Jak podłączyć słuchawki do telewizora bez wy jścia słuchawkowego?

Data: 2009-05-07 17:15:18
Autor: JaW
Jak podłączyć słuchawki do telewizora bez wy jścia słuchawkowego?

| I stąd moje pytanie. Czy można jakoś inaczej "na około" podłączyć słuchawki
| do tego telewizora? Z tyłu jest mnóstwo "wtyczek" w tym cyfrowe wyjście audio
| (optyczne), Gniazda Euroscart (AV1/AV2), Gniazdo PCMCIA i oczywiście HDMI.
|
| Bardzo mi zależy na podłączeniu tych słuchawek. Czy ktoś mógłby mi
| podpowiedzieć jak to zrobić o ile w ogóle się da? Będę naprawdę wdzięczna.

Kup sobie coś takiego
http://www.allegro.pl/item629393546_wzmacniacz_sluchawkowy_mp3_4_komputer_laptop.html
niekoniecznie to urządzenie (to nie moja aukcja).

Kabel do TV może być długi, a Ty będziesz miała pod ręką regulację głośności

Jak podłączyć słuchawki do telewizora bez wy jścia słuchawkowego?