Jak podłączyć Merlin u630 w blueconnect?

Data: 2009-06-22 09:40:37
Autor: maestro_01
Jak podłączyć Merlin u630 w blueconnect?
Proszę o poradę. Mam kartkę na PCMCIA Merlin U630 ze starterem taktak.
Ten zestaw juz chodził ale z aplikacja Blueconnect manager.
Niestety musiałem przeinstalowac system, płyty z BCM juz nie mam a oczywiscie era
nie udostepnia swoim klientom tej aplikacji bo trzeba znac jakis glupi nr licencji.
Wgralem wiec sterowniki ze strony producenta, utworzyłem polaczenie dialup
ze wszystkimi danymi, ale niestety przy probie polaczenia modem sie inicjalizuje i ciagle wypada
blad 692 lub 777. Czy ktos moze pomoc, co robie nieprawidlowo, lub podac jakis link
do strony gdzie bede mogl sciagnac sterowniki i aplikaceje BCM?

Data: 2009-06-24 16:25:17
Autor: Jarek Ossowski
Użytkownik "maestro_01" <maestro)01nospam@poczta.fm> napisał w wiadomości
Czy ktos moze pomoc, co robie nieprawidlowo, lub podac jakis link
do strony gdzie bede mogl sciagnac sterowniki i aplikaceje BCM?

Poniżej podaje adres do strony gdzie znajdziesz aplikację Mobilink2:

http://www1.era.pl/phones/phone_details.php?type=0&id_phone=269&subtype=10

Zainstaluj ją i sprawdź czy będzie OK. Poza tym mam dwa pytania:

- jaki posiadasz system operacyjny?
- korzystasz z Blueconnect Startera, tak?

Zapomnij o aplikacji BCM - to jest szmelc, który w każdej chwili potrafi się
wysypać a BCM ver. 2.0 jest jeszcze gorszy.

--
Z poważaniem,
Jarek Ossowski

Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

Jak podłączyć Merlin u630 w blueconnect?