Jak ożenić bloki z pedałami Wellgo

Data: 2010-05-09 17:19:50
Autor:
Jak ożenić bloki z pedałami Wellgo
Hej!
Nabyłem rowerek z pedałami Wellgo :
http://xs.to/image-8C1E_4BE6EC86.jpg

To moja pierwsza styczność z wpinkami ;)

Czy dam radę ożenić je z tymi blokami :
http://www.allegro.pl/item1024575099_bloki_spd_wellgo_rc_4.html
?

Pytam, bo mam inne pedały - Shimano, w których
odległość pokazana na fotkach jest inna niż we wspomnianych Wellgo:
http://xs.to/image-825D_4BE6EC86.jpg
http://xs.to/image-085B_4BE6EC86.jpg

Jak dobrać odpowiednie bloki, aby uniknąć niespodzianek ?
Z góry dziękuję za pomoc.

PS. Niestety nie mam pod ręką kogoś zakutego w SPD'ki, aby to sprawdzić ;)

Data: 2010-05-10 00:57:21
Autor: ziulek
Jak ożenić bloki z pedałami Wellgo

Ja odwróciłem (tył na przód)  blok Shimano i pasuje do pedał Wellgo.
bo jeden z wellgo zgubiłem w czasie jazdy. Ale modelu niestety nie
pamiętam - obu części. Czasami z wypinaniem jest problem, ale to inna
klasa niż na foto (niższa - do turystyki). Pozdr.

Data: 2010-05-10 08:34:46
Autor: Jan Cytawa
  napisał:

[...]

Niespodzianki moga byc. To nieco odmienne systemy. Mam kilka roznych
pedalow i rozne bloki kupowalem. Na oko takie same ale jednak w
szczegolach sie roznily. Mialy rozne szerokosci w niektorych miejscach.
Efekt byl taki, ze po zapieciu w zaden sposob nie mogly sie wypiac. (na
szczescie w czasie proby stacjonarnej) Musialem zdjac buta i pomoc
jakims srubokretem w wypieciu. Potem dokladnie porownalem rozne moje
bloki i delikatnie szlifierka doprowadzilem do porownywalnych wymiarow.
Teraz juz nie mam problemow.

Jan Cytawa

Jak ożenić bloki z pedałami Wellgo