Jak oznaczyć kołpaki?

Data: 2012-10-24 15:00:59
Autor: dddddd
Jak oznaczyć kołpaki?
W dniu 2012-10-24 14:54, Zenek pisze:
Znowu skradziono mi kołpaki.
Nie chcę ich oznaczać w sposób szpecący,
a z drugiej strony podejrzewam, że dyskretne
oznaczenie nic nie daje, bo złodziej wpierw
kradnie i ucieka, a potem ogląda to co ukradł.
Ponadto dyskretne oznaczenie wymaga pracy.

Myślę więc, że kradzieży nie uniknę, ale mogę
przynajmniej nie dać złodziejowi zarobić.
Wymyśliłem żeby od wewnętrznej strony
zachlapać nowe kołpaki czymś niezmywalnym.
Nie wiem tylko czym. Chodzi mi o prosty środek.

Czy ktoś może coś podpowiedzieć?

Pozdr.
Zenek

wydrap śrubokrętem czy czymkolwiek wewnątrz swój numer, najlepiej napisz: kradzione, nr do właściciela ...
:)

Lukasz

Jak oznaczyć kołpaki?