[OT] Jak ograniczyc dostep do TV

Data: 2009-12-03 15:05:45
Autor: P.H.
[OT] Jak ograniczyc dostep do TV

Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:hf5h1s$82p$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam
Temat troche OT, ale nie moge znalezc rozwiazania. Jakie fizyczne sposoby (poza wyrzuceniem tv przez okno :) ) proponujecie w celu ograniczenia ogladania tv przez dziecko? Chlopak wraca ze szkoly i zanim ktos zjawi sie w domu oglada  wkolko tv. Telewizor ma tylko blokade ogladania kanalow, N-ka tylko blokade wiekowa, dvd nie ma zadnej. Myslalem o fizycznym odcieciu mozliwosci wlaczenia tv, szukalem czegos w stylu listwa zasilajaca wymagajaca podania kodu do uruchomienia, ale nie znalazlem. Macie jakies propozycje?

Pozdrawiam

nie masz szans :)))
tak jak ktoś proponował... porozmawiaj z nim, wytłumacz czego oczekujesz i módl się żeby posłuchał.
z własnego doświadczenia... jak jeszcze byłem dzieckiem rodzice twierdzili że spędzam za dużo czasu przy komputerze. w tamtych czasach większość obudów miała wbudowaną "stacyjkę" z możliwością odcięcia klawiatury...
rodzice byli szczęśliwi myśląc że duuuuuużo się uczę, a mnie to zmotywowało do rozkręcenie obudowy i sprawdzenia jak zbudowany jest komputer.
oczywiście po zdanej maturze sprawa sie rypnęła (bo jak już szlaban został zdjęty to zapomniałem poprosić o kluczyk...)

btw - zostałem informatykiem :)))

pzdr
Piotr

Data: 2009-12-04 09:26:13
Autor: P.H.
[OT] Jak ograniczyc dostep do TV
Macie jakies propozycje?

Pozdrawiam

nie masz szans :)))
tak jak ktoś proponował... porozmawiaj z nim,

a w zasadzie to nie tyle porozmawiaj co zaproponuj coś ciekawszego :))
bo może problem nie tkwi w dziecku...

[OT] Jak ograniczyc dostep do TV