Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Jak opona "daje znaki" kierowcy?

Jak opona "daje znaki" kierowcy?

Data: 2010-12-28 00:07:47
Autor: Michał V-R
Jak opona "daje znaki" kierowcy?
W dniu 2010-12-27 22:36, Marcin N pisze:
Rozwinęliście wątek hamowania awaryjnego jako off-topic innego wątku.

Padło tam wiele ciekawych uwag, które mogłyby pomóc wielu mniej
doświadczonym kierowcom, gdybyście nie skupiali się tak na stroszeniu
piórek i zadziornym skakaniu sobie do oczu.

Może więc w tym wątku uda się rozwinąć temat bardziej merytorycznie.

Jak hamować awaryjnie? Czemu Łowca twierdzi, że pulsacyjnie jest be? Jak
się nauczyć niepulsacyjnie? Jak rozpoznać, że opona informuje mnie, że
kres jej możliwości jest blisko?

Jeśli macie ochotę odpowiedzieć - bardzo chętnie posłucham. Zgaduję, że
nie tylko ja.
odpowiedz jest jedna - doswiadczenie, nic innego tego nie zastapi, jak jedziesz po lepszym asfalcie stopien utraty przyczepnosci czujesz, jak zaczyna ci sie ciagnac guma z opony, zanim nastapi uslizg, jak po zlym, badz za brudzonym, od razu lapiesz poslizg, jeszcze raz mowie, doswiadczenie, zadne wypisane teorie, choc prawidlowe ci tego nie wytlumacza, poki sam nie bedziesz w takiej sytuacji, ale metoda zawsze jest ta sama, odpuscic, a ile, to juz ci powie jedynie doswiadczenie i poznanie swojego moto i kapci, na ktorych jedziesz. Niestety wiedz boli, jakby na to nie patrzec

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak opona "daje znaki" kierowcy?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona