Jak państwo okrada bezrobotnych.

Data: 2017-04-05 15:38:01
Autor: Michał Szatański
Jak państwo okrada bezrobotnych.
  Stosując logikę Korwina dlaczego państwo karze pobierając podatek VAT osóby, które nie wykazują dochodów? Mi jedyne co z tego wychodzi to nieopłacalność kupowania czegokolwiek przez takie osoby.

Data: 2017-04-05 09:47:34
Autor: Marek Cz.
W dniu środa, 5 kwietnia 2017 15:38:02 UTC+2 użytkownik Michał Szatański napisał:
Stosując logikę Korwina dlaczego państwo karze pobierając podatek VAT osóby, które nie wykazują dochodów? Mi jedyne co z tego wychodzi to nieopłacalność kupowania czegokolwiek przez takie osoby.

A wiesz co to VAT w ogóle?

Data: 2017-04-05 19:45:23
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości news:oc2rvp$38h$1mx1.internetia.pl...
 Stosując logikę Korwina dlaczego państwo karze pobierając podatek VAT osóby, które nie wykazują dochodów? Mi jedyne co z tego wychodzi to nieopłacalność kupowania czegokolwiek przez takie osoby.

Trochę ci się pierdzieli VAT z podatkiem od dochodów. To o czym piszesz ma miejsce na Białorusi u "ciepłego" Łukaszenko.

CL

Data: 2017-04-06 06:43:19
Autor: Wiesiaczek
W dniu 05.04.2017 o 19:45, Ciemny Lud pisze:
[...]

Z Łukaszenką to prawda, ale ma to sens choćby w stosunku do tych, co żyją z przemytu przygranicznego i nie opłaca im się pracować i
to samo dotyczy innych żyjących z szarej strefy.
W naprawdę bezrobotnych to raczej nie uderza, bo o pracę na Białorusi nie jest trudno.
A nie można zapominać, ze tam wszyscy pracują "do jednego garnka", tak jak to się działo w PRL-u i w związku z tym, wszyscy z tego garnka czerpią.
Ot taka karma :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-04-06 01:47:49
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Wiesiaczek napisał:

[...]

Co by się nie działo, PL i tak ciągnie Białoruś na zachód.
Czy Białorusini wiedzą o tym jakie bezrobocie przed nimi, kiedy Białoruś jeszcze bardziej zbliży się do zachodka, a kiedy Łukaszka padnie?

Wszystko przed nimi:)

Jak państwo okrada bezrobotnych.