Data: 2010-12-28 00:54:23 | |
Autor: WS | |
Jak opona "daje znaki" kierowcy? | |
On 27 Gru, 19:06, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Jak hamować awaryjnie? Czemu Łowca twierdzi, że pulsacyjnie jest be? Jak się Kilka lat temu bylem na czyms takim jak "szkola jazdy suzuki", w wypadku hamowania awaryjnego (tzn. takiego, ze zdazy sie powiedziec tylko "o ku...";) ) radzili (i uczyli) zablokowac tyl (i trzymac zablokowany praktycznie do zatrzymania - zeby nie zaliczyc highsida odpusczajac przy zbyt duzej predkosci jesli moto jest pod katem do kierunku ruchu) + przod pulsacyjnie Robilismy testy typu sam tyl, sam przod i hamowanie dwoma bylo najskuteczniejsze Co do "teorii" to idae byla taka, zeby bylo to proste i automatyczne, dla amatora pulsacyjne hamowanie zapobiega zablokowaniu przodu w panice..., wiec w sumie to "pulsacyjne" to jedyny odruch jaki nalezy sobie wyrobic..., hamujac nie pulsacyjnie zatrzymamy sie minimalnie szybciej, ale jest znacznie wieksze ryzyko zablokowania kola i wywrotki, lub pelnego odpuszczenie hamulca i hamowania "od poczatku"... WS WS |
|
Data: 2010-12-28 12:09:35 | |
Autor: Marcin N | |
Jak opona "daje znaki" kierowcy? | |
Użytkownik "WS" <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c82cde7a-1cf9-420e-a7c4-91059130328f@v17g2000yqv.googlegroups.com... Kilka lat temu bylem na czyms takim jak "szkola jazdy suzuki", w Jak to trenowaliście? Przy jakich szybkościach? Trenuję często hamowanie awaryjne, ale zwykle nie jadę szybciej niż 50 km/h. |
|
Data: 2010-12-28 03:17:12 | |
Autor: WS | |
Jak opona "daje znaki" kierowcy? | |
On 28 Gru, 12:09, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Jak to trenowali cie? Przy jakich szybko ciach? Trenuj cz sto hamowanie normalnie, na asfaltowym placu, predkosci max 60km/h, rozpoczecie hamowania od wyznaczonej linii, pomiar drogi hamowania... WS PS. z tego co pamietam podczas trningu mojej grupy bylo mokro, wiec nawet opony sie za bardzo nie scieraly ;) |
|
Data: 2010-12-28 11:20:51 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Jak opona "daje znaki" kierowcy? | |
Dnia (Tue, 28 Dec 2010 12:09:35 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje: Robilismy testy typu sam tyl, sam przod i hamowanie dwoma bylo W szkole suzuki wszystkie przejazdy byly z predkoscia 50km/h, chyba ze ktos chcial szybciej :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-12-28 12:42:54 | |
Autor: Marcin N | |
Jak opona "daje znaki" kierowcy? | |
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrn.pl.ihji3t.nu1.usenet@piko.homelinux.net... Dnia (Tue, 28 Dec 2010 12:09:35 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N Pamiętam, jak na parkingu namawiałeś mnie, żebym się rozpędził do 40 i zablokował tylne koło aż do zatrzymania. Ileż stresu mnie to kosztowało ;). Czemu w motoszkole rozpędzają tylko do 50? Czyżby było ryzyko upadków przy hamowaniu z większych prędkości? |
|
Data: 2010-12-28 13:05:03 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Jak opona "daje znaki" kierowcy? | |
W dniu 2010-12-28 12:42, Marcin N pisze:
Czemu w motoszkole rozpędzają tylko do 50? Czyżby było ryzyko upadków Ano jest. Z wiekszych predkosci dupa zaczyna konkretnie latac na boki. KJ |
|