Jak odzyskać dysk?

Data: 2017-02-12 21:09:43
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?
Wyjąłem HDD z komputera i podłączyłem do TV jako nagrywarkę. Oczywiście HDD sformatowany przez TV. Do komputera zainstalowałem nowy większy dysk. Skopiowałem na niego backupy ale niestety nie przeniosłem lokalizacji backupów dysków za pomocą Norton Ghost na nowy dysk. Backupy są skopiowane ale Norton ich nie widzi bo dla niego one przy trzech dyskach wylądowały na I a nie na G jak było przy dwóch dyskach. Potrzebuję poprzedni HDD by on znowu był jako I i może wtedy przeniosę lokalizację na G. Niestety. Próba założenia partycji przez AOMEI Partition Assistant daje komunikat: "Niestety, obecna operacja została anulowana!
Kod informacji: 6
Opis: Tablica partycji na dysku zostało zaktualizowane z niepowodzeniem, ponieważ inne programy zablokowały tablicę partycji, zamknij inne programy i spróbuj ponownie.

What does the Information Code mean? Please refer to: http://www.disk-partition.com/help/errorcode.html "

Jak odzyskać HDD?

neelix

Data: 2017-02-12 22:01:05
Autor: Sebastian Biały
Jak odzyskać dysk?
On 2017-02-12 21:09, neelix wrote:
dyskach wylądowały na I a nie na G jak było przy dwóch dyskach.

A nie możesz zmienić litery dysku?

Jak odzyskać HDD?

Normalnie. Dowolny linux rescue i "dd if=/dev/zero of=/dev/sdx bs=512 count=1"

sdx zmienic na poprawny, zalezy od kolejności wykrywania. Usunie to MBR i dysk bedzie dla OS czysty jak z fabryki.

Data: 2017-02-12 23:10:25
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

On 2017-02-12 21:09, neelix wrote:
dyskach wylądowały na I a nie na G jak było przy dwóch dyskach.
A nie możesz zmienić litery dysku?

Dzięki za odzew. Może to jest pomysł? Zmienić G na I .... .

[...]

Jestem zwykłym użyszkodnikiem komputera i te techniczne sztuczki są dla mnie trochę obce. Moja skromna wiedza wymaga większej precyzji podczas pomocy np. co to jest sdx żeby był poprawny.

neelix

Data: 2017-02-13 00:29:41
Autor: JaNus
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-12 o 23:10, neelix pisze:
Dzięki za odzew. Może to jest pomysł? Zmienić G na I .... .

Zważ, abyś nie zmienił litery takiego dysku, który niesie na sobie
jakieś *aktualnie pracujące* aplikacje, bo będzie krucho  ;-)
Co do zmiany litery to ścieżka jest następująca:
panel sterowania > Narzędzia administracyjne > zarządzanie komputerem.
Tam da się zmienić litery dysków, ale (uwaga!) nie masz nad tym pełnej
władzy, bo nie powinno się niektórych dysków "znikać"!
Pomocne może okazać się jeszcze narzędzie subst, aby się dowiedzieć jak
działa to stwórz plik jak.bat o zawartości:
C:\WINDOWS\system32\subst /?
pause

i odpal ten *.bat
Tak samo możesz utworzyć plik, który załadowany do folderu "autostart"
będzie Ci przy każdym rozruchu ustawiał dodatkowy dysk logiczny, będący
de facto wybranym folderem na dysku fizycznym

Data: 2017-02-13 09:28:18
Autor: Adam
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-13 o 00:29, JaNus pisze:
[...]

A po kiego subst ładować do bata?
Przecież jest on w ścieżce wyszukiwania, wystarczy z palca samo polecenie
subst
aby zobaczyć, co aktualnie jest podpięte, albo
subst /?
aby zobaczyć składnię.

Tak samo możesz utworzyć plik, który załadowany do folderu "autostart"
będzie Ci przy każdym rozruchu ustawiał dodatkowy dysk logiczny, będący
de facto wybranym folderem na dysku fizycznym

W tym przypadku być może wystarczy:
subst G: I:\

pod warunkiem, że G: nie jest już w użyciu.

Zrobić, co trzeba a później odpiąć przez
subst G /d

Albo tak, jak już było wcześniej napisane, polecenie diskmgmt.msc i zmiana litery.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-02-13 23:15:26
Autor: JaNus
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-13 o 09:28, Adam pisze:
A po kiego subst ładować do bata? Przecież jest on w ścieżce
wyszukiwania, wystarczy z palca samo polecenie subst aby zobaczyć, co
aktualnie jest podpięte, albo subst /? aby zobaczyć składnię.

