Jak określićkogoś takiego jak Jadrys

Data: 2009-10-06 21:18:14
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Jak określićkogoś takiego jak Jadrys
Dużo tutaj pisuje. W  wielu wątkach.
Przeczytajcie np:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=86895856  i wcześniejsze w tym wątku.

Jeśłi jest chory umusłowo, to nie grzeszy.
A jeśli jest zdrowy ...?

Data: 2009-10-07 09:13:18
Autor: jadrys
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

 Odpowiadając na pytanie - tak, jestem chory, na chorobę która się nazywa całkowita niepodatność na propagandę kapitalistyczną.

Data: 2009-10-07 15:54:01
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hahf2i$u35$1news.onet.pl...
[...]

Bo ci mózg przeżarła propaganda stalinowska.

--
stevep

Data: 2009-10-07 18:45:03
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

Powód jest inny, po prostu jako chyba jedyny miałem szczęście żyć w prawdziwym komunistycznym kraju. Więc na głosy propagandy szkalujące ten system wcale nie zwracam uwagi.

Data: 2009-10-08 05:44:00
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:haigig$el5$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Typowe chowanie głowy w piasek.

--
stevep

Data: 2009-10-08 18:48:51
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

Argumentów wyssanych z palca lepiej nie słuchać.

Data: 2009-10-07 10:23:19
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Po prostu sięprowokującowygłupia
Dużo tutaj pisuje. W  wielu wątkach.
Przeczytajcie np:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=86895856
i wcześniejsze w tym wątku.

Jeśłi jest chory umysłowo, to nie grzeszy.
A jeśli jest zdrowy ...?

--

Po namyśle doszedłem do wniosku, że Jadrys się wygłupia.
Szkoda wprawdzie że w tak tragicznych, smutnych sprawach; to nie przystoi.

Data: 2009-10-07 10:47:15
Autor: jadrys
[...]

Żal mi Ciebie.. Jesteś już całkowicie zindoktrynowany przez propagandę kapitalistów. Jak ktoś normalny mógłby określać głoszenie prawdy - wygłupami?

Data: 2009-10-07 16:00:46
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hahkio$ggq$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie chodzi o moskiewską Prawdę.

--
stevep

Data: 2009-10-07 18:46:37
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

Nie, nie o moskiewską :-P

Data: 2009-10-07 21:18:57
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Jadrys = ODRAŻAJĄCY IDIOTA
cirrus pisze:
> Pewnie chodzi o moskiewską Prawdę.
>
>   Nie, nie o moskiewską :-P

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Zmieniam znowu zdanie.
Jadrys jednak się nie wygłupia - to po prostu ODRAŻAJĄCY IDIOTA.
Że IDIOTA - świadczy o tym dobitnie wpis powyższy(+inne wcześniejsze).
Że ODRAŻAJĄCY - bo usprawiedliwia masowe zbrodnie i bestialstwa w imię ideologii (wystarczy przejrzeć jego wpisy).

Nie ma na tej grupie osobnika bardziej obrzydliwego niż Jadrys
(choć bywa tu wiele wpisów skandalicznych bądź wulgarnych)

Data: 2009-10-07 22:02:47
Autor: jadrys
Jadrys = ODRAŻAJĄCY IDIOTA
[...]

Obraźliwym tonem pod moim adresem nie zagłuszysz prawdy... Nigdy nie usprawiedliwiałem żadnych zbrodni, ani tych stalinowskich w ZSRR, ani tych jankeskich na całym świecie.. Ale jednak rozumiem prawa wojny, nie ważne w imię czego prowadzonej.

Data: 2009-10-08 05:57:02
Autor: cirrus
Jadrys = ODRAŻAJĄCY IDIOTA
Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:10c5.000000bf.4acce9a1newsgate.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..
[...]

Przesadzasz, to co najwyżej zindoktrynowany idiota.

--
stevep

Data: 2009-10-08 09:57:25
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Jadrys = ODRAŻAJĄCY IDIOTA
> [...]
> (choć bywa tu wiele wpisów skandalicznych bądź wulgarnych)

Przesadzasz, to co najwyżej zindoktrynowany idiota.

Nie przesadzam.
Przeczytaj np jego komentarz w
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=86859175 --

Data: 2009-10-08 02:16:54
Autor: Antenka
On 6 Paź, 21:18, kochamspamWYTNI...@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Jadryś nie jest idiotą, ale zgadzam się, że poglądy ma bardzo
kontrowersyjne, nie wszystkie, ale niektóre są dla mnie nie do
przyjęcia :-[. Z tego co pisze, wynika, że ma silne poczucie
sprawiedliwości.

Antenka

Data: 2009-10-08 18:49:26
Autor: jadrys

Przeczytajcie np:http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=8... i wcześniejsze w tym wątku.

[...]

Dzięki Ci Antenko za mądre słowa :-) . A już powoli traciłem nadzieję na obecność "Homo Sapiens" na tej grupie.

PS. A z którymi moimi poglądami sie nie zgadzasz :-( ?

Jak określićkogoś takiego jak Jadrys