Jak podłączyć Merlin u630 w blueconnect?

Data: 2009-06-24 16:25:17
Autor: Jarek Ossowski
Jak podłączyć Merlin u630 w blueconnect?
Użytkownik "maestro_01" <maestro)01nospam@poczta.fm> napisał w wiadomości
Czy ktos moze pomoc, co robie nieprawidlowo, lub podac jakis link
do strony gdzie bede mogl sciagnac sterowniki i aplikaceje BCM?

Poniżej podaje adres do strony gdzie znajdziesz aplikację Mobilink2:

http://www1.era.pl/phones/phone_details.php?type=0&id_phone=269&subtype=10

Zainstaluj ją i sprawdź czy będzie OK. Poza tym mam dwa pytania:

- jaki posiadasz system operacyjny?
- korzystasz z Blueconnect Startera, tak?

Zapomnij o aplikacji BCM - to jest szmelc, który w każdej chwili potrafi się
wysypać a BCM ver. 2.0 jest jeszcze gorszy.

--
Z poważaniem,
Jarek Ossowski

Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

Jak podłączyć Merlin u630 w blueconnect?