Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakiet który mnie nie interesuje i kosztuje.

Data: 2009-04-12 12:58:57
Autor: koks23
Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakiet który mnie nie interesuje i kosztuje.
W telewziji zależy mi tylko na oglądaniu 1-2 kanałów: Travel Channel i BBC Knowledge. Pozostałe programy w pakietach nie są mi potrzebne do niczego. Więc z tego powodu nie chcę płacić za coś czego nie używam.
Niestety żaden z usługodawców w Polsce nie ma w ofercie do sprzedaży pojedynczych kanałów. Czy taka sytuacja jest na całym świecie? Czy można to jakoś obejść w sposób legalny?
Kiedyś za dawnych czasów można było kupić konkretne karty do interesującego programu.
Oczywiście cała sytuacja jest dla mnie absurdalna.

Data: 2009-04-12 13:14:29
Autor: ZbyszekZ
On Apr 12, 12:58 pm, koks23 <mar...@wp.pl> wrote:
[...]

Zgłoś się do nadawcy i poproś o licencję na te kanały.
Oczywiście nie będziesz zdziwiony jak się okaże że każdy z nich
pojedynczo kosztuje znacznie więcej niż pakiet.

--
ZZ@private

Data: 2009-04-12 22:58:11
Autor: Jingiel
[...]

a co ma licencja do tego? licencji udziela wlasciciel programu nadawcy. Chodzi raczej o kodowanie. Niezly bylby galimatias, jakby kazdy poejdynczo mial programy, albo w tym miesiacu chce te, a w nastepnym inne.

Jingiel

Data: 2009-04-12 23:44:17
Autor: koks23
Jak oglądać legalnie tylko 1 kana ł a nie pakiet który mnie nie interesuj e i kosztuje.
Nadawca to np. bbc czy Polsat ?

Data: 2009-04-13 08:13:05
Autor: Jingiel
Jak oglądać legalnie tylko 1 kana ł a nie pakiet który mnie nie interesuj e i kosztuje.
koks23 pisze:
Nadawca to np. bbc czy Polsat ?

Nadawca to np. cyfrowy polsat, wlasciciel kanalu to np. discovery, bbc. BBC nie nadaje u nas programow TV, jedynie udostepnia innym nadawcom.

Jingiel

Data: 2009-04-13 10:43:38
Autor: koks23
Jak oglądać legalnie tylko 1 kana ł a nie pakiet który mnie nie interesuj e i kosztuje.
Rozmowy z nadawcami nic nie daly, powiedzieli ze nie ma takiej opcji.

Data: 2009-04-13 11:19:07
Autor: axel

Użytkownik "Wilczak" <wilczak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49e2fd05$0$29476$f69f905mamut2.aster.pl...

[...]

Głupstwa Waści pleciesz....jaki to problem na np. "ICA w Cyfrze" umieścić cały wykaz kanałów/programów z "kwadracikami do ptaszkowania" i ceną przy każdym z nich....każdy z nas wybrałby sobie to co go interesuje !

axel

Data: 2009-04-13 11:35:18
Autor: Jingiel
[...]

Ptaszkowac to ty sobie mozesz do bolu. Myslales nad tym jak bylyby przydzielane uprawnienia na poszczegolne kanaly vis satelita???

Jingiel

Data: 2009-04-13 12:00:48
Autor: Mane
Jingiel pisze:

Ptaszkowac to ty sobie mozesz do bolu. Myslales nad tym jak bylyby przydzielane uprawnienia na poszczegolne kanaly vis satelita???

Tak jak na poszczególne pakiety, 1 kanał = 1 pakiet, ale to nie to jest problemem tylko to, że jeden kanał kosztował by tyle co 1 pakiet, operator też nie kupuje poszczególnych kanałów tylko pakiety.

Data: 2009-04-13 14:21:30
Autor: Wilczak
[...]

Widocznie jest problem skoro tego jeszcze nie zrobili, choćby ekonomiczny.
Jakby tak ptaszkowali mózgiem jak Ty ptaszkujesz to by z torbami poszli.

Data: 2009-04-13 16:43:06
Autor: [MF] PL
2009-04-13 14:21, Wilczak napisal (a):
Jakby tak ptaszkowali mózgiem jak Ty ptaszkujesz to by z torbami poszli.

Być może mama ci nie tego nie mówiła, ale takie chamskie odzywki są objawem prostactwa i braku inteligencji. Internet to nie szambo.

Data: 2009-04-14 09:35:28
Autor: Kell a
"Wilczak" <wilczak@poczta.onet.pl> napisał(a):

Widocznie jest problem skoro tego jeszcze nie zrobili, choćby ekonomiczny.

samochodu jezdzacego na wodor tez nie zrobili
bo nie widac takich na ulicach

Data: 2009-04-14 10:34:33
Autor: Robert_J
Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakie t który mnie nie interesuje i kosztuje.
Kiedyś za dawnych czasów można było kupić konkretne karty do interesującego programu.

Kiedy i na jakie programy?

Oczywiście cała sytuacja jest dla mnie absurdalna.

Czyżby?

Data: 2009-04-14 12:39:55
Autor: Jerzy Pastusiak
Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakie t który mnie nie interesuje i kosztuje.
Witaj.

On Tue, 14 Apr 2009, Robert_J wrote:
> [...]

Przypominam sobie jeden przyklad:
BBC Prime - ladnych kilkanascie lat temu.

Teraz chyba tylko pakiety:
http://hollex.pl/index.php?page=spis&kat=17

Ale czesto monotematyczne.
Dominuja: kobiety, sport(=wino?) i spiew. jp

Jak oglądać legalnie tylko 1 kanał a nie pakiet który mnie nie interesuje i kosztuje.