Jak ominac Wroclaw? OT

Data: 2010-06-11 07:55:36
Autor: Don Pedro
Jak ominac Wroclaw? OT
doktorski pisze:
6, tu doktorski;

Wybieram sie w sobote do Niemiec, w okolice Drezna, obejrzec motocykl.
Bede lecial od strony Piotrkowa na Zgorzelec. Warto sie pchac do
Wroclawia czy moze z Piotrkowa poleciec na Strykow i dalej A2 na

Ja zawsze z Wawy latam wariantem Piotrków -> Częstochowa -> Opole -> Zgorzelec. Raz pojechałem przez Wrocław i mi wystarczyło.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-06-11 08:43:49
Autor: IvanoV
Jak ominac Wroclaw? OT
Również polecam tą trasę. Z Piotrkowa do Częstochowy każdy kto jechał wie, jak da się pogonić ;) a potem dróżka do Opola jest niezbyt szeroka, ale wyremontowana.

-- -- -- --
Ivanov
ZR-7S

Data: 2010-06-11 09:04:21
Autor: Bisza
Jak ominac Wroclaw? OT
IvanoV <ivanov@op.pl> napisał(a):
> [...]

> Ja zawsze z Wawy latam wariantem Piotrków -> Częstochowa -> Opole -> > Zgorzelec. Raz pojechałem przez Wrocław i mi wystarczyło.

Polecam lekko zmodyfikowac trasę:

Z Cz-wy na Lubliniec. Przed Lublincem w prawo w miejscowości Kochanowice na Kochcice, przez tory kolejowe do obwodnicy Lublinca (trasa nr 11). Tam w lewo w 11 w kierunku na Śląsk. Zaraz za Lublincem w prawo na Kośmidry, potem zygzakami przez las i w lewo w 901 na Strzelce Opolskie i prosto do autostrady. Szybciej niz przez Opole sie pchać.

B.
XL700VA D.C.

--

Jak ominac Wroclaw? OT