Jak parkujecie w garazu

Data: 2009-03-09 11:16:56
Autor: Jacek Czerwinski
Jak parkujecie w garazu
Zima powoli odchodzi, moja nóweczka (kilkunastoletnia ;) ) stała posłusznie poprzecznie, pod ścianą końcową garażu, puszce i rowerom nie przeszkadzając. (Konkretnie dziś do jutra stoi na drewnach, dostanie nowe buty)

Ta pozycja ani nie oznacza prostego wjazdu (kilka razy przód/tył) ani wyjazdu (j/w). Pomyślałem ulepszyć pozycję, np. aby stawiać owszem z męką ale wyjazd komfortowy (albo na odwrót) itd...
Co do długości garażu stać mnie (po zrobieniu porządków, hehe) żeby moto w sezonie stało przynajmniej skosem. Aha, podjazd mam lekko w górę więc muszę wjeżdżać przodem na silniku, tyłem nie upcham.

Parkujecie tak by łatwo wjechać, czy by przyjemnie wyjeżdżać nie 'dokoncentrując się' ?

Data: 2009-03-09 11:35:48
Autor: Easy
Jak parkujecie w garazu

Użytkownik "Jacek Czerwinski" <x@y.z.pl> napisał w wiadomości news:gp2qb5$i2h$1news.onet.pl...
[...]

ja mam zjazd do garazu minimalnie z górki. Zazwyczaj jak przyjezdzam jestem ciut zmeczona. ale wole wstawic go tyłem, meczac sie conieco aby pozniej w pospiechu ( bo zazwyczaj tak juz jest) nie kombinowac i nie klac wytaszczajac go pod górke. Wole zapalic i wyjechac pod te minimalna górke.

Ale u Ciebie jest na odwrót wiec pewnie wygodniej by bylo wjezdzac jednak przodem a wyjezdzac a raczej wykulac sie tyłem ;)

--
Easy
Zielona Dziura

Jak parkujecie w garazu