Jak optymalnie przyspieszać ?

Data: 2010-06-11 11:13:47
Autor: J.F.
Jak optymalnie przyspieszać ?
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:huskv5$8si$1inews.gazeta.pl...
Aby uzyskać jak najlepsze przyspieszenie to zazwyczaj ciągnąłem na niższym biegu do około 4,5 tysiąca obr. , zmieniałem na wyższy, bo moment obrotowy wtedy był najwięjkszy po zmianie biegu. z moca jest odwrotnie, bo maksymalna moc jest przy 6,5 tysiącach obr.

To juz wiesz co znaczy "redukcja i gaz" :-)

Przyspieszanie wymaga tez mocy, wiec obroty musza byc takie zeby byla jak najwieksza.

A moment .. przy nieco wiekszych obrotach niz maksimum bedzie tylko nieco mniejszy, za to nastepny bieg w skrzyni zredukuje go na wyjsciu znaczaco.
Jak to wszytko policzysz to okaze sie ze najlepiej miec tych 6500 :-)

Jak najlepiej zmierzyć która z metod daje lepsze wyniki? Pewnie to są dziesiętne

Gtech pro, kolega ktory zmierzy 1/4 mili ..

J.

Jak optymalnie przyspieszać ?