Jak oklejac rower?

Data: 2019-11-05 15:52:13
Autor: ąćęłńóśźż
Jak oklejac rower?
Kupiłem trochę taśmy odblaskowej 3M (białej i czerwonej) i chcę w paru miejscach okleić ramę roweru.
Jaką technikę przycinania taśmy /  oklejenia rurek polecacie?
Rzecz w tym, żeby po oklejeniu o 360° cięte brzegi taśmy się stykały, w miarę możliwości bez szczeliny i szczególnie bez nakładki końca na koniec.
Na płaskim można cos podłożyć pod taśmę i ciąć nożykiem przez dwie aby idealnie się zetknęły, ale na rurce ramy i to polakierowanej?

Jak oklejac rower?