Jak oglądać DARMOWE lecz zaszyfrowane z ASTRY?

Data: 2013-01-28 12:24:39
Autor: sat_diver
Jak oglądać DARMOWE lecz zaszyfrowane z ASTRY?
Nastał dzień 2013-01-28 09:45, Xian Mi Mao donosi, że:
SÄ… one kodowane (zaszyfrowane) lecz ZA DARMO (swojÄ… drogÄ™ ciekawe co
to a nowa forma socjotechnik?)
Nic nowego - to jest tzw. FTV (FreeToView) - kodowanie wynika z ograniczeń licencyjnych; w Polsce tak jest z np. Viva

Data: 2013-01-28 03:53:00
Autor: Xian Mi Mao
Jak ogl±dać DARMOWE lecz zaszyfrowane z ASTRY?
sat_diver wrote:
> [...]
Nic nowego - to jest tzw. FTV (FreeToView) - kodowanie wynika z
ograniczeń licencyjnych; w Polsce tak jest z np. Viva

Sorki lecz nic z tego nie kumam, jak to, niby za darmo a nie można
ogl±dać bo zaszyfrowane?
I czy można gdzie¶ zdobyć prawa odbioru tych kanałów np. z Francji
żeby je ogl±dać w Polsce, czy to leglne i sk±d wzi±ć tak± kartę do
odbioru tego?

Data: 2013-01-28 13:22:16
Autor: sat_diver
Jak oglądać DARMOWE lecz zaszyfrowane z ASTRY?
Nastał dzień 2013-01-28 12:53, Xian Mi Mao donosi, że:
sat_diver wrote:
[...]

Sorki lecz nic z tego nie kumam, jak to, niby za darmo a nie moĹĽna
oglądać bo zaszyfrowane?
Koszty licencji na jeden kraj/ograniczoną liczbę subskrybentów są znacznie niższe, niż licencja na całą Europę i kawałek Afryki.
I czy można gdzieś zdobyć prawa odbioru tych kanałów np. z Francji
żeby je oglądać w Polsce, czy to leglne i skąd wziąć taką kartę do
odbioru tego?
Wątpię, by Ci się udało indywidualnie zdobyć taką kartę.
Najczęściej jest to ograniczone terytorialnie,
może też być kierowane do redystrybucji: nadajniki naziemne, sieci kablowe etc.

Data: 2013-01-28 04:28:59
Autor: Xian Mi Mao
Jak ogl±dać DARMOWE lecz zaszyfrowane z ASTRY?
On Jan 28, 1:22 pm, sat_diver <satdi...@satdiver.info> wrote:
W±tpię, by Ci się udało indywidualnie zdobyć tak± kartę.
Najczę¶ciej jest to ograniczone terytorialnie,

To więc czy można to nabyć na terenie Francji gdzie¶ w sklepie itp.?

Data: 2013-01-28 14:15:29
Autor: sat_diver
Jak oglądać DARMOWE lecz zaszyfrowane z ASTRY?
Nastał dzień 2013-01-28 13:28, Xian Mi Mao donosi, że:
To więc czy można to nabyć na terenie Francji gdzieś w sklepie itp.?

Z tego co widzę na KingOfSat są dostępne ma platformach:
CanalSat
Orange
SFR
TNTSAT

Data: 2013-01-28 05:28:33
Autor: Xian Mi Mao
Jak ogl±dać DARMOWE lecz zaszyfrowane z ASTRY?
On Jan 28, 2:15 pm, sat_diver <satdi...@satdiver.info> wrote:
Nastał dzień 2013-01-28 13:28, Xian Mi Mao donosi, że:> To więc czy można to nabyć na terenie Francji gdzie¶ w sklepie itp.?

Z tego co widzę na KingOfSat s± dostępne ma platformach:
CanalSat
Orange
SFR
TNTSAT

i jak skorzystać z tej informacji, jak odebrać te kanały?

Data: 2013-01-28 14:49:24
Autor: sat_diver
Jak oglądać DARMOWE lecz zaszyfrowane z ASTRY?
Nastał dzień 2013-01-28 14:28, Xian Mi Mao donosi, że:
[...]

Powtórzę: kanały są dla platform i do redystrybucji.
Tak jak kodowane główne kanały TVP, nie da się prywatnie kupić karty tylko na te kanały, za to są w każdym podstawowym pakiecie platformy, kablówki etc.

Data: 2013-01-28 09:57:14
Autor: Xian Mi Mao
REFLEKSJA
Jaki burdel się porobił z tymi licencjami, patentami, ACTA i
piractwem...
Jeszcze trochę a KONKURENCJA  w biznesie zostanie ustawowo zabroniona
bo przecież przynosi WIELKIE starty monopolistom :-/

> Sorki lecz nic z tego nie kumam, jak to, niby za darmo a nie można
> ogl±dać bo zaszyfrowane?

Koszty licencji na jeden kraj/ograniczon± liczbę subskrybentów s±
znacznie niższe, niż licencja na cał± Europę i kawałek Afryki..> I czy można gdzie¶ zdobyć prawa odbioru tych kanałów np. z Francji

Data: 2013-01-28 09:59:32
Autor: Xian Mi Mao
REFLEKSJA
(sorki za literówkę):

Jaki burdel się porobił z tymi licencjami, patentami, ACTA i
piractwem...
Jeszcze trochę a KONKURENCJA  w biznesie zostanie ustawowo zabroniona
bo przecież przynosi WIELKIE STRATY monopolistom :-/

Jak oglądać DARMOWE lecz zaszyfrowane z ASTRY?