Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu

Data: 2015-11-17 07:10:01
Autor: Kris
Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu
Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto by było tą kasę odzyskać
Są jakieś patenty?

Data: 2015-11-17 13:19:50
Autor: jj
Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu
Są jakieś patenty?

odsprzedac to komus za pol ceny

Data: 2015-11-17 16:26:25
Autor: witek
Kris wrote:
Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto by było tą kasę odzyskać
Są jakieś patenty?

sprzedac komus karte, a cene sprzedazy przelac na konto bankowe.

Data: 2015-11-18 22:48:55
Autor: Waldek
W dniu 2015-11-17 o 23:26, witek pisze:
Kris wrote:
[...]

Albo wysłać pierdyliard sms-ow do radia bzdet
lub inszych loterii - a nuż się uda coś wygrać ? ;)

Data: 2015-11-17 19:21:39
Autor: Zbynek Ltd.
Kris napisał(a) :
Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto by było tą kasę odzyskać
Są jakieś patenty?

RTFM

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-17 10:29:27
Autor: Kris
W dniu wtorek, 17 listopada 2015 19:21:30 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Kris napisał(a) :
> Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
> Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto by było tą kasę odzyskać
> Są jakieś patenty?

RTFM
?

Data: 2015-11-17 19:37:32
Autor: mx
Kris napisał(a) :
[...]

Skrót używany przez informatyków na denerwujące maile ze skargami. Dosłownie znaczy "Read the fucking manual", i oznacza Przeczytaj tą pieprzoną dokumentację

- Powie mi ktoś jak używać tej funkcji?
- Po co zakładasz kolejny wątek na ten sam temat! RTFM!

Data: 2015-11-17 11:46:00
Autor: Kris
W dniu wtorek, 17 listopada 2015 19:37:35 UTC+1 użytkownik mx napisał:

> [...]

Skrót używany przez informatyków na denerwujące maile ze skargami.. Dosłownie znaczy "Read the fucking manual", i oznacza Przeczytaj tą pieprzoną dokumentację

Tyle to i ja doczytałem w googlach:)

- Powie mi ktoś jak używać tej funkcji?
- Po co zakładasz kolejny wątek na ten sam temat! RTFM!

A był już wątek na ten temat?

Data: 2015-11-17 20:58:33
Autor: Kamil Jońca
Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

A był już wątek na ten temat?
Nie przypominam sobie. CO więcej na pmtg zadałem podobne pytanie i też
konstruktywnych odpowiedzi nie było.
kJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Programming is an unnatural act.

Data: 2015-11-17 21:15:04
Autor: cef
W dniu 2015-11-17 o 20:58, Kamil Jońca pisze:
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

A był już wątek na ten temat?
Nie przypominam sobie. CO więcej na pmtg zadałem podobne pytanie i też
konstruktywnych odpowiedzi nie było.

W sumie jak macie podobny problem, to możecie
sobie w ramach tych środków o tym porozmawiać :-)

Data: 2015-11-17 21:20:54
Autor: RobertS
W dniu 2015-11-17 o 21:15, cef pisze:

Nie przypominam sobie. CO więcej na pmtg zadałem podobne pytanie i też
konstruktywnych odpowiedzi nie było.

W sumie jak macie podobny problem, to możecie
sobie w ramach tych środków o tym porozmawiać :-)

pewnie mają darmowe minuty i kasa z konta nie ubywa ;-)

ps
widocznie się nie da skoro nawet w sieci odp. brak, miałem kiedyś kilkaset min. na takim prepaidzie, zmieniłem operatora i wszystko przepadło, też kombinowałem jak coś z tym zrobić

RobertS

Data: 2015-11-17 21:32:12
Autor: Marvin
W dniu 2015-11-17 o 21:20, RobertS pisze:
[...]

Doładować jakąś usługę, np. chomika.

Data: 2015-11-18 23:33:47
Autor: kto_masz
W dniu 2015-11-17 o 16:10, Kris pisze:
Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto by było tą kasę odzyskać
Są jakieś patenty?

Kiedyś można było w SkyCash doładować swoje konto SMS-ami premium, a następnie wykorzystać zgromadzoną kwotę na bilety, parkingi itp lub przelać na dowolne konto bankowe. Z tym, że wartość zgromadzona na tym koncie to była ~połowa wartości wysłanych SMS'ów.

Data: 2015-11-18 23:50:39
Autor: Zbynek Ltd.
kto_masz napisał(a) :
[...]

"Kiedyś", to ja byłem piękny, młody i bogaty. A teraz to ledwo kropka nad "i" została :-P

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-19 10:10:46
Autor: janek z pola
Kris wrote:

Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
Na koncie Simplus jest kilka stĂłwek, nr praktycznie nie uĹźywany wiec warto
by było tą kasę odzyskać Są jakieś patenty?

Ja mam taki patent, że jak jest WOŚP to wysyłam SMSy na WOŚP. Numer specjalny jest aktywny przez dwa dni w okolicach finału - czyli już w styczniu. Dzięki temu całość z tej zgromadzonej kwoty idzie na coś pożytecznego (normalnie od SMSów premium operator zostawia sobie około połowy ich ceny).

--
Wysłane z pola.

Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu