Jak oni to nakrecili???

Data: 2010-06-17 11:21:51
Autor: J.F.
Jak oni to nakrecili???
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:hvbiu2.64c.0poczta.onet.pl...
Jak zrobiony jest ten film????
http://www.youtube.com/watch?v=HG17TsgV_qI

Jak ten to nie wiem, ale obejrzyj sobie jak to robia profesjonalisci:
http://www.youtube.com/watch?v=VrDnCLczYA4

J.

Data: 2010-06-17 02:28:38
Autor: pl.rec.foto.cyfrowa
Jak oni to nakrecili???
On Jun 17, 5:21 am, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> napisał w wiadomościnews:hvbiu2.64c.0poczta.onet.pl...

> Jak zrobiony jest ten film????
>http://www.youtube.com/watch?v=HG17TsgV_qI

Jak ten to nie wiem, ale obejrzyj sobie jak to robia
> [...]

Jesli nawet ten pierwszy nie byl robiony przez profesjonalistow, to i
tak jest rownie dobrej jakosc.

Data: 2010-06-17 07:16:55
Autor: Pszemol
Jak oni to nakrecili???
"pl.rec.foto.cyfrowa" <zbronson@gmail.com> wrote in message news:5200fd42-ee2a-415f-b15b-a12d4f7e95e5c10g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

J.

Jesli nawet ten pierwszy nie byl robiony przez profesjonalistow, to i

No właśnie ciekawi mnie jak robiony był ten podwodny, bo
jako nurek nie umiem sobie tego wyobrazić :-)
Lód rzeczywiście dużo pomaga usuwając fale i cienie jakie
się normalnie pojawiają na dnie od ruchomej wody ale wciąż...

Data: 2010-06-17 06:30:00
Autor: pl.rec.foto.cyfrowa
Jak oni to nakrecili???

> Jesli nawet ten pierwszy nie byl robiony przez profesjonalistow, to i
> tak jest rownie dobrej jakosc.

No w a nie ciekawi mnie jak robiony by ten podwodny, bo
jako nurek nie umiem sobie tego wyobrazi :-)
L d rzeczywi cie du o pomaga usuwaj c fale i cienie jakie
si normalnie pojawiaj na dnie od ruchomej wody ale wci ...

Nie zajmowalem sie nigdy fotografowaniem i filmowaniem podwodnym
ale jestem pewien, ze oba filmy robili bardzo dobrzy fachowcy.

Poszukaj jeszcze filmow z National Geographic.

Mnie natomiast ciekawi, co zrobiles, ze w pierwszym twoim poscie widze
polskie znaki
a w nastepnych juz nie.

Data: 2010-06-17 08:40:48
Autor: Pszemol
Jak oni to nakrecili???
"pl.rec.foto.cyfrowa" <zbronson@gmail.com> wrote in message news:b1f62b1b-7444-407c-b5a8-5af368028a47z29g2000vbk.googlegroups.com...

> [...]

Nie zajmowalem sie nigdy fotografowaniem i filmowaniem podwodnym
ale jestem pewien, ze oba filmy robili bardzo dobrzy fachowcy.

Buuuu :-(

Poszukaj jeszcze filmow z National Geographic.

Tak, tak...

Mnie natomiast ciekawi, co zrobiles, ze w pierwszym twoim poscie widze
polskie znaki a w nastepnych juz nie.

To musi byc cos u Ciebie, chocby to: Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Ma byc 8859-2 lub UTF-8.

Data: 2010-06-17 07:24:18
Autor: pl.rec.foto.cyfrowa
Jak oni to nakrecili???

> [...]
> polskie znaki a w nastepnych juz nie.

To musi byc cos u Ciebie, chocby to: Content-Type: text/plain;

U siebie nic nie zmienialem a tak jak juz pisalem, w pierwszym twoim
poscie mam polskie znaki.
Mam tez polskie znaki w postach innych osob jesli takowych uzywali.
To zas co podales jak ma byc, to jest dla mnie magia.
Na komputerach to ja znam tylko programy graficzne potrzebne do
obrobki fotografii,
oraz internet i obsluga poczty ale juz nie ustawienia.
Od komputerow mam fachowca, ktory mi nawet oprogramowanie instaluje i
robi przeglad co jakis czas.
Jesli to nie bedzie tylko problem z twoimi postami, to bede musial
napomknac mu przy okazji.

