Jak oznaczyć kołpaki?

Data: 2012-10-24 15:24:17
Autor: Iglo
Jak oznaczyć kołpaki?
Dnia Wed, 24 Oct 2012 14:54:21 +0200, Zenek napisał(a):

Znowu skradziono mi kołpaki.
Nie chcę ich oznaczać w sposób szpec±cy,
a z drugiej strony podejrzewam, że dyskretne
oznaczenie nic nie daje, bo złodziej wpierw
kradnie i ucieka, a potem ogl±da to co ukradł.
Ponadto dyskretne oznaczenie wymaga pracy.

My¶lę więc, że kradzieży nie uniknę, ale mogę
przynajmniej nie dać złodziejowi zarobić.
Wymy¶liłem żeby od wewnętrznej strony
zachlapać nowe kołpaki czym¶ niezmywalnym.
Nie wiem tylko czym. Chodzi mi o prosty ¶rodek.

Czy kto¶ może co¶ podpowiedzieć?

Pozdr.
Zenek

Buras, który kupuje kradzione rzeczy nie zniechęci się paćkami czego¶ na
niewidocznej stronie kołpaków. Ale jak się upierasz to wyczy¶ć, odtłu¶ć i
butaprenem możesz popaćkać. My ukradli dekielki od markowych alufelg,
kupiłem drugie i miałem zamiar nawiercić w nich malutkie dziurki, żeby
choćby rozpoznać na portalu aukcyjnym, ale doszedłem do wniosku, że jak już
się schyli i zobaczy to i tak ukradnie a jak nie sprzeda to w krzaki
wywali, a nawet jak zobaczę gdzie¶ to jak udowodnię że moje. Zbędny trud.

Data: 2012-10-24 13:32:34
Autor: AZ
Jak oznaczyć kołpaki?
On 2012-10-24, Iglo <iglo77@o2.pl> wrote:

Buras, który kupuje kradzione rzeczy nie zniechęci się paćkami czegoś na
niewidocznej stronie kołpaków. Ale jak się upierasz to wyczyść, odtłuść i
butaprenem możesz popaćkać. My ukradli dekielki od markowych alufelg,
kupiłem drugie i miałem zamiar nawiercić w nich malutkie dziurki, żeby
choćby rozpoznać na portalu aukcyjnym, ale doszedłem do wniosku, że jak już
siÄ™ schyli i zobaczy to i tak ukradnie a jak nie sprzeda to w krzaki
wywali, a nawet jak zobaczę gdzieś to jak udowodnię że moje. Zbędny trud.
Przynajmniej mozesz kupic, wziac szwagra i pojechac odebrac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-27 22:01:15
Autor: nazgul
Jak oznaczyć kołpaki?
W dniu 2012-10-24 15:24, Iglo pisze:
Dnia Wed, 24 Oct 2012 14:54:21 +0200, Zenek napisał(a):

Znowu skradziono mi kołpaki.
Nie chcę ich oznaczać w sposób szpecący,
a z drugiej strony podejrzewam, ĹĽe dyskretne
oznaczenie nic nie daje, bo złodziej wpierw
kradnie i ucieka, a potem ogląda to co ukradł.
Ponadto dyskretne oznaczenie wymaga pracy.

Myślę więc, że kradzieży nie uniknę, ale mogę
przynajmniej nie dać złodziejowi zarobić.
Wymyśliłem żeby od wewnętrznej strony
zachlapać nowe kołpaki czymś niezmywalnym.
Nie wiem tylko czym. Chodzi mi o prosty środek.

Czy ktoś może coś podpowiedzieć?

Pozdr.
Zenek

ciekawe czy na 100% drugie czy te same?