Drogi Adamie, zanim wrzucisz poradę, to... upewnij się,
"organoleptycznie"  ;-)
Robiąc tak jak mówisz to będziesz miał efekt na jakiś niewielki ułamek
sekundy! Okienko mignie, i zniknie. Jak w wierszu poleceń uwzględnisz
słówko "pause", co? Dlatego z *.bat'em jednak jest to bardziej, hm,
uży-skuteczne

W tym przypadku być może wystarczy: subst G: I:\

pod warunkiem, że G: nie jest już w użyciu.

Z tego co kojarzę, to u kol. neelix'a właśnie, że w użyciu jest, i to z
tym będzie spory zgryz. Bez sporej dozy sprytu się nie obejdzie.

Data: 2017-02-14 15:17:36
Autor: Adam
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-13 o 23:15, JaNus pisze:
[...]

Jaki ułamek sekundy?

Wchodzisz do konsoli albo przez klawisz Win-X, albo poleceniem CMD, albo w dowolny inny sposób.
A potem już możesz wołać, czy sto SUBST, czy NET USE i nic nie ucieka.
A jeśli ucieka, to albo zmienić parametry okna konsoli, albo zatrzymać potok choćby przez |MORE.

[...]

Można użyć DISKPART z konsoli naprawczej albo jakiegoś specjalizowanego linuksa  ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-02-15 08:19:25
Autor: Jan StoĹźek
Jak odzyskać dysk?
Po głębokim namyśle Adam napisał w Tuesday 14 of February 2017 15:17:

[...]

A czy dobrze pamiętam, że można ustawić parametry konsoli, żeby się nie zamykała po skończeniu programu? --
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2017-02-15 08:47:28
Autor: JaNus
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-15 o 08:19, Jan Stożek pisze:
[...]

Nnno nie znałem tych dwóch "wejść". Zazwyczaj ją uruchamiałem przez menu
z [Win-logo] > "uruchom", a w nim wpisywane subst - zamyka się po ułamku
sekundy.

A potem już możesz wołać, czy sto SUBST, czy NET USE i nic nie
ucieka. A jeśli ucieka, to albo zmienić parametry okna konsoli,
albo zatrzymać potok choćby przez |MORE.

  - i wtedy żadna z-mora nie pomaga...  ;-)

[Jan Stożek]:
A czy dobrze pamiętam, że można ustawić parametry konsoli, żeby się
nie zamykała po skończeniu programu?

Hm, a jak to się robi?

Data: 2017-02-13 15:36:13
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:58a0efe4$0$5140$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po zmianie litery Norton oficjalnie dalej nie widzi ścieżki i punktów przywracania. dostępne są tylko 3 ostatnie.z 21. Chyba zostaje przywrócenie starego dysku. Tylko jak?

neelix

Data: 2017-02-13 07:08:49
Autor: sczygiel
Jak odzyskać dysk?
W dniu poniedziałek, 13 lutego 2017 15:36:17 UTC+1 użytkownik neelix napisał:
> [...]

Po zmianie litery Norton oficjalnie dalej nie widzi ścieżki i punktów przywracania. dostępne są tylko 3 ostatnie.z 21. Chyba zostaje przywrócenie starego dysku. Tylko jak?

Mozesz sprobować zmienic temu dyskowi ID. To takie 8 bajtów podzielone w połowie minusem.

Może norton sobie pamięta ze te punkty przywracania byly na konkretnym dysku.
Tak czy siak chyba lepiej zapytac kogos kto nortona zna jak wkopiować punkty przywracania do lokalizacji gdzie już te trzy są. Albo zmienic lokalizację gdzie norton je trzyma na lokalizację gdzie są te stare punkty przywracania...

Tak czy siak pewnie grzebanie w rejestrze cie czeka...

Data: 2017-02-13 16:32:36
Autor: Jacek Maciejewski
Jak odzyskać dysk?

http://pl.docs.pld-linux.org/pl_dysk_nazwy.html
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-02-14 20:56:15
Autor: Kamil
Jak odzyskać dysk?
Użytkownik "neelix" napisał:

Opis: Tablica partycji na dysku zostało zaktualizowane z niepowodzeniem, ponieważ inne programy zablokowały tablicę partycji, zamknij inne programy i spróbuj ponownie.

