Jak oszukują w KE

Data: 2016-01-25 18:17:22
Autor: u2
Jak oszukują w KE
http://niezalezna.pl/75403-juncker-nas-oszukal-bulwersujace-kulisy-dzialan-przeciwko-polsce

Juncker nas oszukał? Bulwersujące kulisy działań przeciwko Polsce

Dodano: 25.01.2016 [10:37]

– To nas wprowadzono w błąd. W rozmowie z panią premier Szydło, w której uczestniczyłem, szef Komisji Europejskiej zapewniał nas, że nie będzie decyzji (ws. nadzoru praworządności w Polsce – przyp red.) – powiedział minister spraw zagranicznych. Witold Waszczykowski dodał też, że w błąd wprowadził Polaków również wiceszef KE Frans Timmermans.

W połowie stycznia Komisja Europejska postanowiła rozpocząć pierwszy etap procedury nadzoru praworządności w Polsce, czyli zbieranie informacji o sytuacji w naszym kraju. O kulisach tej decyzji mówił w TOK FM szef MSZ Witold Waszczykowski.

– Szef Komisji Europejskiej, do którego państwo macie bezgraniczne zaufanie, zapewniał, że komisja nie podejmie żadnych działań wobec Polski – podkreślał minister. – To nas wprowadzono w błąd. W rozmowie z panią premier Szydło, w której uczestniczyłem, szef Komisji Europejskiej zapewniał nas, że nie będzie decyzji. To nie ja się pomyliłem, ale być może zostaliśmy oszukani – mówił o działaniach przewodniczącego Jeana-Claudea Junckera Waszczykowski.

Dodawał też, że „kolejny w błąd wprowadził nas pan Timmermans, że jakoby Komisja Europejska podjęła decyzję jednomyślnie”. – A nie było żadnego głosowania! – zaznaczył szef polskiej dyplomacji.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Jak oszukują w KE