Jak podłączyć słuchawki do telewizora bez wyjścia słuchawkowego?

Data: 2009-05-05 08:02:38
Autor: Ania Liska
Jak podłączyć słuchawki do telewizora bez wyjścia słuchawkowego?
Cześć :)

Prawie rok temu rodzice kupili mi telewizor do pokoju :) Nic specjalnego, taki prosty LCD firmy LG 37 calowych (model LG 37LG2000). Bez wodotrysków, ale do oglądania z kumpelami wystarczy :)

Ostatnio chciałam pooglądać i posłuchać dokładniej programów w języku obcym żeby lepiej rozumieć i chciałam kupić słuchawki, żeby można było podłączyć do telewizora. Niestety nic z tego :( W telewizorze, w tym modelu nie ma wyjścia słuchawkowego.

I stąd moje pytanie. Czy można jakoś inaczej "na około" podłączyć słuchawki do tego telewizora? Z tyłu jest mnóstwo "wtyczek" w tym cyfrowe wyjście audio (optyczne), Gniazda Euroscart (AV1/AV2), Gniazdo PCMCIA i oczywiście HDMI. Bardzo mi zależy na podłączeniu tych słuchawek. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak to zrobić o ile w ogóle się da? Będę naprawdę wdzięczna.

Pozdrawiam,
Ania Liska --

Data: 2009-05-05 10:30:14
Autor: sluzbowo
Ania Liska <ania-liska@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Da się, ale trzeba kombinować. Np. tak: przewodem SCART/cinch wyprowadzasz
dźwięk do zewnętrznego wzmacniacza (np. jakieś wieży z wejściem AUX) i do tego
wzmacniacza - o ile tenże posiada wyjście słuchawkowe - podłączasz słuchawki. Druga opcja, kosztowniejsza: przewodem optycznym wyprowadzasz dźwięk do
wzmacniacza, który musi posiadać odpowiednie złącze (np. jakieś "kino domowe")
i dalej jw.

Pozdrawiam,

Paweł

PS. Gniazda PCMCIA, pomimo najszczerszych chęci, w tym TV nie znalazłem ...

Data: 2009-05-05 12:59:54
Autor: nom
Jak podłączyć słuchawki do telewizora bez wy jścia słuchawkowego?
Jeżeli jest wyjście RCA (chinch) to można użyć przejścówki
http://www.allegro.pl/item621371707_przejscie_z_m_jack_gniazdo_na_2xchinch_wtyki_0_2m.html

ale głos będzie cichy i nie da się regulować głośności (chyba, że masz wyjście AUDIO OUT regulowane, ja tak miałem w TV Sony 25")

Data: 2009-05-05 20:28:56
Autor: KILu
nom wrote:
[...]

....a jesli sie nie da, mozna pod ten kabel podlaczyc zwykle glosniki do PC
i skorzystac z ich wyjscia sluchawkowego (warunek jest jeden - musza je
posiadac).

k,

Data: 2009-05-07 17:15:18
Autor: JaW
> [...]
|
| Bardzo mi zależy na podłączeniu tych słuchawek. Czy ktoś mógłby mi
| podpowiedzieć jak to zrobić o ile w ogóle się da? Będę naprawdę wdzięczna.

Kup sobie coś takiego
http://www.allegro.pl/item629393546_wzmacniacz_sluchawkowy_mp3_4_komputer_laptop.html
niekoniecznie to urządzenie (to nie moja aukcja).

Kabel do TV może być długi, a Ty będziesz miała pod ręką regulację głośności

Jak podłączyć słuchawki do telewizora bez wyjścia słuchawkowego?