twoje (zboczone) życzenia nie są dla mnie rozkazem.

--
A. Filip
MówiÄ… i gamoniÄ…, lecz nie wiedzÄ… gdzie dzwoniÄ….   -- PrzysÅ‚owie biaÅ‚oruskie

Data: 2013-07-12 09:18:40
Autor: Bogdan Idzikowski

ipse <ipse@gmail.com> pisze:
[...]

Czasem i Boukunowi prawda siÄ™ wymsknie.

ubawiony

Data: 2013-07-14 14:54:30
Autor: tolek
Ubój rytualny - dla wszystkich popapranców popieraj±cych katowanie, DRASTYCZNE!
Uwaga na bardzo drastyczne obrazy!
Na pocz±tku filmu:
http://www.wykop.pl/link/1115457/uboj-rytualny/
jest pokazany ubój uwa¿any za "humanitarny".
Widaæ, ¿e zwierzê raz og³uszone pr±dem traci w u³amku sekundy w ogóle ¶wiadomo¶æ i nie odczuwa ju¿ nic, bo mózg zosta³ zniszczony.
Dlasza czê¶æ wykopowego filmu, oraz:
http://www.dailymotion.com/video/xxa09w_uboj-rytualny-w-klatce-obrotowej_animals#.UeKQYT-Rf3P
Pokazuj± PIEPRZONY, BIESTIALSKI ubój rytualny.  W przypadku "koszernych" ubojów odbywa siê dramat i bezsensowne
KATOWANIE zwierz±t przez kilkadziesi±t minut!!!
Tylko bezmózg bêdzie popiera³ ubój rytualny, nie wiem sk±d takowe jednostki
siê bior± w sejmie, które ¶mia³y (na szczê¶cie by³y mniejszo¶ci±) popieraæ
takie bestialstwo. Europa stoczy³a siê ju¿ na dno.
Niektórzy ludzie stali siê gorsi ni¿ drapie¿ne zwierzêta!!!

Data: 2013-07-14 06:59:35
Autor: leming.show
Ubój rytualny - dla wszystkich popapranców popieraj±cych katowanie, DRASTYCZNE!
Co to za religia? To satanizm, skoro ich bóg to taki sadysta

Najciekawsze jest to, ze ten sam problem istnial w okresie miedzywojennym. Bylo zapraszanie prasy na pokazowki, na jakies tam argumenty rzadu polskiego o okrucienstwie nad zwierzetami, rabee powiedzial: od interpretacji pism sa zydzi.

Data: 2013-07-14 17:03:00
Autor: Proletariusz
Ubój rytualny - dla wszystkich popapranców popieraj±cych katowanie, DRASTYCZNE!

U¿ytkownik "tolek" <tolek@tolek> napisa³ w wiadomo¶ci news:51e29f8c$0$26227$c3e8da3$c8fb9443news.astraweb.com...
[...]

Powiedz to m³odszym bratom w wierze. Tu chodzi wy³±cznie o kasê! ¦mieræ jest zawsze ¶mierci± bez wzglêdu czy zadana pr±dem czy przez poder¿niêcie gard³a i wykrwawienie siê.

MW

Data: 2013-07-11 13:49:40
Autor: mkarwan
Jak odróżnić Żyda od Polaka
Użytkownik "ipse" <ipse@gmail.com> napisał w wiadomości news:krm36i$d38$1speranza.aioe.org...
Ludwik Dorn (Solidarna Polska) zaapelował do prezesa PiS

Ludwik Dorn jest Żydem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Dorn

Data: 2013-07-11 05:00:54
Autor: leming.show
Jak odró¿niæ ¯yda od Polaka
No to w piatek wyjdzie szydlo z worka:) Nie to abym byl skrajny w swoich pogladach, ale prawo uboju jak w niemczech uwazam za kompromisowe:) Swoja droga posrednicy i handlowcy zawsze pieprza o stratach, a to byla susza wiec ceny zywnosci w gore, a to bylo za mokro, innym razem grad. Tak czy inaczej ceny w gore a rolnikom placimy zawsze tak samo. Handlowiec nigdy nie powie ze rok byl obfity, zawsze maja same straty.

Data: 2013-07-11 14:02:21
Autor: zdumiony
Jak odróznic Zyda od Polaka
Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8b684920-0dd0-4f27-a512-63b992eadd35googlegroups.com...
No to w piatek wyjdzie szydlo z worka:) Nie to abym byl skrajny w swoich pogladach, ale > prawo uboju jak w niemczech uwazam za kompromisowe:) Swoja droga posrednicy i
a jak jest w Niemczech?

