Jak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera?

Data: 2017-02-06 12:44:51
Autor: radekp@konto.pl
Jak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera?
Problem już rozwiązany, ale ja robię teraz następująco: katalog ze zdjęciami
pakuję i wysyłam na emaila przez www.sendspace.com z poziomu telefonu :)

Potem na kompie ściągam zipa i sobie rozpakowuję.

Dla mnie wygodniejszy sposób, bo nie muszę się bawić w podłączanie telefonu.

Data: 2017-02-06 12:53:32
Autor: J.F.
Jak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera?
Użytkownik  radekp
[...]

A to nie Ty narzekales, ze za wolno ?

Szybka alternatywa, to odpalic na telefonie FTP server.

Ale w praktyce ... albo ma sie stale odpalony, albo kto wie, czy kabelkiem nie szybciej :-)

J.

Jak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera?