Jak otworzyc pilota od glosnikow T6200?

Data: 2011-06-03 19:33:30
Autor: Q
Jak otworzyc pilota od glosnikow T6200?
Pilot do glosnikow Creative T6200 od samego poczatku
sprawial problemy (w najcichszym zakresie).
Ostatnio pogorszylo sie i chce ogladnac / przesmarowac
potencjometr pilota, tylko nie wiem jak sie do niego dostac
nie rozwalajac obudowy:

http://www.purepc.pl/files/Image/artykul_zdjecia/Creative%20Inspire%20T6200/X_IMG_1112.jpg
http://www.purepc.pl/files/Image/artykul_zdjecia/Creative%20Inspire%20T6200/X_IMG_1110.jpg
http://www.proline.pl/pic_big/ct-5$1-inspire-t6200_2.jpg

Nie ma zadnych srubek (wyglada na klejony)
a galka siedzi bardzo mocno - czy sciagniecie galki
to jedyne wyjscie?

Data: 2011-06-04 00:13:57
Autor: Waldek
W dniu 2011-06-03 19:33, Q pisze:

Nie ma zadnych srubek (wyglada na klejony)

Mozliwe ze sa zatrzaski - jesli klej, to widocznie producent nie przewidywal potrzeby rozbierania

Data: 2011-06-04 22:41:40
Autor: W.P.
Użytkownik Waldek napisał:
W dniu 2011-06-03 19:33, Q pisze:

Nie ma zadnych srubek (wyglada na klejony)

Mozliwe ze sa zatrzaski - jesli klej, to widocznie producent nie
przewidywal potrzeby rozbierania

Jak na klej, to (bez żadnej gwarancji): położyć na "kant", i przyłożyć
siekierę i LEKKO puknąć w nią młotkiem.

Tak mi się kiedyś pakiet do COMPAQ udało otworzyć.

W.P.

Jak otworzyc pilota od glosnikow T6200?