Skorbzystaj z jakiegoś niskopoziomowego partycjonera. Na początem możesz spróbować PM8 w wersji bootojącej. Powinien sobie poradzić. Jak nie da rady to sa lepsze. A w razie niepowodzenia ściągnij narzędzie producenta dysku i wyzeruj MBR. MBR możesz też wyzerować hexedytorem dyakowym i następnie już "normalnie" utworzyć partycje.

Pzdr

Data: 2017-02-17 15:02:17
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "Kamil" <mospam@tlen.pl> napisał w wiadomości news:o81t4h$iug$2node1.news.atman.pl...
Użytkownik "neelix" napisał:

[...]

Skorzystałem z AOMEI. Tam jest "odbuduj MBR". Trwało to sekundę z sukcesem. Partycji jednak nie założyłem: " Niestety, obecna operacja została anulowana!
[...]

Jakie programy???

neelix

Data: 2017-02-17 19:20:59
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "neelix" napisał:

[...]

A jakieś konkrety? Niestety na dodatek coś nacisnąłem w Aomei i zmienił się MBR na GPT ! Nie moge tego wrocic.

neelix

Data: 2017-02-18 12:56:18
Autor: Kamil
Jak odzyskać dysk?
Użytkownik "neelix" napisał:

[...]

A jakieś konkrety?

O jakie konkrety Ci chodzi? PM8 to Partition Magic. Z sieci można ściągnąć wersję tzw. dyskietkową, z której robisz bootującą CD ROM. Wkładasz do napędu i restartujesz komputer. Jeśli PM8 nie da rady to ściągasz inne programy. Jeśli podasz konfigurację sprzętu to doradzę Ci konkretny program.

Niestety na dodatek coś nacisnąłem w Aomei i zmienił się MBR na GPT ! Nie moge tego wrocic.

Jeśli wciskasz bezmyslnie "coś" to idż z tym dyskiem póki czas do kogoś kto ma o tym pojęcie znim nie uwalisz dysku do końca.

Pzdr

Data: 2017-02-19 12:42:07
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "Kamil" <mospam@tlen.pl> napisał w wiadomości news:o89g9v$e8i$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "neelix" napisał:

[...]

O narzedzie producenta dysku WD.

[...]

Od pewnego czasu PM8 mi nie działa. Reinstalacja nie pomogla. Dlatego przeszadlem na Aomei.

Niestety na dodatek coś nacisnąłem w Aomei i zmienił się MBR na GPT ! Nie moge tego wrocic.
Jeśli wciskasz bezmyslnie "coś" to idż z tym dyskiem póki czas do kogoś kto ma o tym pojęcie znim nie uwalisz dysku do końca.

Klawisze GPT i MBR są w tym samym miejscu. Nie trudno zahaczyć kursorem przy setnej probie.

Data: 2017-02-19 13:27:31
Autor: Jacek Maciejewski
Jak odzyskać dysk?
Dnia Sun, 19 Feb 2017 12:42:07 +0100, neelix napisał(a):

Od pewnego czasu PM8 mi nie działa. Reinstalacja nie pomogla. Dlatego przeszadlem na Aomei.

Jaka reinstalacja?? Tego sie nie instaluje na żadnym dysku czy systemie
tylko nagrywa na pena lub CD i butuje komp z tego nośnika.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-02-19 14:16:08
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:1pmkyerabeje8.1xpgsvjeva862$.dlg40tude.net...
[...]

Chyba można było zrobić płytę z programu a kiedyś to chyba nawet dyskietki miałem. Ostatnio PM8 zbuntował się. Odłożony na półkę.
W ogóle działy sie dziwne rzeczy. Aomei widział jakieś programy blokujące operacje, wskoczyło GPT choć nie zlecałem zmiany, itd. Niby prosta operacja a nie udawało się. Stąd mój post. Nawet diskpart dawał durny komunikat: "wybrany dysk nie może być przekonwertowany na mbr. Wybierz pusty dysk do konwertowania". Pusty to chyba Clean robił. Na szczęście udało się i problemy mam rozwiązane. Za przysłowiowym setnym razem zadziałał diskpart i mam MBR, dało się założyć partrycje za pomocą Aomei. Następnie wziąłem się za Norton Ghosta. Długo stawiał opór aż go wywaliłem i zainstalowałem ponownie. W rezultacie pojawiła się możliwość zmiany ścieżki i lokalizacji backupu na docelowy dysk G a nie jak upierał się przy I. Pozamieniałem litery dysków i przegrałem backupy ręcznie. Mam teraz partycje G i H na nowym dysku i backupy w oczekiwanym miejscu-G. Stary dysk wraca do TV. PM8 też kiedyś sam zadziała. :-)

