Jak parlament Europejski policzył głosy tak Ĺźeby wyszło co trzeba [europarlamentarne inspiracje dla PiS Sejmu]

Data: 2018-02-08 11:08:27
Autor: A. Filip
Jak parlament Europejski policzył głosy tak Ĺźeby wyszło co trzeba [europarlamentarne inspiracje dla PiS Sejmu]
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/568329,czarnecki-gdyby-glosy-byly-liczone-jak-zawsze-pozostalbym-wiceszefem-pe.html
[...]  Europoseł PiS Ryszard Czarnecki został w środę odwołany z
funkcji wiceprzewodniczącego Parlamentu Europejskiego. Decyzja w tej
sprawie zapadła większością 447 głosów za przy 196 przeciw i 30
wstrzymujących się.

Czarnecki wyjaśnił w czwartek w Telewizji Republika, że Parlament
Europejski pierwszy raz w historii skorzystał z - jak to określił -
"kruczka regulaminowego", który "stwierdzał, że głosy wstrzymujące
będą liczone do kworum, ale już nie będą liczone przy obliczaniu 2/3
koniecznych do odwołania". [...]

Jak rozumiem PiS te wielkopomne osiągnięcia myśli (euro)parlamentarnej
zastosuje przy liczeniu głosów w Sejmie i Senacie?

Głosowanie głosowaniem ale rezultat musi być po naszej stronie! ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 02:13:52
Autor: japanizer
Jak parlament Europejski policzył głosy tak żeby wyszło co trzeba [europarlamentarne inspiracje dla PiS Sejmu]
On Thursday, February 8, 2018 at 7:08:29 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

zastosuje przy liczeniu głosów w Sejmie i Senacie?

Głosowanie głosowaniem ale rezultat musi być po naszej stronie! ;-)

A od kiedy głos wstrzymujący się jest liczony jako głos przeciw? Od kiedy Czarnecki traci fajną pensję i skomle?

Podaj link do regulaminu Parlamentu Europejskiego, gdzie stanowią, że głosy wstrzymujące się to tak naprawdę głosy przeciw, albo spadaj szczekać z innymi naziolkami.

Data: 2018-02-08 11:28:25
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Podaj link do regulaminu Parlamentu Europejskiego, gdzie stanowią, że
głosy wstrzymujące się to tak naprawdę głosy przeciw, albo spadaj

Regulaminy parlamentarne zwyczajowo podają liczbę (procent) głosów za.
Piedol se jak chcesz tylko potem nie skaml jak PiS w  Sejmie/Senacie tak
samo wypierdoli (totalną) opozycję.

Teraz wychodzi że można dopierdolić europarlamentowi cytowaniem
skamlenia  PO na temat "nowej praktyki interpretacji regulaminu" w
Senacie przez PiS [Nowe liczenie kworum niezgodne z długą praktyką
opierania się *tylko* na wynikach z "maszynki do głosowania"]

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 03:45:34
Autor: japanizer
On Thursday, February 8, 2018 at 7:28:58 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Regulaminy parlamentarne zwyczajowo podają liczbę (procent) głosów za.
Piedol se jak chcesz tylko potem nie skaml jak PiS w  Sejmie/Senacie tak

Rzuciłeś jakąś tezą, że głosy wstrzymujące należy liczyć jako głosy przeciw - to teraz albo ją udowadniasz, i dajesz link do regulaminu, w którym to stoi.

Albo idź szczekaj na jakieś naziolskie portale, pisiorski piesku. Że 27:1 to był sukces, że 447 głosów za przy 196 przeciw - też byłby sukces i wygrana Czarneckiego, ale żydy zmanipulowali, bo pisiorstwo na dwie ręce nie mogło w Parlamencie Europejskim głosować.

Data: 2018-02-08 02:29:41
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik A. Filip napisał:

Jak rozumiem PiS te wielkopomne osiągnięcia myśli (euro)parlamentarnej
zastosuje przy liczeniu głosów w Sejmie i Senacie?

Głosowanie głosowaniem ale rezultat musi być po naszej stronie! ;-)

Cudne standardy, ale że swojaka odwołali? Może szykują go jako najbardziej antysystemowego, zastępcę w razie zejścia kaczora. Wtedy kandydatura będzie idealna, z pięknym życiorysem:)
(bity i poniżany w PE, ostro walczył z systemem UE i szmalcownikami, ale poległ)

Takie ustawki już były w historii.
cyt.
Przy nazwisku Michnika figuruje tam dopisek: ,,Kolaboracja z SB od 1968 r. <<Nie za ostro, dostaniesz czasem w mordę, ale wam się to opłaci>>   (w czeciej RP p.Michnik będziecie naszym autorytetem).

Data: 2018-02-08 11:35:33
Autor: Presidente de San Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

> [...]
> "kruczka regulaminowego", który "stwierdzał, że głosy wstrzymujące
> będą liczone do kworum, ale już nie będą liczone przy obliczaniu 2/3

To mówił Czarnecki więc pewnie kłamał jak to naziole mają w zwyczaju

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 11:49:16
Autor: A. Filip
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
> [...]

> koniecznych do odwołania". [...]

To mówił Czarnecki więc pewnie kłamał jak to naziole mają w zwyczaju

Mówisz to jako stalinowski-antyfaszysta?

Józef Wisarionowicz Stalin wielkim antyfaszystą był!
Ja by nawet powiedział że największym antyfaszystą był.

--
A. Filip

Data: 2018-02-08 13:12:29
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Józef Wisarionowicz Stalin wielkim antyfaszystą był!
Ja by nawet powiedział że największym antyfaszystą był.

Pisorki to takie bolszewiki-naziole :DDDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Jak parlament Europejski policzył głosy tak Ĺźeby wyszło co trzeba [europarlamentarne inspiracje dla PiS Sejmu]