Jak odróżnić Żyda od Polaka

Data: 2013-07-11 13:49:40
Autor: mkarwan
Jak odróżnić Żyda od Polaka
Użytkownik "ipse" <ipse@gmail.com> napisał w wiadomości news:krm36i$d38$1speranza.aioe.org...
Ludwik Dorn (Solidarna Polska) zaapelował do prezesa PiS

Ludwik Dorn jest Żydem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Dorn

Data: 2013-07-11 05:00:54
Autor: leming.show
Jak odró¿niæ ¯yda od Polaka
No to w piatek wyjdzie szydlo z worka:) Nie to abym byl skrajny w swoich pogladach, ale prawo uboju jak w niemczech uwazam za kompromisowe:) Swoja droga posrednicy i handlowcy zawsze pieprza o stratach, a to byla susza wiec ceny zywnosci w gore, a to bylo za mokro, innym razem grad. Tak czy inaczej ceny w gore a rolnikom placimy zawsze tak samo. Handlowiec nigdy nie powie ze rok byl obfity, zawsze maja same straty.

Data: 2013-07-11 14:02:21
Autor: zdumiony
Jak odróznic Zyda od Polaka
Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8b684920-0dd0-4f27-a512-63b992eadd35googlegroups.com...
No to w piatek wyjdzie szydlo z worka:) Nie to abym byl skrajny w swoich pogladach, ale > prawo uboju jak w niemczech uwazam za kompromisowe:) Swoja droga posrednicy i
a jak jest w Niemczech?

Data: 2013-07-11 05:14:57
Autor: leming.show
Jak odróznic Zyda od Polaka
a jak jest w Niemczech?

Tak, na mala skale, nie dla masowki, to tak w skrocie. Podziwiam tez ich prawo dotyczace posrednictwa w wynajmie mieszkan, tam kombinator polaczek nie ma prawa bytu.

Data: 2013-07-11 14:17:22
Autor: zdumiony
Jak odróznic Zyda od Polaka
Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e8144906-89ef-4aa2-8e5f-92251860108cgooglegroups.com...
a jak jest w Niemczech?

Tak, na mala skale, nie dla masowki, to tak w skrocie. Podziwiam tez ich prawo dotyczace >posrednictwa w wynajmie mieszkan, tam kombinator polaczek nie ma prawa bytu.

Ubój rytualny na mala skale, czyli tylko dla Zydów? Nie podoba mi sie ten "kompromis"
a jakie prawo posrednictwa? To znaczhy "kombinator" który chcialby samodzielnie wynajac bez biur posrednictwa nie mial by szans? To ci sie podoba?

Data: 2013-07-11 05:30:00
Autor: leming.show
Jak odróznic Zyda od Polaka

> Tak, na mala skale, nie dla masowki, to tak w skrocie. Podziwiam tez ich > prawo dotyczace >posrednictwa w wynajmie mieszkan, tam kombinator polaczek > nie ma prawa bytu.

Uboj rytualny na mala skale, czyli tylko dla Zydow? Nie podoba mi sie ten "kompromis"

Nie dla zydow tylko dla grup wyznaniowych, uscislajac - zydow miedzy innymi, tobie sie nie podoba a mi tak:)

a jakie prawo posrednictwa? To znaczhy "kombinator" ktory chcialby samodzielnie wynajac bez biur posrednictwa nie mial by szans? To ci sie podoba?

Jest sobie posrednik, wynajmuje mieszkanie od wlasciciela, wynajete mieszkanie wynajmuje dalej innemu. U nas jest to dopuszczalne a u niemca nie(sa wyjatki). Ty to akceptujesz a ja nie.

Data: 2013-07-11 14:48:00
Autor: zdumiony
Jak odróznic Zyda od Polaka
Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:eacb656a-bbc2-4cbb-80b0-466d97d2c328googlegroups.com...

Nie dla zydow tylko dla grup wyznaniowych, uscislajac - zydow miedzy innymi, tobie sie
nie podoba a mi tak:)
Oczywiscie ze sie nie podoba, szatanisci jako grupa wyznaniowa tez moga liczyc na specjalne wzgledy? Meczy sie zwierzeta tylko po to aby zadowolic grupy wyznaniowe

Jest sobie posrednik, wynajmuje mieszkanie od wlasciciela, wynajete mieszkanie
wynajmuje dalej innemu. U nas jest to dopuszczalne a u niemca nie(sa wyjatki). Ty to
akceptujesz a ja nie.

W Niemczech nie ma biur posrednictwa? To nawet mi sie podoba

Data: 2013-07-11 13:53:55
Autor: zdumiony
Jak odróżnić Żyda od Polaka
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:krm642$ap6$1usenet.news.interia.pl...
Ludwik Dorn (Solidarna Polska) zaapelował do prezesa PiS

Ludwik Dorn jest Żydem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Dorn

Modlą się pod figurą a diabła mają za skórą

Data: 2013-07-11 14:15:06
Autor: zdumiony
Jak odróżnić Żyda od Polaka
[...]

Typowy szantaż: kto się nie zgadza na bestialstwo ten antysemita

Jak odróżnić Żyda od Polaka