A dziwne rzeczy bo nawet jak pisałem dzisiaj innego posta to w trakcie pisania w pewnym momencie nastąpiła zamiana liter z na y i odwrotnie i inne klawisze też miały inne funkcje. Zamiast wozy widać woyz. Takie coś zdarza się raz na jakiś czas. Stukam szybko. Któryś klawisz nacisnąłem? Nie wchodziłem w żadne opcje klawiatury. Jak to wyprostować by nie restartować? Na pewno pomaga restart. W trakcie pisania ryzykowne jest szukanie rozwiązania bo cały tekst może zniknąć a potem już się nie szuka. Za wskazówki wszystkim dziękuję. Gdyby programy nie stawały dęba (Aomei, Norton, PM8) to bym nie musiał szukać pomocy. Na pewno nie takiej łopatologicznej. Wystarczyłby sam zarys, kierunek działań lub jak sztuczka z diskpartem.

neelix

Data: 2017-02-19 22:21:08
Autor: JaNus
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-19 o 14:16, neelix pisze:
[...]

W 10-tej Windzie? Powinieneś mieć na pasku zadań możliwość ustawienia
systemu klawiatury. Zamiana liter wywołana została zamianą systemu z
anglosaskiego / Pl-programisty, na niemiecki. Znajdź na pasku zadań
literki "POL" oraz "PLP" i po kliknięciu masz wybór pomiędzy kilkoma
"rodzajami" klawiatury.

Data: 2017-02-19 23:05:36
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:58aa0c44$0$5147$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W-XP. Znajduję to, ale dlaczego samo przeskakuje? Pół zdania dobrze a pół krzaczy i trzeba przestawiać.

neelix

Data: 2017-02-19 22:37:29
Autor: Animka
Jak odzyskać dysk?
[...]
Sprawdz, czy język polski klawiatury nie zmienił się na jakiś inny. Jak się zmienił to ustaw na polski i pousuwaj wszystkie niepotrzebne Ci języki.
Jako ciekawostkę dodam, że jak naciśniesz na klawiaturze literę y to będziesz miał z.

--
animka

Data: 2017-02-19 23:08:14
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:58aa1025$0$5153$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zmienia się, samoczynnie. Czy to za sprawą muśnięcia jakiegoś klawisza???

neelix

Data: 2017-02-19 23:19:27
Autor: Animka
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-19 o 23:08, neelix pisze:

[...]

Pewnie jakis klawisz przełączania języków. Poza tym to nic nie wiem.

--
animka

Data: 2017-02-20 00:38:12
Autor: sczygiel
Jak odzyskać dysk?
W dniu niedziela, 19 lutego 2017 23:08:17 UTC+1 użytkownik neelix napisał:
> [...]

Zmienia się, samoczynnie. Czy to za sprawą muśnięcia jakiegoś klawisza???

Windows se zapamietuje jaki język klawiatury jest przyporządkowany do jakiego programu.
Czasem jak se nacisniejsz kombinacje klawiszy do zmiany klawiatury to windows se wbije do głowy ze chciałeś aby notatnik był obsługiwany przez inną klawiature.
I zresetować to jest czasem trudno, prosciej jak Animka mówi: Wywalic inne klawiatury z konfiguracji.

Data: 2017-02-20 11:50:49
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik <sczygiel@gmail.com> napisał w wiadomości news:50eb7dc4-db92-4405-ac5d-df07e5672c23googlegroups.com...
> [...]
I zresetować to jest czasem trudno, prosciej jak Animka mówi: Wywalic inne klawiatury z konfiguracji.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zmienia język w połowie zdania? Dziwne.

neelix

Data: 2017-02-20 03:21:47
Autor: sczygiel
Jak odzyskać dysk?
W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 11:50:51 UTC+1 użytkownik neelix napisał:
> [...]
I zresetować to jest czasem trudno, prosciej jak Animka mówi: Wywalic inne klawiatury z konfiguracji.

Jesli w trakcie pisania to rzeczywiście dziwne. Ale jak juz robiles alt-tab albo przełączyłeś do innego programu na moment i wróciłeś do pisania to standard. Tak może sie dziać.

