Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu

Data: 2015-11-17 19:21:39
Autor: Zbynek Ltd.
Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu
Kris napisał(a) :
Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto by było tą kasę odzyskać
Są jakieś patenty?

RTFM

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2015-11-17 10:29:27
Autor: Kris
W dniu wtorek, 17 listopada 2015 19:21:30 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Kris napisał(a) :
> Pewnie trochę NTG ale może ktoś ma jakiś patent
> Na koncie Simplus jest kilka stówek, nr praktycznie nie używany wiec warto by było tą kasę odzyskać
> Są jakieś patenty?

RTFM
?

Data: 2015-11-17 19:37:32
Autor: mx
Kris napisał(a) :
[...]

Skrót używany przez informatyków na denerwujące maile ze skargami. Dosłownie znaczy "Read the fucking manual", i oznacza Przeczytaj tą pieprzoną dokumentację

- Powie mi ktoś jak używać tej funkcji?
- Po co zakładasz kolejny wątek na ten sam temat! RTFM!

Data: 2015-11-17 11:46:00
Autor: Kris
W dniu wtorek, 17 listopada 2015 19:37:35 UTC+1 użytkownik mx napisał:

> [...]

Skrót używany przez informatyków na denerwujące maile ze skargami.. Dosłownie znaczy "Read the fucking manual", i oznacza Przeczytaj tą pieprzoną dokumentację

Tyle to i ja doczytałem w googlach:)

- Powie mi ktoś jak używać tej funkcji?
- Po co zakładasz kolejny wątek na ten sam temat! RTFM!

A był już wątek na ten temat?

Data: 2015-11-17 20:58:33
Autor: Kamil Jońca
Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

A był już wątek na ten temat?
Nie przypominam sobie. CO więcej na pmtg zadałem podobne pytanie i też
konstruktywnych odpowiedzi nie było.
kJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Programming is an unnatural act.

Data: 2015-11-17 21:15:04
Autor: cef
W dniu 2015-11-17 o 20:58, Kamil Jońca pisze:
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

A był już wątek na ten temat?
Nie przypominam sobie. CO więcej na pmtg zadałem podobne pytanie i też
konstruktywnych odpowiedzi nie było.

W sumie jak macie podobny problem, to możecie
sobie w ramach tych środków o tym porozmawiać :-)

Data: 2015-11-17 21:20:54
Autor: RobertS
W dniu 2015-11-17 o 21:15, cef pisze:

Nie przypominam sobie. CO więcej na pmtg zadałem podobne pytanie i też
konstruktywnych odpowiedzi nie było.

W sumie jak macie podobny problem, to możecie
sobie w ramach tych środków o tym porozmawiać :-)

pewnie mają darmowe minuty i kasa z konta nie ubywa ;-)

ps
widocznie się nie da skoro nawet w sieci odp. brak, miałem kiedyś kilkaset min. na takim prepaidzie, zmieniłem operatora i wszystko przepadło, też kombinowałem jak coś z tym zrobić

RobertS

Data: 2015-11-17 21:32:12
Autor: Marvin
W dniu 2015-11-17 o 21:20, RobertS pisze:
[...]

Doładować jakąś usługę, np. chomika.

Jak odzyskac kase z konta prepaid telefonu