Jak odswiezyc czarne tworzywo owiewki?

Data: 2009-10-26 19:02:19
Autor: Jarek
Jak odswiezyc czarne tworzywo owiewki?
Czesc,
Wiem, ze na stacjach benzynowych sprzedaja czernidlo idealnie zaczernia wyblakle zderzaki w autach wiec moze i nada sie na ta czesc. Napewno na strone ze struktura.

Pozdrawiam Jarek O.

Uzytkownik "doktorski" <doktorski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:3c500d08-f837-4742-9f3d-8ef45ea16991t11g2000prh.googlegroups.com...
6, tu doktorski;

Mam w lapie czache do CBF600. Wykonana z czarnego tworzywa. Od srodka
gladka i blyszczaca, na zewnatrz matowa z drobna struktura. Oznaczenie
PA 6 sugeruje, ze to poliamid.

Problem polega na tym, ze lezalo toto niewiadomo gdzie i niewiadomo
ile czasu i ma przebarwienia. Trudno powiedziec czy to od swiatla czy
jakiejs innej cholery.

Pytanie dnia: da sie to jakos zeszlifowac lub potraktowac jakas chemia
(nitro?) zeby wygladalo lepiej? Pasta polerska IMO odpada bo zostawia
biale slady na kazdym ciemnym plastiku. Jakies inne patenty poza
lakierowaniem?

pzdr, dr
FJR/525

Jak odswiezyc czarne tworzywo owiewki?