Jak określićkogoś takiego jak Jadrys

Data: 2009-10-07 09:13:18
Autor: jadrys
Jak określićkogoś takiego jak Jadrys
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
Dużo tutaj pisuje. W  wielu wątkach.
Przeczytajcie np:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=86895856  i wcześniejsze w tym wątku.

Jeśłi jest chory umusłowo, to nie grzeszy.
A jeśli jest zdrowy ...?

 Odpowiadając na pytanie - tak, jestem chory, na chorobę która się nazywa całkowita niepodatność na propagandę kapitalistyczną.

Data: 2009-10-07 15:54:01
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hahf2i$u35$1news.onet.pl...
[...]

Bo ci mózg przeżarła propaganda stalinowska.

--
stevep

Data: 2009-10-07 18:45:03
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

Powód jest inny, po prostu jako chyba jedyny miałem szczęście żyć w prawdziwym komunistycznym kraju. Więc na głosy propagandy szkalujące ten system wcale nie zwracam uwagi.

Data: 2009-10-08 05:44:00
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:haigig$el5$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Typowe chowanie głowy w piasek.

--
stevep

Data: 2009-10-08 18:48:51
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

Argumentów wyssanych z palca lepiej nie słuchać.

Jak określićkogoś takiego jak Jadrys