Jak platfonsy stosunki z Rosją poprawiły

Data: 2011-07-03 04:26:58
Autor: robertbig
Jak platfonsy stosunki z Rosją poprawiły
A to nie przypadeczkiem owoc PISdzielskich awantur i obelg ?
Przeciez ci prezydenta zbili ?
Niech teraz PIS ich zagłodzi na śmierć. Nie będa mieli zagrychy.
Nawet ci w smoleńskiej wiezy.
Co nie ???
A ogórki kupi od nas usa  lub cia przynajmiej. Ewentualnie stratfor.
Przeciez z całych sił działacie na ich korzyść a na szkode polski..
Albo lepiej.
Niech PIS wykupi wszytkie ogórki. Na zgryche ,do małpek...

:)))

P.s. mam nadzieję ,ze przy urnach ,rolnicy wam odpłaca niszczenie ich rynków zbytu.

Data: 2011-07-03 11:58:44
Autor: Hans Kloss
Jak platfonsy stosunki z Rosją poprawiły
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a):
P.s. mam nadziej=EA ,ze przy urnach ,rolnicy wam odp=B3aca niszczenie ich r=
ynk=F3w zbytu.

Włóż człowieku łeb do muszli klozetowej i pierdolnij sie deklem kilka razy, a
porządnie. W Polsce rządzi od czterech lat TUSKODOŃSTWO, włażące przy każdej
sposobności kacapom do zadu bez mydła i bez wazeliny. I oto masz owego
włazidupstwa efekty...Btw. odpłacenie się platfonskim pikarzykom przy urnach
wyborczych za efekty ich "polityki" to rzeczywiście doskonały pomysł.
J-23

Data: 2011-07-03 14:19:40
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuplhk$sp3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Odpowiedz argumentem na argumenty. Bez inwektyw. Potrafisz?

BomBel

Jak platfonsy stosunki z Rosją poprawiły