Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Data: 2011-01-03 09:13:19
Autor: Fantom
Jak odzyskac stary numer telefonu ?
Pracowalem w firmie i mialem tam przez wiele lat numer telefonu w Plusie. Firma oddala te numery do puli. Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i podobno nie ma mozliwosci zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer telefonu ? Jakos kupic go na osobe prywatna lub nowa firme ? Mozna zlozyc jakas "opcje" do Plusa aby po zwolnieniu tego numeru miec go zarezerwowanym dla siebie ?

Fantom

Data: 2011-01-03 12:04:33
Autor: J.F.
On Mon, 3 Jan 2011 09:13:19 +0100,  Fantom wrote:
[...]

Zadzwonic do opiekuna z plusa ? Watpie zeby cos poradzil.

Ale jesli przez 3 miesiace numer nie byl ci potrzebny, to pewnie nadal
nie jest.

J.

Data: 2011-01-04 08:52:04
Autor: niusy.pl
Jak odzyskac stary numer telefonu ?

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

[...]

E tam, po prostu nie sadzil, ze to mozliwe (Jak przez 40 lat po wojnie nie mielismy telefonów to znaczy, ze nadal nie potrzebujemy ?). Poza tym ... ludzie powinni w miare mozliwosci i checi korzystac w firmie ze swoich prywatnych telefonów (tak jak ze swoich prywatnych rak i glowy korzystaja, i po co uzywac dwóch), swojej prywatnej poczty itp itd. Kwestia odmiennej swiadomosci :-)

Data: 2011-01-04 10:31:03
Autor: Fantom
[...]

Nie mam z nim kontaktu - firma byla duza i inne osoby sie tym zajmowaly.

Ale jesli przez 3 miesiace numer nie byl ci potrzebny, to pewnie nadal
nie jest.

:) Telefon jest nawet ciagle aktywny w jedna strone - przychodzace. Wiec nie jest najgorzej ciagle.Nie mam pokjecia kiedy zamilkie calkowicie.

Fantom

Data: 2011-01-03 18:50:57
Autor: Jacek
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:ifs0qc$ofh$1mx1.internetia.pl...
[...]

PS zmieniło numery?? :)
Ja tez chce :)

Jacek

Data: 2011-01-04 10:31:58
Autor: Fantom
[...]

Ano :)
Jeden udalo mi sie uzyskac, ale to nie uzywany. Teraz musze jakos odzyskac swoj numer. Jak mi sie uda tez ci zalatwie jakis.

Fantom

Data: 2011-01-03 20:04:12
Autor: Piotr M
Dnia 03-01-2011 o 09:13:19 Fantom <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto>  napisał(a):

Minelu juz ponad 3 miesiace od tej pory i podobno nie ma mozliwosci  zrobienia juz cesji. Jak moge odzyskac ten numer telefonu ?

A gdyby tak, mimo że minęło 3 miesiące, przenieść taki nr do TT?  Operatorzy tak szybko nie wrzucają na rynek numerów, Ja swojego TT po  prawie roku nieaktywności zreaktywowałem :) Może coś da się zrobić..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-01-03 20:07:12
Autor: J.F.
On Mon, 03 Jan 2011 20:04:12 +0100,  Piotr M wrote:
[...]

Ale twojego TT Era zdezaktywuje jak sie jej bedzie podobac.
A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia.

J.

Data: 2011-01-03 20:41:19
Autor: Piotr M
Dnia 03-01-2011 o 20:07:12 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia.

Przestał, ale to nie znaczy że przeszedł do ogólnodostępnej puli. Stawiam,  że da się go odzyskać :P

Data: 2011-01-04 19:10:14
Autor: .Zykfryd.
W dniu 2011-01-03 20:07, J.F. pisze:

Ale twojego TT Era zdezaktywuje jak sie jej bedzie podobac.
A tu zaloze sie ze przestal dzialac z chwila terminu wypowiedzenia.

Plus ma taki zwyczaj że przenosi wypowiedziane numery do SimPlusa nawet jak wypowiadający nie zażyczył sobie tego. Mam w firmie taki numer który został wypowiedziany w okolicy czerwca, przeszedł automatycznie do simplusa i do dziś loguje się do sieci mimo że nigdy nie został doładowany. Także jest jeszcze nadzieja ale potrzebna do tego będzie wola byłego pracodawcy na przerejestrowanie prepaida.

Data: 2011-01-07 23:59:07
Autor: Feromon
[...]

Ostatnio rezygnowałem z numeru. Panienka mnie namawiała, ale nie uległem.
Wypowiedziała zdanie: "przez pół roku ten numer bedzie zarezerwowany dla pana, gdyby się
pan rozmyślił, potem wraca do puli dostępnych numerów".
Ale przyznanie "szczególnego" numeru kosztuje chyba jak złoty numer?
Tak czy owak pytałbym zaprzyjaźnionego sprzedajcy z Plusa.  Im wyżej tym lepiej.

Feromon

Data: 2011-01-26 08:30:26
Autor: Fantom
On 3 Sty, 09:13, "Fantom" <szczu...@poczta.onet.pl.skasujto> wrote:
[...]

No i dzisiaj telefon juz rozlaczyl sie do konca - nie podlacza sie do
sieci. Czyli chyba jego zywot dobiegl konca. Teraz musze jakos walczyc
aby odzyskac ten numer. Mam rozumiec, ze moze pojawic sie dopiero za
pol roku w puli ?

Fantom

Jak odzyskac stary numer telefonu ?