Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)

Data: 2009-05-24 22:10:07
Autor: Tomasz Pyra
Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)
reme.k@vp.pl pisze:

Jak ktoś ma jakiś pomysł to dawajcie.
Fajnie jakby mi się udało ułożyć program 4x1h
Na koniec powiem że robię to za zupełne darmo.

Z warsztatowych rzeczy też mogła przydać się takie zupełne podstawy - jak załatać dętkę na trasie i co trzeba ze sobą mieć.

Poza czynnościami warsztatowymi z teorii mogłoby się przydać np. zasady bezpiecznego poruszania się po ulicach, czyli przepisy obowiązujące rowerzystów plus dobra praktyka rowerowo-miejska.

Coś o zabezpieczeniach rowerów (np. demonstracja przecięcia linki za 10zł).

Planowanie wycieczek i o tym gdzie w okolicy z której są uczestnicy warto się wybrać (no i potem się tam właśnie wybrać).

Data: 2009-05-24 23:59:09
Autor: reme.k
> [...]

Z warsztatowych rzeczy też mogła przydać się takie zupełne podstawy - jak załatać dętkę na trasie i co trzeba ze sobą mieć.
No o czymś takim myślałem.

Poza czynnościami warsztatowymi z teorii mogłoby się przydać np. zasady bezpiecznego poruszania się po ulicach, czyli przepisy obowiązujące rowerzystów plus dobra praktyka rowerowo-miejska.
Tu może być problem :)
Ale ciekawe czy jakby poprosić Policję to przyszedłby policjant i trochę
opowiedział?

Coś o zabezpieczeniach rowerów (np. demonstracja przecięcia linki za 10zł).
Zanotowałem:)

Planowanie wycieczek i o tym gdzie w okolicy z której są uczestnicy warto się wybrać (no i potem się tam właśnie wybrać).
To też wymyśliłem. Wrocław okolice Legnickiej, to może przez Most Milenijny bym
ich zabrał.

--

Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)