Jak oni mieli uratowac stocznie

Data: 2009-03-19 11:17:54
Autor: zbig
Jak oni mieli uratowac stocznie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpr5dq$dc$1news.onet.pl...
Jak te kurwy zarabiaja na ich upadlosci? Nie musze mowic ze w Europie Zachodniej cos takiego nie byloby do pomyslenia. Wspieraja swoj przemysl na calego.
Po upadki stoczni straca zamowienia tysiace firm koperujacych z nimi a dotyczyc to bedzie  calej Polski
Jesli ktokowliek mial jakies watpliwosci ze PO to organizacja przestepcza to mysle ze dzis zostal tych watpliwosci pozbawiony. Krol jest nagi. TUSK'u podaj sie do dymisji, zabierz ze soba dziadka z Wermahtu i idz w pizdu
awe

Niestety wylano dziecko z kąpielą. Rozwiązując kontrakt z profesjonalną firmą zajmującą się outplacementem, skazuje się stoczniowców na bezrobocie.
Słyszałem, ze pracy dla nich będą teraz szukać związki zawodowe i urzędy pracy.
Nie mogę dalej pisać, bo mi krew z pękających zajadów ze śmiechu broczy na klawiaturę.

Jak oni mieli uratowac stocznie