Data: 2013-07-11 05:14:57
Autor: leming.show
Jak odróznic Zyda od Polaka
a jak jest w Niemczech?

Tak, na mala skale, nie dla masowki, to tak w skrocie. Podziwiam tez ich prawo dotyczace posrednictwa w wynajmie mieszkan, tam kombinator polaczek nie ma prawa bytu.

Data: 2013-07-11 14:17:22
Autor: zdumiony
Jak odróznic Zyda od Polaka
Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e8144906-89ef-4aa2-8e5f-92251860108cgooglegroups.com...
a jak jest w Niemczech?

Tak, na mala skale, nie dla masowki, to tak w skrocie. Podziwiam tez ich prawo dotyczace >posrednictwa w wynajmie mieszkan, tam kombinator polaczek nie ma prawa bytu.

Ubój rytualny na mala skale, czyli tylko dla Zydów? Nie podoba mi sie ten "kompromis"
a jakie prawo posrednictwa? To znaczhy "kombinator" który chcialby samodzielnie wynajac bez biur posrednictwa nie mial by szans? To ci sie podoba?

Data: 2013-07-11 05:30:00
Autor: leming.show
Jak odróznic Zyda od Polaka

> Tak, na mala skale, nie dla masowki, to tak w skrocie. Podziwiam tez ich > prawo dotyczace >posrednictwa w wynajmie mieszkan, tam kombinator polaczek > nie ma prawa bytu.

Uboj rytualny na mala skale, czyli tylko dla Zydow? Nie podoba mi sie ten "kompromis"

Nie dla zydow tylko dla grup wyznaniowych, uscislajac - zydow miedzy innymi, tobie sie nie podoba a mi tak:)

a jakie prawo posrednictwa? To znaczhy "kombinator" ktory chcialby samodzielnie wynajac bez biur posrednictwa nie mial by szans? To ci sie podoba?

Jest sobie posrednik, wynajmuje mieszkanie od wlasciciela, wynajete mieszkanie wynajmuje dalej innemu. U nas jest to dopuszczalne a u niemca nie(sa wyjatki). Ty to akceptujesz a ja nie.

Data: 2013-07-11 14:48:00
Autor: zdumiony
Jak odróznic Zyda od Polaka
Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:eacb656a-bbc2-4cbb-80b0-466d97d2c328googlegroups.com...

Nie dla zydow tylko dla grup wyznaniowych, uscislajac - zydow miedzy innymi, tobie sie
nie podoba a mi tak:)
Oczywiscie ze sie nie podoba, szatanisci jako grupa wyznaniowa tez moga liczyc na specjalne wzgledy? Meczy sie zwierzeta tylko po to aby zadowolic grupy wyznaniowe

Jest sobie posrednik, wynajmuje mieszkanie od wlasciciela, wynajete mieszkanie
wynajmuje dalej innemu. U nas jest to dopuszczalne a u niemca nie(sa wyjatki). Ty to
akceptujesz a ja nie.

W Niemczech nie ma biur posrednictwa? To nawet mi sie podoba

Data: 2013-07-11 13:53:55
Autor: zdumiony
Jak odróżnić Żyda od Polaka
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:krm642$ap6$1usenet.news.interia.pl...
Ludwik Dorn (Solidarna Polska) zaapelował do prezesa PiS

Ludwik Dorn jest Żydem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Dorn

Modlą się pod figurą a diabła mają za skórą

Data: 2013-07-11 14:15:06
Autor: zdumiony
Jak odróżnić Żyda od Polaka
[...]

Typowy szantaż: kto się nie zgadza na bestialstwo ten antysemita

Data: 2013-07-11 14:39:16
Autor: Tuskobus
Jak odróżnić Żyda od Polaka
W dniu 2013-07-11 12:59, ipse pisze:

[...]

Jestem ciekaw, jakim sposobem zwyrodnialec Dorn zmusiłby jakiegokolwiek Polaka, by przyjął ofertę pracy przy sadystycznym uboju zwierząt? Czy zwyrodnialec Dorn sądzi, że mamy w Polsce 5 tysięcy pokurwionych sadystów?

No chyba, że on myśli sprowadzić do tej pracy 5 tysięcy Żydów z Izraela, albo z administracji ich przenieść?

Data: 2013-07-11 05:50:07
Autor: leming.show
Jak odró¿niæ ¯yda od Polaka

No chyba, ¿e on my¶li sprowadziæ do tej pracy 5 tysiêcy ¯ydów z Izraela, albo z administracji ich przenie¶æ?

Chyba Turków.

Jak odróżnić Żyda od Polaka