Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)

Data: 2009-05-24 21:45:32
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)
Panie reme.k@vp.pl, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:653d.0000145f.4a199cdanewsgate.onet.pl> przy ul....

Jak ktoś ma jakiś pomysł to dawajcie.
Fajnie jakby mi się udało ułożyć program 4x1h
Na koniec powiem że robię to za zupełne darmo.
Dzięki.

Ja bym znalazł kogoś, kto fajnie gada i miał przygody na rowerze - szlajał
się po Polsce, po świecie, pokazałby jakieś zdjęcia. No chyba, że Ty fajnie
gadasz i miałeś przygody to do boju.
No i przede wszystkim - zrób tak, żeby się dzieciaki woziły rowerami, a nie
piły piwo i paliły skręty pod blokiem :-)
Powodzenia!

Data: 2009-05-25 19:22:19
Autor: reme.k
> [...]

No i przede wszystkim - zrób tak, żeby się dzieciaki woziły rowerami, a nie
piły piwo i paliły skręty pod blokiem :-)

No właśnie chyba nie.
Ja umiem głównie grzebać przy rowerach, a wyjazdy to nie wiem czy potrafię
przedstawić ciekawie. Może ogłoszenie dam żeby ktoś chętny na jeden raz coś
opowiedział. hm...

Data: 2009-05-26 18:34:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)
Panie reme.k@vp.pl, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:1cc6.0000003a.4a1ad3cbnewsgate.onet.pl> przy ul....

[...]

Napisz gdzie będziesz to to prowadził (przynajmniej okolice), może ktoś się
sam znajdzie. --

Data: 2009-05-26 21:35:07
Autor: reme.k
> [...]
> opowiedział. hm...

Napisz gdzie będziesz to to prowadził (przynajmniej okolice), może ktoś się
Wrocław 12-17 lipca (w mieście obóz)

Data: 2009-05-26 23:44:24
Autor: akara0
Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" napisał
Ja bym znalazł kogoś, kto fajnie gada i miał przygody na rowerze - szlajał
się po Polsce, po świecie, pokazałby jakieś zdjęcia. No chyba, że Ty fajnie
gadasz i miałeś przygody to do boju.
włącz im coś w stylu NWD,a jakaś kompilacja najlepszych fragmentów. no i koniecznie filmik z kraks rowerowych :)

Data: 2009-05-27 21:18:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)
Panie akara0, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gvhnrs$o93$1news.onet.pl> przy ul....

Naucz się obsługi usenetu i wróć.

Jak opowiedzieć ludziom o rowerach? :)