Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakie t który mnie nie interesuje i kosztuje.

Data: 2009-04-14 10:34:33
Autor: Robert_J
Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakie t który mnie nie interesuje i kosztuje.
Kiedyś za dawnych czasów można było kupić konkretne karty do interesującego programu.

Kiedy i na jakie programy?

Oczywiście cała sytuacja jest dla mnie absurdalna.

Czyżby?

Data: 2009-04-14 12:39:55
Autor: Jerzy Pastusiak
Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakie t który mnie nie interesuje i kosztuje.
Witaj.

On Tue, 14 Apr 2009, Robert_J wrote:
> [...]

Przypominam sobie jeden przyklad:
BBC Prime - ladnych kilkanascie lat temu.

Teraz chyba tylko pakiety:
http://hollex.pl/index.php?page=spis&kat=17

Ale czesto monotematyczne.
Dominuja: kobiety, sport(=wino?) i spiew. jp

Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakie t który mnie nie interesuje i kosztuje.