Data: 2017-02-22 20:05:14
Autor: Jan StoĹźek
Jak odzyskać dysk?
Po głębokim namyśle sczygiel@gmail.com napisał w Monday 20 of February 2017 12:21:

Jesli w trakcie pisania to rzeczywiście dziwne.

Wcale nie dziwne, zwłaszcza, jeżeli człowiek się spieszy. Jak ma klawisze o dostatecznie małym skoku, wystarczy źle trafić w lewy shift, żeby się wcisnęło shift-ctrl.

Data: 2017-02-19 14:42:45
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?
Dodam jeszcze, że pojawił się Miray Virtual Disk ... chyba Procesor  do instalacji. Skąd mogło się to wziąć i na co mnie to?  Z klawiatury Esperanza? Ostatnio kupiłem taką. Nie widzę tego w systemie. Nie wiem juak się tego pozbyć i czy trzeba.

Data: 2017-02-19 16:11:39
Autor: RadoslawF
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-19 o 14:42, neelix pisze:
[...]

Nie się pojawił tylko sobie zainstalowałeś przy okazji instalacji innego
softu tej firmy. Dlaczego ktoś kto nie potrafi doczytać na co daje zgodę
kliknięciem zabiera się do dłubania w dyskach ?

Pozdrawiam

Data: 2017-02-19 18:39:35
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:o8ccjc$cua$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo za ten dysk zapłaciłem i ma działać tak jak ja chcę. Mając Aomei nie powinno to być trudne. Co za problem zaznaczyć dysk i kliknąć "Odbudowanie MBR" albo "Tworzenie partycji"? Bez przesady. Jak się samo coś nie pieprzy to żaden. Teraz piszę a już 2 razy przełączył się język na "polski(214)" i popieprzył znaki. Kpiną jest to, że np. dysk zainstalowany w TV nie zadziała w innym TV nawet tej samej firmy i prawdopodobnie w tym samym TV po naprawie TV. Dużo jest takich dylematów czy coś przy okazji instalować lub nie skoro nie wiadomo do czego to ma być. Nie jestem pewien czy to nie pojawiło sie po HDClone, ale ten odinstalowałem.

neelix

Data: 2017-02-19 20:27:14
Autor: RadoslawF
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-19 o 18:39, neelix pisze:

[...]

To że za coś zapłaciłeś nie gwarantuje że będzie działać tak jak chcesz.
A problem niekompatybilności różnych tunerów TV z jednym dyskiem
nie dotyczy tematu tej grupy.
Przełączanie klawiatury oznacza albo że nie panujesz nad łapkami
klikającymi różne skróty na klawiaturze lub masz zainstalowane
jakieś gówno które sobie klawiatury przełącza.
Napęd wirtualny pewnie zainstalował się przy instalacji HDClone6
tyle że ty wyklikałeś zgodę na instalację. A skoro używasz jednak
czegoś innego to nie płacz tu jak panienka tylko jak facet
odinstaluj zbędne programy. Te zainstalowane świadomie i
nieświadomie. I nie płacz że nie wiesz które tylko zmień sortowanie
w menadżerze z alfabetycznego na datę instalacji.

Pozdrawiam

Data: 2017-02-19 23:20:00
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:o8cril$smc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie znam skrótu zmieniającego język. JA nie znam.

[...]

Skojarzyłem to z HDClone, ale dopiero później. Jest w nim i już nie ma. Gdyby się nie ujawnił w niestosownym momencie to nawet bym na niego nie zwrócił uwagi i na to, że go nie ma też nie. Jest taki program Track Zapper do usuwania spywearu i on zawsze jest wykrywany przez antywirus Nortona. Czyści ale sam musi być czyszczony. Trzeba wiedzieć co się ma. Pomysł z datą dobry.

neelix

neelix

Data: 2017-02-20 11:35:06
Autor: RadoslawF
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-19 o 23:20, neelix pisze:

[...]

To poszukaj. U mnie to CTRL+Shift i Lewy ALT+Shift.

Pozdrawiam

Data: 2017-02-20 12:03:25
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:o8egos$hq4$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ctrl+Shift zmienia na polski (214), lewy Alt+Shift zmienia na Eng. Muszę zwrócić uwagę na ctrl+shift, ale lewego Ctrl chyba nie używam podczas pisania.

neelix

Data: 2017-02-20 21:55:45
Autor: knrdz
Jak odzyskać dysk?
W dniu 20.02.2017 o 12:03, neelix pisze:

Ctrl+Shift zmienia na polski (214), lewy Alt+Shift zmienia na Eng. Muszę
zwrócić uwagę na ctrl+shift, ale lewego Ctrl chyba nie używam podczas
pisania.

