Jak odszukać nieruchomość po danych osobowych

Data: 2009-07-29 20:50:46
Autor: Robert Tomasik
Jak odszukać nieruchomość po danych osobowych
Użytkownik "rg" <nie_ma_emaila@onet.pl> napisał w wiadomości news:42v075lvk26g8pais9k8rglek9o3ekv13d4ax.com...
Z księgi wieczystej mogę dowiedzieć się kto jest właścicielem działki
(itd.).
A jak odszukać po imieniu i nazwisku jaką nieruchomość dana osoba posiada?
W księgach wieczystych udostępnią mi takie dane po danych osobowych?

W obrębie danej gliny danymi takimi dysponuje Urząd Gminy (Miasta, Dzielnicy) na potrzeby podatkowe. kwestia podstawy prawnej do uzyskania tych informacji.

Jak odszukać nieruchomość po danych osobowych