Jak płacić za parkowanie z karty PLAY ?

Data: 2015-11-25 12:03:38
Autor: yabba
Jak płacić za parkowanie z karty PLAY ?
Użytkownik "Marian" <Marian@SERWER.pl> napisał w wiadomości news:56549a0a$0$22823$65785112news.neostrada.pl...
Mam kartÄ™:
PLAY Online na kartÄ™
500 MB/internet
w laptopie lub tablecie
Kartę kupiłem za 9 zł, a potem doładowywałem.

Mam na niej środki do łączenia z Internetem,
jak i na rozmowy i SMSy, z tym, że nie mogę
wysyłać SMSów na tzw. numery krótkie.

Pytanie: czy ze środków zgromadzonych na takiej
karcie można płacić za parkowanie samochodu
w Warszawie?
Jeśli tak, to gdzie można znaleźć informacje
na ten temat?
Szukałem w Google, ale bez powodzenia.
Bardzo mi na tym zależy.

Nie można płacić środkami przeznaczonymi na usługi telekomunikacyjne. Coś mi świta, że kiedyś dawno temu można było, ale potem urząd skarbowy się przyczepił, że na fakturze od operatora telekomunikacyjnego mogą być tylko opłaty za usługi telekomunikacyjne.
Teraz musisz mieć założoną "internetową" skarbonkę, pamiętać o doładowywaniu jej, a telefonem wysyłasz tylko komendy do rozpoczęcia i zakończenia pobierania z niej środków do opłaty za parkowanie.

--
Pozdrawiam,

yabba

Jak płacić za parkowanie z karty PLAY ?