Jak oszukac AF w analogowej małpce, czyli apara t pokładowy

Data: 2009-04-27 16:23:11
Autor: JasiekS
Jak oszukac AF w analogowej małpce, czyli apara t pokładowy

Użytkownik "J." <jarwpawWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości
Witam!
 Próbowałem troche googlac grupę, ale nie obejdzie sie bez pytania.
 Chodzi mi o wykorzystanie kompaktu na klisze jako aparatu pokładowego
jakims małym latadle typu balon, latawiec itp. Sterowanie z zewnatrz
plus
ingerencja w działanie musi byc ograniczona do minimum, stąd takie
zagadnienie: jak oszukac AF w komapkcie z AF, aby ustawił na
nieskonczoność?

Nie oszukuj, bo to nieładnie.

A tak naprawdę - czy kiedykolwiek widziałeś skalę odległości na typowym
obiektywie (standard, dowolny producent)? Na ogół nieskończoność jest
tuż za 20m. Nie sądzę, żebyś latał poniżej 20m. Małpka sama ustawi się
na nieskończoność jeżeli nie będzie miała w polu widzenia np. elementów
konstrukcji latadła.

--
JasiekS

Jak oszukac AF w analogowej małpce, czyli apara t pokładowy