Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?

Data: 2011-02-04 20:36:59
Autor: Fantom
Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?
Witam
Da sie wpiac zwykly modem USB z iPlusem (ICON) do komputera i uzyc jakos dynamicznego DNSa ? Musze sie podlaczyc na jakis czas z "drugiej strony" druta przez viewer do komputera (moze RDP lub inny). Nie mam wykupionej uslugi publicznego ip.

Fantom

Data: 2011-02-04 21:27:30
Autor: Paweł G±ska
Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Fantom
z dnia: 2011-02-04 20:36:
[...]
jak masz tam kogo¶ to podł±cz się w "drug± stronę" przez jakie¶ VNC (np. tight), swojego viewera odpalasz w trybie "listening", a server odpalasz w trybie "attach listening viewer"

Paweł

Data: 2011-02-04 21:41:44
Autor: Fantom
[...]

czekaj czekaj. Czasami uzywam RealVNC cz radmina. Tam tez tak moge ? Gdzie dokladnie co mam odpalic. Ten moj zdalny komp (nie z iplusem) musi miec publiczny IP i po prostu mam sie jakby polaczyc w druga strone ? Czyli musze sie polaczyc w druga strone i dopiero pracowac zdalnie ?

Fantom

Data: 2011-02-04 21:57:10
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Fri, 4 Feb 2011 21:41:44 +0100, Fantom napisał(a):

[...]
jak masz tam kogoś to podłącz się w "drugą stronę" przez jakieś VNC (np. tight), swojego viewera odpalasz w trybie "listening", a server odpalasz w trybie "attach listening viewer"

[...]

Skorzystaj z TeamViewera. Nie wymaga publiczego IP.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Control the coinage and the courts — let the rabble have the rest."

Data: 2011-02-04 22:58:16
Autor: Fantom
Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?
Skorzystaj z TeamViewera. Nie wymaga publiczego IP.

Jakie ograniczenia ma ta darmowe wersja testowa ? Nie moge znalezc

Fantom

Data: 2011-02-04 23:04:40
Autor: Wojtek W.
Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?

Jakie ograniczenia ma ta darmowe wersja testowa ? Nie moge znalezc

nie wolno wykorzystywać w sprawach firmowych.

W.W.

Data: 2011-02-05 13:25:42
Autor: Jakub Danecki
Wojtek W. wrote:
> Jakie ograniczenia ma ta darmowe wersja testowa ? Nie moge znalezc
nie wolno wykorzystywać w sprawach firmowych.

Można także użyć połączenia przez Hamachi (jako taki wirtualny VPN żeby
przejść przez NAT - ciągle jest za darmo) i do tego właśnie dowolny VNC,
czy nawet Remote Desktop.

Jakub

Data: 2011-02-19 21:31:40
Autor: Fantom
Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?
Jakie ograniczenia ma ta darmowe wersja testowa ? Nie moge znalezc

nie wolno wykorzystywać w sprawach firmowych.

Jest jeszcze jedno "ograniczenie". Co jakis czas (nie wiem czy zegarkowo czy na przeslane dane) zrywa polaczenie, piszcac, ze to sesja sponsorowana  :)

Fantom

Data: 2011-02-05 08:33:57
Autor: Paweł
Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?

Musze sie podlaczyc na jakis czas z "drugiej strony"
druta przez viewer do komputera (moze RDP lub inny). Nie mam wykupionej
uslugi publicznego ip.

Z przyczyn technicznych na nie uda się tego zrobić. Nawet je¶li adres będzie publiczny to dla "zwykłych" kart SIM operatorzy GSM blokuj± z zasady tak± możliwo¶ć.
Masz dwa rozwi±zania:
- specjalne karty SIM
- komputer z modemem GSM musi nawi±zać poł±czenie

Paweł

Data: 2011-02-05 18:59:30
Autor: Fantom
[...]

A nie. Walsnie przetestowalem. Oba kompy byly za iPlusem nawet. TeamViewer dziala. Dzieki wszystkim. Za dlugo siedzialem z Radminem i VNC chyba.

Fantom

Data: 2011-02-05 21:31:34
Autor: Paweł
[...]

Czy przypadkiem ten program nie używa jakiego¶ po¶rednicz±cego serwera ?

Paweł

Data: 2011-02-05 21:57:35
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Sat, 05 Feb 2011 21:31:34 +0100, Paweł napisał(a):

[...]

Czy przypadkiem ten program nie używa jakiegoś pośredniczącego serwera ?

Używa. Dlatego nie jest istotne czy host ma publiczne i stałe IP.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2011-02-05 12:36:08
Autor: kashmiri
Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?
Fantom <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> dared to write:
[...]

Zdaje się różne wtyczki do Skype to umożliwiaj± (również na prywatnym IP).

k.

Data: 2011-02-05 13:01:15
Autor: SDD
Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iihkgq$hct$1news.task.gda.pl...

druta przez viewer do komputera (moze RDP lub inny). Nie mam wykupionej uslugi publicznego ip.

A moze sobie wykup za 5 + VAT, zdaje sie

Pozdrawiam
SDD

Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?