Jak parch Święcicki (PO UW) gojców na kamienicę wyjebał:)

Data: 2017-04-11 11:52:16
Autor: V.L. Pinkley
Jak parch Święcicki (PO UW) gojców na kamienicę wyjebał:)
A tak se coś leciało dzisiaj w tvp3 jak to gojce kamienicę
za własne pieniądze odbudowali po 2WW, a parch Święcicki ich skubnął:)

Żem se wklepał o co biega i w googlu są starsze materiały:
http://www.tvp.info/27399538/jak-swiecicki-kamienice-oddawal-spor-o-chmielna-11-w-warszawie

Załącznik do tego parcha.
http://www.piens.pl/kto-jest-kim-piekne-opracowanie-postaci-kod/

Uwaga. Kornhauser też z UW:)
Oczywiście oburzamy się na pełoskie standardy.

Data: 2017-04-11 21:05:51
Autor: boukun
Użytkownik "V.L. Pinkley"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Duda też z UW i ten premier techniczny Gliński też z UW...

boukun

Data: 2017-04-12 07:25:48
Autor: Ciemny Lud
Jak parch Święcicki (PO UW) gojców na kamienicę wyjebał:)
Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w
wiadomości news:acf952da-25a7-4fcf-940f-8bed14d8eed2googlegroups.com...
A tak se coś leciało dzisiaj w tvp3 jak to gojce kamienicę
za własne pieniądze odbudowali po 2WW, a parch Święcicki ich skubnął:)

Z tego co pamietam Swięcicki to komuch więc bliżej mu do PiS czyli do hołoty takiej jak np. ty.

CL

Data: 2017-04-12 08:04:07
Autor: boukun
Użytkownik "Ciemny Lud"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A kto nie komuch?
Poczekaj az matka twoja i ojciec umra...

boukun

Data: 2017-04-13 03:05:51
Autor: Michał Szatański
W dniu 12.04.2017 o 08:04, boukun pisze:
[...]

  Komuniści kwestionują Biblię, co ich przekreśla.

Data: 2017-04-12 23:36:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 03:05:52 UTC+2 użytkownik Michał Szatański napisał:

  Komuniści kwestionują Biblię, co ich przekreśla.

A nadgorliwi zwolennicy Biblii kwestionują oświecenie Buddy, to dopiero ich
stawia na skreślonej pozycji, bo jak można kwestionować własną naturę umysłu.
Dlatego Japonia ma mega mecha roboty z AI, wypasioną mangę i chętne do igraszek
uczennice w niebieskich mundurkach a biedniejąca w zastraszającym tempie
i faszyzująca się jewropka czego się dorobiła, to wahabickich i salafickich
ciapolągów na karku i nerwowego rozglądania się, czy nie piźnie gdzieś
samochód pułapka. Ale ale, to już było przerabiane we Francji w latach 70-tych
i wczesnych 80-tych, jak zapewne pamiętają starsi widzowie, którzy w tym czasie
mieli możliwość oglądać Dziennik Telewizyjny i czytać np. "Wieczór Wrocławia".
Skutki tzw. "kryzysu naftowego" który wybuchnął na trochę mniej niż cztery lata
przed moimi narodzinami w bieżącej inkarnacji. Nic nowego, kombinacje różnych
radykałów arabskich jak rozwalić Europę to jest normalka i powtarzają się
co dwa-trzy pokolenia, a bliski związek Koranu z Biblią w tym niestety pomaga.
Michasia skończ no więc to koszerne pierdzielenie i wroćżeższsz no do faktów! (uderzenie kyosaku)

Data: 2017-04-13 12:34:31
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

[...]

Punkt widzenia zależy od sposobu liczenia. Europka ma muslimów, a JP
ma trzęsienia ziemi. Fukushima 130 trupa + 180 nowotwora

cyt. z GW
Japonia: już trzynasty rok z rzędu ponad 30 tys. samobójstw/rocznie

Jak widzisz Krzewciu, wyścig szczurów zbiera swoje.

Sh?k? Asahara ... zginęło 13 osób, około 5,5 tys. osób zostało zatrutych)

itp. itd.

Data: 2017-04-13 15:37:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 13 kwietnia 2017 21:34:33 UTC+2 użytkownik V.L. Pinkley napisał:
> [...]

Jak widzisz Krzewciu, wyścig szczurów zbiera swoje.

Sh?k? Asahara ... zginęło 13 osób, około 5,5 tys. osób zostało zatrutych)

BTW.

A gdyby wypuścić takie wściekłe psy jak Asahara i Breivik (zrobić "ucieczkę kontrolowaną") pod warunkiem, że będą działały w europce i nikomu nie spadnie
włos z głowy, jak tylko ciapatym radykałom popierającym ISIS, do których mają
wolną rękę? I to przy markowanej nieudolności policji w łapaniu tegoż Asahary i Breivika, bo przecież zamachów nagle zaczną te kanalie dokonywać w "no-go
zones" czyli tam, gdzie glina nie ma wstępu. Czy nie byłoby to idealne rozwiązanie godne petycji szaraczków o rozważenie
do odpowiednich tronów królewskich i cesarskich?

Może niekoniecznie byłoby od razu lepiej, ale przynajmniej śmieszniej, bo
odwróciłyby się zapewne role tego, na kogo obecnie blady strach pada, a kto
jest straszony.

Data: 2017-04-15 01:27:45
Autor: Michał Szatański
W dniu 13.04.2017 o 08:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

  Buddyzm miejscami jest podobny do chrześcijaństwa o czym pisałem, ale ty ciemniaku wypisujesz bzdety.

Data: 2017-04-14 16:54:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 15 kwietnia 2017 01:27:46 UTC+2 użytkownik Michał Szatański napisał:

> [...]
> (uderzenie kyosaku)

  Buddyzm miejscami jest podobny do chrześcijaństwa o czym pisałem, ale ty ciemniaku wypisujesz bzdety.

Michale drogi, ależ nie zaprzeczam niestety mogłeś swoje zdanie wyrazić mniej
dosadnie, nie wyzywając od ciemniaków, ponieważ sam pisałem wcześniej wiele
razy, może czasem ze zbyt małym przekonanie, ale jednak - o takim podobieństwie
i związkach! Nie chodzi mi o bezmyślne piętnowanie chrześcijan głównego
nurtu tylko o uzasadnioną krytykę różnych integrystów, fundamentalistów
i ciemniaków właśnie, tym bardziej zasługujących obiektywnie na to miano oraz
na generalny epitet wsiakiej swołoczy/kanalii przez działania niebezpiecznie
zbliżone do tego, co prezentuje np. ISIS. Można przymykać na to oko i po kilkunastu latach obudzić się z ręką w nocniku, chociaż rak neo-obskurantyzmu toczy bez porównania mocniej świat islamu. A można wprost
powiedzieć - przeciąć te wrzody. Racjonalnie zarządzane kościoły i religie dają
więcej benefitów niż ubocznych minusów, natomiast jak są w łapach fanatyków,
stają się śmiertelnym zagrożeniem.

Data: 2017-04-15 02:24:08
Autor: A. Rem
"Jakub A. Krzewicki"  schrieb im Newsbeitrag news:ab5aadec-2e15-4406-9490-1def7f4ecdd8googlegroups.com...

> [...]

więcej benefitów niż ubocznych minusów, natomiast jak są w łapach fanatyków,

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Radykalne, siegajace swych korzeni chrzescijanstwo jest, jak zauwaza sw. Pawel,
"szalenstwem dla medrcow".  Ty jestes jeszcze na etapie kochania kamyczkow
i dlatego rozmowa z Toba o wierze przypomina te ze slepym o kolorach.

A. Rem

Data: 2017-04-14 22:49:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 15 kwietnia 2017 02:24:18 UTC+2 użytkownik a_...@poczta..onet.pl napisał:

[...]

