Jak oni to robia?

Data: 2009-07-24 14:40:53
Autor: wiLQ
Jak oni to robia?

Najpierw wiadomosc za Steinem na ESPN:
"In other contract news, Houston's David Andersen received a three-year
deal worth $7.5 million to try to fill the void created by Yao Ming's
likely absence for the entire 2009-10 season, with the third season at
$2.7 million only partially guaranteed."

Hmmm, pare tygodni temu Rockets pozyskali prawa do niego za paczke
czipsow od Atlanty po czym bez problemu go podpisali za 2,5M$/y.
Fajnie, ale um, dlaczego Hawks przez pare lat nie mogli tego zrobic? Sam David nie chcial grac w Atlancie czy jak? Co wiecej, zdaje mi sie, ze pare lat temu ten sam numer byl ze Scola... Jak Rockets robia to co nie udaje sie innym? Zwlaszcza, ze nie zasypuja
tych zawodnikow jakimis kosmicznymi ofertami [relatywnie w skali ligi].

I niech zgadne, nastepny bedzie Vasquez od Magic? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-24 16:01:46
Autor: Tomasz Radko
Jak oni to robia?
wiLQ pisze:

[...]

Niższe podatki. Większe miasto => więcej dochodów okołokoszykarskich

Data: 2009-07-25 13:13:22
Autor: wiLQ
Jak oni to robia?
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> tych zawodnikow jakimis kosmicznymi ofertami [relatywnie w skali ligi].

Większe miasto => więcej dochodów okołokoszykarskich

Dla zawodnika takiego jak Andersen? Jakie dochody okolokoszykarskie masz na mysli?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-25 13:36:46
Autor: Tomasz Radko
Jak oni to robia?
wiLQ pisze:
[...]

Kahn zawiózł ponoć do Hiszpanii kontrakty reklamowe dla Rubio równoważące koszt buyoutu.

Jakie dochody okolokoszykarskie masz na mysli?

A czy właściciel klubu, które chce nieco obejść CBA, nie może powiedzieć znajomemu:
"Daj mojemu graczowi kontrakt sponsorski na $0.5M, to dostaniesz $0.5M zniżki na bilety/lożę"?

Darmowy samochód od dealera, tańsze domy od developerów, urlop na Hawajach od zaprzyjaźnionego biura podróży itp. perki. W nowomowie "Klimat przyjazny dla koszykówki".

pzdr

TRad

Data: 2009-07-25 13:57:23
Autor: wiLQ
Jak oni to robia?

Tak, ale Rubio juz jest postrzegany jako gwiazda, a o Andersenie malo
kto tam slyszal. Toz jego podpisanie nawet nie bylo warte naglowka! A byle kichniecie Rubio na serwetke przypominajaca kontrakt jest glownym
rumorem dnia na pierwsza strone.
> [...]

Darmowy samochód od dealera, tańsze domy od developerów, urlop na Hawajach od zaprzyjaźnionego biura podróży itp. perki. W nowomowie "Klimat przyjazny dla koszykówki".

Ponownie, takie perki raczej dotycza zawodnikow uznawanych za gwiazdy, a
nie graczy postrzeganych jako ujdzie w tloku wyrobnikow.

Oczywiscie mozliwe, ze wlasnie tak Rockets przekonuja tych zawodnikow,
to gdybanie, ale trudno je wykluczyc, niemniej nie wyjasnialoby to
dlaczego inni tego nie robia.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-25 13:58:06
Autor: Tomasz Radko
Jak oni to robia?
wiLQ pisze:

Oczywiscie mozliwe, ze wlasnie tak Rockets przekonuja tych zawodnikow,
to gdybanie, ale trudno je wykluczyc, niemniej nie wyjasnialoby to
dlaczego inni tego nie robia.

Dom w Houston vs dom w Minnesocie. Co wybierasz?

pzdr

TRad

Data: 2009-07-25 12:21:38
Autor: L'e-szczur
Jak oni to robia?
On 25 Lip, 13:58, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> [...]
> dlaczego inni tego nie robia.

Dom w Houston vs dom w Minnesocie. Co wybierasz?

Dom w Minnesocie. Na ryby przynajmniej mozna pojsc po meczu. Od
wrzesnia do maja jest sezon na łowienie pod lodem ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-26 09:42:21
Autor: sooobi
Jak oni to robia?
Tomasz Radko pisze:
wiLQ pisze:

[...]

Dom w Houston vs dom w Los Angeles. Co wybierasz?

Data: 2009-07-26 02:10:16
Autor: L'e-szczur
Jak oni to robia?
On 26 Lip, 09:42, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> Dom w Houston vs dom w Minnesocie. Co wybierasz?

Dom w Houston vs dom w Los Angeles. Co wybierasz?

Dom w Los Angeles vs dom w Koluszkach. Co wybierasz?

Data: 2009-07-26 15:04:02
Autor: sooobi
Jak oni to robia?
Tomasz Radko pisze:

wiLQ pisze:
[...]

Dom w Szwajcari vs dom w Polsce. Co wybierasz?:)

Data: 2009-07-26 22:59:58
Autor: L'e-szczur
Jak oni to robia?
On 26 Lip, 15:04, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Dom w Los Angeles vs dom w Koluszkach. Co wybierasz?

Dom w Szwajcari vs dom w Polsce. Co wybierasz?:)

Naturalnie dom w Polsce. Not even close ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Jak oni to robia?