Nie musisz, po prostu w ustawieniach językowych wyłącz te skróty, skoro nie chcesz usuwać samych układów klawiatury.

Data: 2017-02-20 22:50:08
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "knrdz" <xaeqm@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości news:o8fl4h$vd3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Fajnie. Dzięki. Wyłączone.

neelix

Data: 2017-02-20 11:51:00
Autor: knrdz
Jak odzyskać dysk?
W dniu 19.02.2017 o 23:20, neelix pisze:

Nie znam skrótu zmieniającego język. JA nie znam.

CTRL+SHIFT

Data: 2017-02-19 22:42:17
Autor: Animka
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-19 o 18:39, neelix pisze:
Teraz piszę a już 2 razy przełączył się język na "polski(214)"
Wywal ten język to Ci się nie przełączy z polskiego programisty.
W Win8.1, czyli w systemie ktorego używam nie ma polskiego programisty, tylko sam polski, ale widocznie tak musi być i może tak jest lepiej.

--
animka

Data: 2017-02-19 23:24:08
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:58aa1143$0$5146$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Może bym i wywalił ale jak jest do czegoś potrzebny? Trzeba znaleźć gdzie on siedzi. Z wywalaniem jestem ostrożny.

neelix

Data: 2017-02-19 23:34:25
Autor: Animka
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-19 o 23:24, neelix pisze:

[...]

Jak Ci potrzebny niemiecki czy chiński to sobie to trzymaj. Twoja sprawa.
Wywalić trzeba, żeby takie szopki się nie działy. Ma być język polski (programisty). Wejdź w tym celu w Panel sterowania-Region.
Nie wiem jakiego systemu używasz, ale grunt, że Ty wiesz.

--
animka

Data: 2017-02-19 23:55:43
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:58aa1d79$0$655$65785112news.neostrada.pl...
[...]

WXP. Jutro poszukam.

neelix

Data: 2017-02-20 09:06:16
Autor: Adam
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-19 o 23:55, neelix pisze:

[...]

Animka całkiem dobrze Ci napisała.
Wchodzisz:
Panel Sterowania / Opcje regionalne / Języki / Szczegóły

Zostawiasz tylko polski programisty. Ewentualnie jakieś cyrylice, o ile używasz.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-02-19 23:36:38
Autor: Animka
Jak odzyskać dysk?
[...]

Jednak jak weszłam dalej w ustawienia to zobaczyłam , że język polski programisty jestustawiony.

--
animka

Data: 2017-02-22 19:58:15
Autor: Jan StoĹźek
Jak odzyskać dysk?
Po głębokim namyśle neelix napisał w Sunday 19 of February 2017 18:39:

Teraz piszę a już 2 razy przełączył się język na "polski(214)" i
popieprzył znaki.

Pewnie we wkurzu wcisnąłeś Ctrl-Shift albo Alt-Shift - jak masz wrażliwą klawiaturę, to wystarczy w klawisz nie trafić. Wyłącz przełączanie układu klawiatury przy pomocy kombinacji klawiszy.  --

Data: 2017-02-22 22:29:37
Autor: neelix
Jak odzyskać dysk?

Użytkownik "Jan Stożek" <conus-spm@chello.pl> napisał w wiadomości news:5244569.lOV4Wx5bFTpc-jasio.stozek.waw.pl...
[...]

Nowa klawiatura, ale wcześniej też się zdarzały takie przypadki.
Wszystko możliwe.

neelix

Data: 2017-02-22 22:32:23
Autor: Animka
Jak odzyskać dysk?
W dniu 2017-02-22 o 19:58, Jan Stożek pisze:
[...]

Tu ktoś obszernie opisal co i jak:
http://blog.kowalczyk.cc/2010/02/28/windows-zapobieganie-zmianie-ukladu-klawiatury/

--
animka

Data: 2017-02-20 01:05:30
Autor: Kamil
Jak odzyskać dysk?
Użytkownik "neelix" napisał:

Od pewnego czasu PM8 mi nie działa. Reinstalacja nie pomogla. Dlatego
przeszadlem na Aomei.

O jakiej instalacji piszesz? Czytałes to:

"Partition Magic. Z sieci można ściągnąć
wersję tzw. dyskietkową, z której robisz bootującą CD ROM."

Widzisz różnicę?

Pzdr

Jak odzyskać dysk?