Nie jestem. Poza tym chyba nie dogadujemy się do słowa "radykalizm".
Radykalizm pierwszych chrześcijan to był inny radykalizm, nie sięgający
pochopnie do środków przemocy i przymusu. Dopiero później się zaczęło to psuć.
W tym samym sensie również zen w buddyzmie jest radykalny, jednakże nie są to
te rodzaje radykalizmów obskuranckich, które należy zwalczać i które są
hamulcowe dla rozwoju. Natomiast idiotów sekciarzy gadających o młodej ziemi
i o płaskiej ziemi i proponujących powrót do anabaptystycznej dyktatury
ciemniaków w stylu Savonaroli, Münzera, Cromwella zabijających ludziom mózgi?
No jasne, że nie należy walczyć z nimi do tego stopnia co z wahabickimi
i salafickimi podrzynaczami gardeł i obrzezaczami dziewcząt i znacznie
łagodniejszymi metodami, ale w drugiej kolejności także tego rodzaju sektom
należy systematycznie przeciwdziałać.

Data: 2017-04-15 10:49:01
Autor: A. Rem

a_...@poczta.onet.pl napisał:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zgadzam sie z Toba co do uzycia przamiotnika "radykalny".
Co do buddyzmu zen, to czy nie jest tak, ze jego celem
jest osiagniecie stanu oswiecenia, czyli stanu
charakteryzujacego sie idealna bezmyslnoscia?  :-)

A. Rem

Data: 2017-04-19 08:10:01
Autor: Michał Szatański

a_...@poczta.onet.pl napisał:

[...]

  Może zen jako lenistwo, bo zatrzymujesz chwilę w czasie?

Data: 2017-04-23 07:58:19
Autor: Jakub A. Krzewicki

a_...@poczta.onet.pl napisał:

> [...]

jest osiagniecie stanu oswiecenia, czyli stanu
charakteryzujacego sie idealna bezmyslnoscia?  :-)

Tylko że zen może posługiwać się naprawdę _ostrymi_ metodami.
Kendo, seppuku i te sprawy. Zarówno w aspekcie fizycznym, jak znacznie
częściej w duchowym.

Radykalizm zenu polega na tym, że każe odpowiadać i to natychmiast, bez
czekania na kalkulacje ego. Jeżeli w tym stanie się pomylisz, przetnie cię
diamentowe ostrze umysłu. I właśnie taka próba, kiedy nic już nie pozostało
do ocalenia i jesteś pomiędzy diabłem i głębokim morzem bez koła ratunkowego,
powoduje natychmiastowe, pełne, niedualne i ostateczne oświecenie..

Data: 2017-04-13 06:41:53
Autor: boukun
Użytkownik "Michał Szatański"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kto się para biblią, to ciemny człowiek.... Omotany...

boukun

Data: 2017-04-13 13:34:44
Autor: andal
On Thu, 13 Apr 2017 06:41:53 +0200, boukun wrote:

[...]

i dlatego Polska rzadza ci omotani obciachani a ty na nich glosowales

Data: 2017-04-13 15:59:28
Autor: boukun
Użytkownik "andal"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie głosowałem...

boukun

Data: 2017-04-15 01:26:21
Autor: Michał Szatański
W dniu 13.04.2017 o 06:41, boukun pisze:
[...]

  Sam jesteś ciemny, nie będę pisał, że omotany, bo mi się to źle kojarzy.

Data: 2017-04-15 04:50:26
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 20:52:17 UTC+2 użytkownik V.L. Pinkley napisał:
[...]

========================
google => telegraf kaczyńscy

i dowiesz się młody konserwatysto kim jeden był, a drugi nadal jest.

google => unia wolności niezapłacone rachunki

Płacisz podatki? No to weź se popatrz jak bliźnięta zarabiały na tobie. Teraz tylko jeden zarabia na grobie pierwszego. Chcesz polemizować w tym temacie?

Jesteś wyznawcą religii macierewicza? Poczytaj poniższy link:

http://www.altair.com.pl/news/view?news_id=5015&q=lot%20ku%20%C5%9Bmierci

Wesołego aleluja!!

Jak parch Święcicki (PO UW) gojców na kamienicę wyjebał:)