Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)

Data: 2009-05-24 22:25:18
Autor: R
Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)
Moim zdaniem servis jest nudny dla laika. Na początku proponuje ci abyś się wywiedział czym ową młodzież mozna zainteresować.

Internet to kopalnia wiedzy więc dobry pomysłem jest pokazanie wielu rowerowych
stron zwłaszcza stron o rowerowych forach. Ze swojej strony mogę stwierdzić iż ludzi wciągam w cyklozę opowiadając im o
swoich wyprawach, o skrajnie różnych podejściach do rowerzystów, o zacofanych
cywilizacyjnie zakątkach Europy, o gigantomanii na Ukrainie czy nowinkach z
Europy Zachodniej.

Data: 2009-05-24 23:56:05
Autor: reme.k
Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)
Moim zdaniem servis jest nudny dla laika.
Ale wymyśliłem że to byłoby przy okazji reperacji rowerów uczestników czyli żywy
przykład. Choćby łańcuch posmarować, masa ludzi jeździ z piszczącym łańcuchem i
nawet nie wie że to tak łatwo można usunąć.

[...]
To fajnie lecz ja to tylko na takie jednodniówki po górach jeździłem w Polsce.
Chyba żeby kogoś jeszcze zaprosić?

--

Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)