Data: 2010-06-17 15:06:27
Autor: lrem
Jak oni to nakrecili???
Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.rec.foto.cyfrowa.]
W poście <f9d49f36-c13a-4d04-b447-312390a9825e@e35g2000vbl.googlegroups.com>,
 pl.rec.foto.cyfrowa nabazgrał:
> [...]

charset=ISO-8859-1
Ma byc 8859-2 lub UTF-8.

U siebie nic nie zmienialem a tak jak juz pisalem, w pierwszym twoim

Pszemol też nic nie zmianiał. Problem w tym, że jego klient zgłupiał
i zaczął odpowiadać takim samym kodowaniem, jak to na co odpowiada.
Czyli niepoprawnym Twoim.

Mam tez polskie znaki w postach innych osob jesli takowych uzywali.

Bo ich programy nie robią takich głupstw.

To zas co podales jak ma byc, to jest dla mnie magia.

Mimo wszystko lepiej dowiedz się jak w Twoim czytniku to ustawić.
Bo niestety masz błąd w ustawieniach.

--
Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
No i skończy się przodowanie

Data: 2010-06-20 19:15:57
Autor: pl.rec.foto.cyfrowa
Jak oni to nakrecili???

> [...]
> polskie znaki a w nastepnych juz nie.

To musi byc cos u Ciebie, chocby to: Content-Type: text/plain;

Dzieki za podpowirdz.
Po weekendowej pracy sprawdzilem jak  i gdzie ustawia sie kodowanie.
Zmienilem tak jak radziles na UTF-8
Okazalo sie to dziecinnie proste ale tak jak juz pisalem, ja nigdy nie
zajmowalem sie ustawianiem moich komputerow.
Od 19 lat zawsze  robili mi to jacys wynajmowani fachowcy lub ktos ze
znajomych znajacy sie na komputerze.
Gdyby cos jeszcze szwankowalo z moim kodowaniem, to prosze dac "cynk".

Data: 2010-06-20 19:25:52
Autor: pl.rec.foto.cyfrowa
Jak oni to nakrecili???

Data: 2010-06-20 19:32:32
Autor: pl.rec.foto.cyfrowa
Jak oni to nakrecili???

> [...]
> polskie znaki a w nastepnych juz nie.

To musi byc cos u Ciebie, chocby to: Content-Type: text/plain;

Mam dodatkowe pytanie.
Po zmianie kodowania na UTF-8 wiele nowych postow z polskimi literami,
nadal mi koduje niepoprawne ich wyswietlanie, czy to wiec nadal moja
wina, czy tych osob ktore to wysylaja?

Data: 2010-06-21 00:03:48
Autor: StaM
Jak oni to nakrecili???
On 21 Cze, 04:32, "pl.rec.foto.cyfrowa" <zbron...@gmail.com> wrote:

Mam dodatkowe pytanie.
Po zmianie kodowania na UTF-8 wiele nowych postow z polskimi literami,
nadal mi koduje niepoprawne ich wyswietlanie, czy to wiec nadal moja
wina, czy tych osob ktore to wysylaja?

Niechlujstwo wysylajacych.
StaM

Data: 2010-06-21 08:30:47
Autor: Andrzej Libiszewski
Jak oni to nakrecili???
Dnia Sun, 20 Jun 2010 19:32:32 -0700 (PDT), pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

[...]

Osób które wysyłają. Okazuje się, że prawidłowe zadeklarowanie kodowania
jest co najmniej nietrywialne.

"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2010-06-21 08:53:27
Autor: Pszemol
Jak oni to nakrecili???

"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:1ju7j3h311crl$.1f6incaf3ovmw$.dlg40tude.net...
[...]

Osób które wysyłają.

Niekoniecznie - można też błędnie wymusić po stronie odbiorczej aby
używał zawsze tego samego kodowania do każdego posta, zamiast
czytać informacje o kodowaniu z nagłówków każdego posta, i będzie be.

Okazuje się, że prawidłowe zadeklarowanie kodowania
jest co najmniej nietrywialne.

Ano nie jest. Co trochę dziwi, bo to w sumie prosta logicznie sprawa jest.

Jak oni to nakrecili???